Maar wel tegen een redelijke prijs.

Moderator: mods
Dat klopt, maar vergeet niet dat Suarez voor 27 miljoen is verkocht. Dus Ajax schrijft dik zwarte cijfers, tenzij meneer Boef echt miljoenen gaat kosten.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Die verkochte spelers waren volgens mij noodzakelijk om weer eens zwarte cijfers te scoren. Want die CL-inkomsten dekken niet het hele tekort.
Gaan?Jesse schreef:Gaan we dit nou in elke topic doen?
Feest schreef:Ajax zit al sinds z'n 13e achter Luuk aan.
Misschien dat Luuk zelf de weg der geleidelijkheid de voorkeur gaf.
Spelers ONTWIKKELEN zich. Tenminste, diegenen die de juiste keuzes maken. De Graafschap, Twente, Ajax en daarna Europa in. Prima keuzes allemaal. Had er een stapje niet in gezeten was ook Luuk vastgelopen.
Ajax heeft nooit concreet deze interesse uitgesproken.Duke schreef:Heb je gelezen wat Feest hierover meldde?
Spelers ONTWIKKELEN zich. Tenminste, diegenen die de juiste keuzes maken. De Graafschap, Twente, Ajax en daarna Europa in. Prima keuzes allemaal. Had er een stapje niet in gezeten was ook Luuk vastgelopen.
Ehhhh.....kunnen jij en Steef even kortsluiten? anders wordt het welles-nietes.Zlatan Son of God schreef:Ajax heeft nooit concreet deze interesse uitgesproken.Duke schreef:Heb je gelezen wat Feest hierover meldde?
En een sportieve verbetering is Ajax momenteel ook niet, als je al bij Twente speelt. Het enige voordeel bij een keuze voor Ajax lijkt mij, dat het een goede springplank naar Europa kan zijn. Slaag je bij Ajax, dan gaan overal deuren open. Ik heb de indruk, dat Twente zo'n exposure nog niet heeft in het buitenland.joey schreef: Maar Ajax zit er niet meer in, denk ik. Dan had hij een clausule in zijn contract moeten laten opnemen.
'Dortmund houdt na Anita tevens De Jong in de gaten'
Woensdag, 20 april 2011 om 08:15
Vurnon Anita is niet langer de enige speler van Ajax die in de belangstelling van Borussia Dortmund staat. De koploper van de Bundesliga heeft eveneens interesse in Siem de Jong, zo meldt het Algemeen Dagblad. De 22-jarige middenvelder heeft in Amsterdam een contract tot medio 2013.
De Jong heeft al gesprekken achter de rug over het openbreken van de contractuele samenwerking. Bij die onderhandelingen bleek dat scheidend algemeen directeur Rik van den Boog de enkelvoudig Oranje-international echter een aanbieding deed die onder zijn huidige contract ligt.
De bedoeling was dat De Jong trapsgewijs meer zou verdienen, maar in zijn eerste jaar zou hij moeten inleveren. De middenvelder weigerde akkoord te gaan en nadien is men niet meer om de tafel gegaan. De in Zwitserland geboren De Jong speelde 83 duels voor Ajax en maakte daarin 22 doelpunten.
voetbalzone.nl
Meer betrokken bij het spel, ja.Bertje schreef:In de spits en daarachter vond je hem wel dwingend?
5+ en hij mag gaan wat mij betreft, ben geen fan van hem.Alexander schreef:Is een prima speler, maar komt voor het middenveld wel gewoon te kort voor het niveau waar Ajax naartoe wilt. Voor alles meer dan een miljoen of 7 verkopen.