De Mul
Moderator: mods
-
Ik mag toch hopen dat Ajax in Vincken of Castelen geen geschikte vervanger ziet voor Tom de Mul. Al zouden zij prima in het volgende rijtje passen: Delorge, Colin en Heijblok.joey schreef:Vincken is een echte Feyenoorder, die wil niet voor Ajax spelen. Voor Castelen ligt dat misschien anders, maar ik betwijfel of hij levensmoe is. Bovendien wordt hij in verband gebracht met PSG.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Even voor je gezocht! 4 secretaresses nog niet voldoende?
http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... &start=375

http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... &start=375
I think I lost my fucking headache
De laatste tijd heb ik behoorlijk wat kritiek gehad op Van Geel, but credit where credit's due. Van Geel heeft er werkelijk een geweldig bedrag uitgesleept.
Ik vraag me af of het zo werkt dat Ajax in principe voor de tweede man op het schaduwlijstje was gegaan (Castelen, bijvoorbeeld) en dankzij dat bedrag nu voor de eerste optie kan gaan. Het kan natuurlijk ook dat men nu alsnog twee versterkingen haalt.
Ik vraag me af of het zo werkt dat Ajax in principe voor de tweede man op het schaduwlijstje was gegaan (Castelen, bijvoorbeeld) en dankzij dat bedrag nu voor de eerste optie kan gaan. Het kan natuurlijk ook dat men nu alsnog twee versterkingen haalt.
Als we de jeugdvolgers mogen geloven lopen er naast Anita, Sarpong, Van der Wiel en Donald (geen buitenspelers dus) geen spelers rond die de stap naar Ajax 1 kunnen maken.LucaS schreef:Of misschien wel spelers uit Nederland of de eigen jeugd!?
Nu je geld hebt, hoef je juist niet zo geforceerd naar Nederlandse koopjes te zoeken. Castelen zou ik wel een aardige optie vinden, maar verder zie ik in Nederland geen buitenspeler waar Ajax interesse in zou moeten helpen. Helemaal nu geld geen al te groot probleem meer is.
Niet dat Ajax met geld moet gaan smijten natuurlijk.