Rosales
Moderator: mods
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Weet ik niet maar ik zag gisteren op tv Rosales en Rosenberg samen weglopen en ze zeiden dat Rosenberg uitgezwaaid was dus ik hoopte een beetje dat Rosales ook een mooi afscheid op het veld had gekregen.Jöhnk schreef:Rosales is nog niet verkocht, bij mijn weten. Dus waarom zou Ajax afscheid van hem nemen?
- Alaindebanaan
Dinsdag dus..... :eusa_pray:Ajax geeft River Plate opnieuw respijt
25/2/2007 12:59
De overgang van Mauro Rosales naar River Plate is nog niet van de baan. Ajax heeft de Argentijnse club meer tijd gegeven de transfersom bij elkaar te krijgen.
'Omdat Mauro zelf graag terug wil naar zijn vaderland', vertelt technische directeur Martin van Geel in De Telegraaf over het respijt voor River Plate. 'Bovendien hebben we een akkoord met River Plate. Daarom kunnen we nog wel even geduldig blijven. Ik ga ervan uit dat het dinsdag afgesloten is.'
Rosales was buiten de selectie gehouden voor het duel met AZ, omdat de Argentijn al met zijn hoofd zit bij een terugkeer in zijn geboorteland. Dat was voor trainer Henk ten Cate ook al aanleiding geweest hem tegen Werder niet bij de groep te halen.
VI
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
Bedoelt hij niet "omdat we hem graag van de loonlijst afhebben?" :hypocrite:Alaindebanaan schreef:Dinsdag dus..... :eusa_pray:Ajax geeft River Plate opnieuw respijt
25/2/2007 12:59
De overgang van Mauro Rosales naar River Plate is nog niet van de baan. Ajax heeft de Argentijnse club meer tijd gegeven de transfersom bij elkaar te krijgen.
'Omdat Mauro zelf graag terug wil naar zijn vaderland', vertelt technische directeur Martin van Geel in De Telegraaf over het respijt voor River Plate. 'Bovendien hebben we een akkoord met River Plate. Daarom kunnen we nog wel even geduldig blijven. Ik ga ervan uit dat het dinsdag afgesloten is.'
Rosales was buiten de selectie gehouden voor het duel met AZ, omdat de Argentijn al met zijn hoofd zit bij een terugkeer in zijn geboorteland. Dat was voor trainer Henk ten Cate ook al aanleiding geweest hem tegen Werder niet bij de groep te halen.
VI
- Alaindebanaan
Bron: ANRosales neemt afscheid van de spelersgroep
Mauro Rosales heeft inmiddels afscheid genomen van de spelersgroep van Ajax. Hij gaat er vanuit in de komende dagen naar Argentinie te kunnen vertrekken als speler van River Plate. De Argentijnse club zegt het resterende bedrag inmiddels te hebben overgemaakt.
De Argentijnse media beweren dat Rosales zich woensdag bij RP meldt en dat hij donderdag of vrijdag zal meetrainen.
In Olé zei Pasarella dat hij zich geen zorgen meer maakt, want alles is rond.
We zullen zien. Zou hij gisteren niet afscheid nemen van het publiek?
In Olé zei Pasarella dat hij zich geen zorgen meer maakt, want alles is rond.
We zullen zien. Zou hij gisteren niet afscheid nemen van het publiek?
Het stinkt aan alle kanten!