Terug naar Dennis maar weer.
Moderator: mods
En zo is het dus ook, de vroege conclusies ten spijt:Jöhnk schreef:Is het al rond dan? Bij mijn weten is er een verschil tussen vraag en aanbod.
voetbalprimeurAalbers denkt Ajax te kunnen overtuigen
Technisch directeur Carlos Aalbers heeft goede hoop dat de overgang van Dennis Rommedahl naar NEC spoedig wordt beklonken. Ondanks vraag en aanbod ver uit elkaar ligt, denkt Aalbers Ajax te kunnen overtuigen.
Tegenover De Gelderlander zegt Aalbers dat Ajax er goed aan doet Rommedahl aan de Nijmegenaren te verhuren. "Hopelijk kan ik ze laten inzien dat het in het belang van Ajax is dat NEC zo sterk mogelijk wordt. Wij krijgen al hun concurrenten nog."
Rommedahl is in Amsterdam overbodig. NEC heeft van Ajax een prijs te horen gekregen, maar lijkt hier niet aan te kunnen voldoen. Toch zullen beide partijen maandag opnieuw met elkaar rond de tafel gaan zitten om over een tijdelijke overgang te praten
Aalbers houdt hoop op Rommedahl
Door: Jeroen | Gepubliceerd: Gisteren 22:09 | Laatst bewerkt: Gisteren 22:10 | 2 reacties
Carlos Aalbers reist maandag weer af naar Amsterdam om met Danny Blind van Ajax te onderhandelen over een mogelijk verhuur van de Deense aanvaller Dennis Rommedahl.
De technisch directeur van NEC hikt vooralsnog aan tegen de hoge huursom die Ajax bedingt. ''Hopelijk kan ik ze laten inzien dat het in het belang van Ajax is dat NEC zo sterk mogelijk wordt. Wij krijgen al hun concurrenten nog,'' grijnst Aalbers.
Bron: De Gelderlander
En als we NEC er sterker mee maken, is dat alleen maar goed.Marillion schreef:Hier moet je als club niet te moeilijk over doen. Ajax heeft duidelijk in de publiciteit aangegeven dat hij bij Ajax niet op speeltijd hoeft te rekenen en dat hij mag vertrekken. Tja, dan ga je er niet meer veel voor krijgen. En hoe langer je wacht hoe lager het bedrag uiteindelijk zal worden.
Ik denk dan ook dat het uiteindelijk wel rond zal komen.
AS<=>Gelderlander schreef:Rommedahl naar NEC
dinsdag 20 januari, door fokthekakkerlak, nijmegen, 05:53u, gelderlander.nl
NIJMEGEN - Dennis Rommedahl speelt de rest van het seizoen op huurbasis bij NEC. De 30-jarige Deen staat onder contract bij Ajax waar hij weinig kans op speeltijd heeft.
Volgens technisch directeur Carlos Aalbers is de kans groot dat de aanvaller woensdagavond al zijn debuut maakt in de bekerwedstrijd tegen Sparta.
Er was NEC veel aan gelegen om voor het einde van de transferperiode (op 1 februari) zijn voorhoede te versterken. De Nijmeegse club was met name op zoek naar een rechterspits die direct inzetbaar is.
Rommedahl heeft een groot deel van zijn carrière in Nederland gevoetbald. De snelle spits begon zijn loopbaan in het seizoen 1995/96 bij de Deense club Lyngby. Anderhalf jaar later werd hij aangetrokken door PSV. De Eindhovense club stalde hem het seizoen erop bij RKC. In Waalwijk brak hij echt door, waarna hij in de zomer van 1998 werd teruggehaald door de club uit Eindhoven. Vervolgens was hij zes seizoenen lang een vaste waarde bij PSV.
In de zomer van 2004 koos hij voor een avontuur in de Premier League. Hoewel hij ook bij Charlton Athletic drie jaar lang min of meer vaste keus was, haalde hij nooit meer het hoge niveau van zijn Eindhovense periode.
Nadat de club uit Londen anderhalf jaar geleden degradeerde, keerde Rommedahl terug naar Nederland. Bij Ajax kwam hij in zijn eerste seizoen nog tot dertig wedstrijden. Sinds het aantreden van Marco van Basten krijgt hij echter bijna geen speeltijd meer. Het komende half jaar gaat hij bij NEC proberen zijn loopbaan weer vlot te trekken.
Rommedahl wil nieuwe kans bij Ajax
woe. 13 mei 2009
Dennis Rommedahl wil het na de zomer weer gaan proberen bij Ajax. De rechtsbuiten hoopt op een nieuwe kans nu trainer Marco van Basten is opgestapt.
De Deense international werd het afgelopend halfjaar verhuurd aan NEC. "Wie zegt dat de vorige trainer gelijk had? Er komt nu een nieuwe trainer, dat betekent voor iedereen bij Ajax een nieuwe kans. Dus ook voor mij", meent Rommedahl. "In principe ga ik de komende tijd daarom niet op zoek naar clubjes."
"Ik ga er vanuit dat ik er straks gewoon bij ben op de eerste training van Ajax in het nieuwe seizoen. Vervolgens wil ik proberen een plekje in het elftal af te dwingen. Als dat niet lukt, kan ik daarna altijd nog om me heen gaan kijken. Maar éérst ga ik naar het Deense team en even lekker op vakantie".
Bron: Sportweek
Sportweek schreef:Rommedahl hoopt op nieuwe kans
woensdag 13 mei, door widmfan7, Amsterdam, 11:50u, Sportweek
Dennis Rommedahl wil het na de zomer weer gaan proberen bij Ajax. De rechtsbuiten hoopt op een nieuwe kans nu trainer Marco van Basten is opgestapt.
De Deense international werd het afgelopend halfjaar verhuurd aan NEC. 'Wie zegt dat de vorige trainer gelijk had? Er komt nu een nieuwe trainer, dat betekent voor iedereen bij Ajax een nieuwe kans. Dus ook voor mij', meent Rommedahl. 'In principe ga ik de komende tijd daarom niet op zoek naar clubjes'.
'Ik ga er vanuit dat ik er straks gewoon bij ben op de eerste training van Ajax in het nieuwe seizoen. Vervolgens wil ik proberen een plekje in het elftal af te dwingen. Als dat niet lukt, kan ik daarna altijd nog om me heen gaan kijken. Maar éérst ga ik naar het Deense team en even lekker op vakantie', aldus Rommedahl tegenover Sportweek.
Ach...werd-ie vaak opgesteld en als-ie opgesteld stond...hoe werd-ie aangespeeld?banjavi schreef:Bij Eniesee heeft hij misschien 2 goede wedstrijden gespeeld. Kan me niet voorstellen dat hij bij Ajax nog een kans gaat krijgen.