Jurgen Colin
Moderator: mods
Juist, je kan ook zeggen dat hem laten zitten wanbeleid zou zijn geweest.InnerHarbour schreef:Colin maakt het in hem gestelde vertrouwen niet waar, kan je ook zeggen.Duke schreef:Van Basten is wel degene die ervoor gezorgd heeft dat Colin een nieuw contract kreeg. Als je hem dan achteraf niet nodig hebt, noem ik dat wanbeleid.
Edit: Inderdaad Peter.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Marco van Basten draait en is oneerlijk (Balkenende, 2006). Het blijft hoe dan ook apart dat vBasten hem een contract voor heeft gelegd. Om geld aan te verdienen? Ach, zo'n koekebakker levert je misschien een keer een tonnetje of 3 op. Valt me sowieso op dat Ajax moeilijk doet vwb jongens die tekort komen voor het eerste.Neefkens schreef:Juist, je kan ook zeggen dat hem laten zitten wanbeleid zou zijn geweest.InnerHarbour schreef:Colin maakt het in hem gestelde vertrouwen niet waar, kan je ook zeggen.Duke schreef:Van Basten is wel degene die ervoor gezorgd heeft dat Colin een nieuw contract kreeg. Als je hem dan achteraf niet nodig hebt, noem ik dat wanbeleid.
Edit: Inderdaad Peter.
- InnerHarbour
Maar waar ben je het dan niet mee eens? Had hij hem er dan we bij moeten houden of vindt je dat ze hem nooit een verlenging hadden moeten geven. Het laatste kan ik me iets bij voorstellen maar blijkbaar had Marco een ander inzicht in Colin. Hij blijkt daarop te zijn teruggekomen. Dat is geen wanbeleid maar een inschattingsfout IMO. Wanneer het (wan)beleid van van Basten zou zijn, moeten er een hele rits van spelers ten onrechte een contractverlenging gekregen hebben.Duke schreef:@ InnerHarbour:
Tuurlijk, dat kan. Ik ben het er alleen niet mee eens.
Hij had nooit een nieuw contract moeten krijgen.InnerHarbour schreef:Maar waar ben je het dan niet mee eens?Duke schreef:@ InnerHarbour:
Tuurlijk, dat kan. Ik ben het er alleen niet mee eens.
Twee maanden geleden kreeg hij nog een nieuw (en blijkbaar verbeterd) contract, nu is hij niet goed genoeg meer? Of wilde Ajax nog wat voor hem vangen?
In het eerste geval is het minimaal een pijnlijke inschattingsfout, in het tweede een smerige streek.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Nu is het ineens allemaal wanbeleid van Van Geel? Toen hij nog bij Ajax zat piepte je wel anders. Het is zeker ook pas wanbeleid van Van Basten als de nieuwe trainer wordt aangesteld?Neefkens schreef:van Basten is niet verantwoordelijk voor de shit die MvG binnenhaalde. Hij doet gewoon wat nu nodig is. Het wanbeleid is geheel en al dat van MvG.
- InnerHarbour
Zo is dat.Duke schreef:Hij had nooit een nieuw contract moeten krijgen.
Twee maanden geleden kreeg hij nog een nieuw (en blijkbaar verbeterd) contract, nu is hij niet goed genoeg meer? Of wilde Ajax nog wat voor hem vangen?
In het eerste geval is het minimaal een pijnlijke inschattingsfout, in het tweede een smerige streek.
Anders hadden ze tegen Colin moeten zeggen dat in de voorbereiding een contract kon verdienen. Dan had die jongen kunnen kiezen: voor zijn (minimale) kansen gaan bij Ajax of vertrekken.
Het stinkt aan alle kanten!
- Daily Blind
- Daily Blind
Misschien is hem dat wel gezegd. Niemand weet wat er met van Basten is besproken, maar we staan vooraan om hem te veroordelen. Ik verwacht dat Colin gewoon transfervrij weg kanjoey schreef:Zo is dat.Duke schreef:Hij had nooit een nieuw contract moeten krijgen.
Anders hadden ze tegen Colin moeten zeggen dat in de voorbereiding een contract kon verdienen. Dan had die jongen kunnen kiezen: voor zijn (minimale) kansen gaan bij Ajax of vertrekken.
I think I lost my fucking headache
Als hij nu transfervrij weg mag, is hem helemaal niets onbeschofts aangedaan. Tenminste, als je er van uitgaat dat van Basten hem heeft verteld dat hij verwacht dat Colin wel een toegevoegde waarde heeft en dat het aan Colin is om dat in de voorbereiding te bewijzen. En waarom zou het zo niet gegaan zijn?
I think I lost my fucking headache