Dario Cvitanich
Moderator: mods
- Daily Blind
Ja, daarom vind ik het vreemd. Maar inmiddels snap ik er niets meer van. Van Basten heeft zelfs Leonardo opnieuw in omloop gebracht. Daar zag het een maand geleden bepaald niet naar uit.Jöhnk schreef:Misschien kun jij dat even uitleggen. Jij wist me tenslotte ook te melden dat Cvitanich het idool van Van Basten is.joey schreef:Had Dario niet de positie van Suarez kunnen overnemen? Dan waren we meteen van Leonardo af geweest. Dario kan toch op alle posities in de voorhoede spelen?
Het stinkt aan alle kanten!
Martina lijkt me geen jongen die het erg lang vol gaat houden bij Ajax.Zlatan Son of God schreef:maar alles beter dan Leonardo. Ik had eigenlijk verwacht dat Martina anders deze plek zou innemen..
Nu maar niet hopen dat Leonardo hoop krijgt en bij Ajax blijft.
Valt allemaal wel mee. Meer in een vrije rol als tweede spits, volgens mij. Banfield speelt normaal gesproken geen 4-3-3 of zo.joey schreef:Maar hij heeft toch jaren op de vleugel gespeeld?
Cultuurverschillen kunnen zo nu en dan tot komische taferelen leiden. Dat ondervond Marco van Basten tijdens de vorige interlandweek.
De trainer van Ajax liet Dario Cvitanich in de bekerwedstrijd tegen Jong Volendam meespelen met Jong Ajax. „Hij was helemaal van slag en speelde dat duel ook slecht. Later begreep ik waarom”, aldus Van Basten. „In Argentinië is meespelen met het tweede een teken dat je uit de selectie zult worden gezet.”
Na een goed gesprek tussen trainer en speler bloeide Cvitanich weer op en is hij een ’blije’ reserve. Hoewel de aankoop van zes miljoen op de bank zit, is Van Basten tevreden over hem.
Bron: Telegraaf.nl
De trainer van Ajax liet Dario Cvitanich in de bekerwedstrijd tegen Jong Volendam meespelen met Jong Ajax. „Hij was helemaal van slag en speelde dat duel ook slecht. Later begreep ik waarom”, aldus Van Basten. „In Argentinië is meespelen met het tweede een teken dat je uit de selectie zult worden gezet.”
Na een goed gesprek tussen trainer en speler bloeide Cvitanich weer op en is hij een ’blije’ reserve. Hoewel de aankoop van zes miljoen op de bank zit, is Van Basten tevreden over hem.
Bron: Telegraaf.nl
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
- Daily Blind
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ah, ok.Thomas schreef:Met de wedstrijd. Zou dus kunnen dat hij daarna honderd keer buitenspel heeft gestaan. Daar heb ik geen idee van. Blijkbaar maakte hij wel een doelpunt dat onterecht werd afgekeurd.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Waar ben je mee gekapt?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
-
- Ajaciedjuh
-