Ik schat idd dat het Ajax Showtime forum veel 10 tot 14-jarigen aantrekt als ik zo nu en dan comments onder een berichtje meelees.Gezond verstand schreef: 20 jaar jonger dan jij, dan ben jij hooguit 30 als ik zo het geschreeuw op Ajaxshowtime bekijk, dat is echt net een kleuterschool.
David Neres
Moderator: mods
Re: David Neres
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Zullen we het weer over Neres hebben? Jullie discussie kan prima via PM or een nader te openen topic. Thanks.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Prima.raymon schreef:Zullen we het weer over Neres hebben? Jullie discussie kan prima via PM or een nader te openen topic. Thanks.
Neres is een speler die veel balcontacten moet hebben.
Feyenoord uit, met Keizer nog als training die 1-4 winst was een schoolvoorbeeld van hoe je af en toe op een fijne manier veel ruimte creëert en dan een goed oog voor medespelers moet hebben.
- Gezond verstand
Neres, erg jong maar ouder dan de gemiddelde Ajax showtime bezoeker.raymon schreef:Zullen we het weer over Neres hebben? Jullie discussie kan prima via PM or een nader te openen topic. Thanks.
Zo goed Raymon?
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ook vertrokken voor 31 Aug ? Roma bied 35 Miljoen

Gewoon op die 50 Miljoen blijven zitten.AJAX koopt professioneel ( transfersom ) in.Als je dat als buitenlandse club vindt dat je Neres, of welke andere speler dan ook, wil hebben dan niet zeuren en gewoon het gevraagde bedrag aftikken.Maar wat je meestal ziet bij deze clubs is dat ze tot een bepaald bedrag het risico willen nemen.
Als Neres het pareltje is wat je denk dat ie is of gaat worden is 50 Miljoen gewoon een goed bedrag ...
Als Neres het pareltje is wat je denk dat ie is of gaat worden is 50 Miljoen gewoon een goed bedrag ...
Blij met de punten ...
- InnerHarbour
Liverpool koopt Salah voor 36 m pond vorige zomer, een speler die al in de PL heeft gespeeld en in de Serie A. Neres is nog niet verder gekomen dan een tijdje Eredivisie en dan vasthouden aan 50 m euro? Wel een beetje realistisch blijven hoor.
Als je die voor 35 m kan verkopen met de wetenschap dat je een betere voor die positie hebt moet je dat altijd doen.
Als je die voor 35 m kan verkopen met de wetenschap dat je een betere voor die positie hebt moet je dat altijd doen.
YNWA
-
Gewoon vasthouden aan minstens 50 miljoen. Voor Neres, De Ligt, Frenkie de Jong.We hoéven hen namelijk niet te verkopen en dan is het maar wat de gek er voor geeft. Komt er dan een of andere idioot die zulke bedragen wil betalen? Prima. Vergelijkingen met Salah hebben onder die omstandigheden helemaal geen zin.
Hoezo realistisch? Ajax wil Neres niet kwijt en kan dus vragen wt het wil. Het is aan de bieder/koper om realistisch te blijven. EN in het geval van Roma dus af te haken als 50 miljoen te veel is voor Neres. Iedereen blij.
I think I lost my fucking headache
- InnerHarbour
Iedereen blij, alleen Neres niet die denkt wat doe ik nog in die vierderangs competitie tegen ee derde van het Roma salaris en tegen de tijd dat het op verlengen aankomt is Neres niet vergeten is dat Ajax een belachelijke prijs vroeg en denkt bekijk het maar ik loop volgend jaar gratis weg.
Kijken wie er dan blij zijn. Als je een onbewezen speler kan verkopen voor driemaal het bedrag waarvoor je hem gekocht hebt en je hebt een vervanger is huis die zelfs IMO beter is, altijd doen.
Kijken wie er dan blij zijn. Als je een onbewezen speler kan verkopen voor driemaal het bedrag waarvoor je hem gekocht hebt en je hebt een vervanger is huis die zelfs IMO beter is, altijd doen.
YNWA
Neres is geen onbewezen speler ( https://www.ajaxshowtime.com/article/bi ... h-brazilie ) . EN prima, als hij zijn contract uitdient, blijft hij nog lekker drie jaar bij Ajax. Nog maar pas geleden zei Neres graag nog minstens 1 of 2 jaar bij Ajax te blijven. ( https://www.ajaxshowtime.com/article/ho ... -voor-ajax )
-
Marc Overmars (en de scouting) verdienen goud geld voor Ajax!Toppie schreef:Ook vertrokken voor 31 Aug ? Roma bied 35 Miljoen![]()
Maar wat mij betreft bljift hij nog 1 seizoen, volgend jaar kan hij minimaal voor hetzelfde bedrag weg. Veel zal echter van Neres afhangen, wil hij perse weg zoals Sanchez vorig jaar of wil hij zich verder ontwikkelen bij Ajax.
- Gezond verstand
Hij is drie keer zo goed als Kluivert, heeft een langer contract, dus minimaal 4 keer de transfersom van Kluivert. Dan kan er gepraat worden.Toppie schreef:Ook vertrokken voor 31 Aug ? Roma bied 35 Miljoen![]()
Fans van andere clubs
InnerHarbour schreef:Liverpool koopt Salah voor 36 m pond vorige zomer, een speler die al in de PL heeft gespeeld en in de Serie A. Neres is nog niet verder gekomen dan een tijdje Eredivisie en dan vasthouden aan 50 m euro? Wel een beetje realistisch blijven hoor.
Altijd doen? Nee hoor. Braziliaanse toptalenten zijn peperduur, waar ze ook spelen. Er zit altijd een samba-bonus op. Neres is een attractieve speler die nog veel beter kan. Je moet hem niet aan AS Roma verkopen, die halen hem voor de verkoop.
Ik hoop dat die jongen blijft, want ik geniet van hem. Een heerlijke voetballer.

We weten natuurlijk niet welke afspraken er liggen. Hij zit bij Bertolucci, een grote jongen die je voor een volgende deal in Brazilië wellicht weer nodig hebt. Bertolucci schijnt ook de agent te zijn van Pedrinho. Ajax zal geen conflict riskeren met zo iemand, dus als Neres écht weg wil, dan zal hij wel gaan.
Bovendien staat hij op het punt om voor het Braziliaanse elftal uitgenodigd te worden. Dan is 35 miljoen helemaal niet zoveel in de huidige markt. Er zijn zelfs achterlijke clubjes die twee keer dat bedrag voor een keeper betalen
Precies, als Neres een keer wordt uitgenodigd voor het Braziliaanse elftal is de sky the limit. En waarom zou dat niet gebeuren? Ze rouleren nogal bij dat team.
Maar misschien wil Bertolucci hem liever twee keer doorverkopen dan één keer.
Maar misschien wil Bertolucci hem liever twee keer doorverkopen dan één keer.
- Gezond verstand
En dat terwijl de trainer van die club moord en brand riep toen een andere club 100 miljoen betaalde voor Paul Pogba. Een half jaar later leggen ze zelf lachend 85 miljoen neer voor een gemankeerde verdediger en nu 70 miljoen voor een keeper. En hun grootste fan uit Den Haag, AH, maar wijzen naar een 'koopje' van 36 miljoen om zijn gelijk te krijgen over Neres. Dat is Inmens HypocrietLucaS schreef:Bovendien staat hij op het punt om voor het Braziliaanse elftal uitgenodigd te worden. Dan is 35 miljoen helemaal niet zoveel in de huidige markt. Er zijn zelfs achterlijke clubjes die twee keer dat bedrag voor een keeper betalen
Fans van andere clubs
- InnerHarbour
Oh heb jij een lijntje met de Braziliaanse bondscoach of het je de dikke duim van AC geleend?LucaS schreef:Bovendien staat hij op het punt om voor het Braziliaanse elftal uitgenodigd te worden. Dan is 35 miljoen helemaal niet zoveel in de huidige markt. Er zijn zelfs achterlijke clubjes die twee keer dat bedrag voor een keeper betalen
We gaan zien wat dat "achterlijke clubje" heel laat van Ajax mochten jullie de pech hebben dat Ajax op Liverpool stuit, moeten jullie eerst nog even 3 voorrondes doorkomen, ik kijk er naar uit.Er zijn zelfs achterlijke clubjes die twee keer dat bedrag voor een keeper betalen

YNWA
Ik hoop er oprecht op dat Ajax van de mogelijke Engelse opponenten óf Manchester City óf Liverpool treft. Dan sta je qua elftal wel ongeveer een half miljard aan kapitaal achter op je tegenstanders. Maar beide ploegen zijn als ze een mindere dag hebben, zeker in hun uitwedstrijd, beduidend eerder te pakken tegenstanders voor Ajax dan andere mogelijk te loten clubs die je kunt treffen uit dezelfde potten.InnerHarbour schreef:We gaan zien wat dat "achterlijke clubje" heel laat van Ajax mochten jullie de pech hebben dat Ajax op Liverpool stuit, moeten jullie eerst nog even 3 voorrondes doorkomen, ik kijk er naar uit.Er zijn zelfs achterlijke clubjes die twee keer dat bedrag voor een keeper betalen
- InnerHarbour
Houd nou op joh, jullie kunnen nog niet van Wolves winnen, maar het is duidelijk dat de grote Amsterdamse monden weer aan het terugkomen zijn na een gewonnen wedstrijd in de achtste voorrondes CL.
Gaat wat worden als jullie ook daadwerkelijk de groepsfase halen.

YNWA
Oefenpotjes doen er niet toe.InnerHarbour schreef:Houd nou op joh, jullie kunnen nog niet van Wolves winnen, maar het is duidelijk dat de grote Amsterdamse monden weer aan het terugkomen zijn na een gewonnen wedstrijd in de achtste voorrondes CL.![]()
Geloof dat Liverpool zelfs nog een vriendschappelijke pot tegen Barcelona won.

Manchester City en Liverpool hebben geen constant niveau, je zag hoe City afgelopen seizoen volledig nat ging op Anfield en hoe jouw Liverpool daarna zowel in de return in Manchester als die in Rome bijna wankelde.
Aangezien voetbal een raar spelletje blijft weet jij net zo goed als ik dat Ajax - Liverpool zomaar in 3-1 kan eindigen.
- InnerHarbour
Cruijff schreef:[Aangezien voetbal een raar spelletje blijft weet jij net zo goed als ik dat Ajax - Liverpool zomaar in 3-1 kan eindigen.

YNWA
Verrassende reactie.InnerHarbour schreef:Cruijff schreef:[Aangezien voetbal een raar spelletje blijft weet jij net zo goed als ik dat Ajax - Liverpool zomaar in 3-1 kan eindigen.

Ik doe er denk ik wijs aan om eerst de nog openstaande pints in OC te komen opdrinken voor ik

Maar mocht het zover komen dat Liverpool en Ajax bij elkaar in de poule komen, reken maar dat ik er dan een aantal pints met je op wil zetten.
- Gezond verstand
en jullie kunnen niet West Brom winnen. Gaat wat worden in de PLInnerHarbour schreef:Houd nou op joh, jullie kunnen nog niet van Wolves winnen, maar het is duidelijk dat de grote Amsterdamse monden weer aan het terugkomen zijn na een gewonnen wedstrijd in de achtste voorrondes CL.![]()
Fans van andere clubs