InnerHarbour schreef:
Davinson Sanchez
Moderator: mods
-
Re: Davinson Sanchez
Vreemd, want in jouw bericht zie ik de tweet niet staan, maar als ik quote staat die er ineens wel (maar weer niet als ik mijn bericht bekijk in de Preview). Zal met een instelling te maken hebben, dat verklaart misschien dat ik zo vaak een bericht zie zonder tekst.LucaS schreef:InnerHarbour schreef:
Sanchez traint mee, dat doe je toch niet als je staakt?
Blijft staan wat Keizer nog met Sanchez over moet praten.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
-
- AT Toto winner 15/16
Chelsea, Real en Arsenal schijnen ook concreet te zijn nu. Lekker tegen mekaar uitspelen dan maar.
Wat een hype.
https://www.telesport.nl/artikel/111891 ... er-sanchez
Goede speler, groot talent, maar nog wel een stukje van de top verwijderd.
https://www.telesport.nl/artikel/111891 ... er-sanchez
Goede speler, groot talent, maar nog wel een stukje van de top verwijderd.
- Ajaciedjuh
Dat maakt nu niet meer uit. Sanchez is weg, nu het hoogst mogelijke bedrag eruit halen. Laat maat opbieden tegen elkaar.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Giacomo Puccini
Het noemen van allerlei 'geïnteresseerde clubs' lijkt me onderhandelingstactiek van Ajax. Mocht het toch waar zijn dan kan het bedrag zo oplopen naar 60 miljoen. Zou mooi meegenomen zijn, maar ik denk dat het bedrag op 50 miljoen zal blijven steken.brigade zuid schreef:Chelsea, Real en Arsenal schijnen ook concreet te zijn nu. Lekker tegen mekaar uitspelen dan maar.
Ajax!
- Ajaciedjuh
Ook dat is natuurlijk een belachelijk bedrag voor een verdediger uit de Eredivisie.
Belangrijker dan de 50 of 60 miljoen is wat Ajax ermee gaat doen.
Belangrijker dan de 50 of 60 miljoen is wat Ajax ermee gaat doen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Chelsea noemen is slim. Misschien kan Arsenal er nog bij.
Vergeet Sanchez, hij gaat weg. Objectief gezien is dit hoe het moet: hij speelt zich in de kijker, Ajax krijgt de hoofdprijs. Een jaar geleden had elke supporter dit het droomscenario gevonden.
Veertig, vijftig, zestig miljoen... Slaat natuurlijk nergens op. Zo zie je maar dat de EL wel degelijk lucratief is.

Vergeet Sanchez, hij gaat weg. Objectief gezien is dit hoe het moet: hij speelt zich in de kijker, Ajax krijgt de hoofdprijs. Een jaar geleden had elke supporter dit het droomscenario gevonden.
Veertig, vijftig, zestig miljoen... Slaat natuurlijk nergens op. Zo zie je maar dat de EL wel degelijk lucratief is.
Je kan wat druk zetten op TH omdat Sanchez na gesprek met de trainer alleen nog daar naartoe wil. Gezien de opstelling van Ajax is dat gesprek zwaar tegen de regels geweest
I think I lost my fucking headache
Yep, dreigementje, klacht indienen bij de UEFA...
Ik neem aan dat Ajax écht niet akkoord gaat met 40 miljoen, anders was de zaak al beklonken.

Ik neem aan dat Ajax écht niet akkoord gaat met 40 miljoen, anders was de zaak al beklonken.
Gewoon niet verkopen. Die jongen heeft een contract en krijgt nog een verbeterde aangeboden. Ben er klaar mee dat spelers de dienst uitmaken.Ajaciedjuh schreef:Dat maakt nu niet meer uit. Sanchez is weg, nu het hoogst mogelijke bedrag eruit halen. Laat maat opbieden tegen elkaar.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Klinkt leuk, maar met zo n opstelling krijg je in de toekomst dus nooit meer talentvolle spelers. Die komen naar Ajax in het vertrouwen dat er wordt meegewerkt als er zich een buitenkans aandient.
Leuk 50 Miljoen en dan plan b c en d
Je had na de finale al moeten gaan kijken naar een opvolger of vervanging

Je had na de finale al moeten gaan kijken naar een opvolger of vervanging
- InnerHarbour
Iedere club doet aan"tapping-up" ook Ajax, zou nutteloos en hypocriet zijn.LucaS schreef:Je kan wat druk zetten op TH omdat Sanchez na gesprek met de trainer alleen nog daar naartoe wil. Gezien de opstelling van Ajax is dat gesprek zwaar tegen de regels geweest
YNWA
Fair point.Iniesta schreef:Klinkt leuk, maar met zo n opstelling krijg je in de toekomst dus nooit meer talentvolle spelers. Die komen naar Ajax in het vertrouwen dat er wordt meegewerkt als er zich een buitenkans aandient.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ik begreep anders dat Liverpool zich terugtrok voor v dijk toen Southampton met een klacht dreigdeInnerHarbour schreef:Iedere club doet aan"tapping-up" ook Ajax, zou nutteloos en hypocriet zijn.LucaS schreef:Je kan wat druk zetten op TH omdat Sanchez na gesprek met de trainer alleen nog daar naartoe wil. Gezien de opstelling van Ajax is dat gesprek zwaar tegen de regels geweest
I think I lost my fucking headache
Accepteer dat de voetbalwereld nu zo in elkaar zit. Het grote geld regeert.
We hebben 1 jaar van Sanchez mogen genieten, daarin toonde hij zijn klasse en dat hij er nog niet was.
Maar hij is zeker goed genoeg voor TH. Deze man heeft een missie, en die gaat hij halen.
bedrag tikt misschien de 50 aan maar hoger wordt het niet.
ik zou 45 + 10% doorverkoop ook accepteren. TH is zeker zijn eindpunt niet.
En dan ff over die schaduwlijstjes...
60 mio op je rekening betekent niet dat spelers uit grote competities voor 20mio naar de eredivisie komen.
Je kan max het voorstel matchen en dan ben je dus minder interessant i.v.m. exposure & competitie. Maar er schijnen een aantal mensen hier te denken dat de Sanchez'jes voor het oprapen liggen....
We hebben 1 jaar van Sanchez mogen genieten, daarin toonde hij zijn klasse en dat hij er nog niet was.
Maar hij is zeker goed genoeg voor TH. Deze man heeft een missie, en die gaat hij halen.
bedrag tikt misschien de 50 aan maar hoger wordt het niet.
ik zou 45 + 10% doorverkoop ook accepteren. TH is zeker zijn eindpunt niet.
En dan ff over die schaduwlijstjes...
60 mio op je rekening betekent niet dat spelers uit grote competities voor 20mio naar de eredivisie komen.
Je kan max het voorstel matchen en dan ben je dus minder interessant i.v.m. exposure & competitie. Maar er schijnen een aantal mensen hier te denken dat de Sanchez'jes voor het oprapen liggen....

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Medewerking verleen je na een paar jaar goed zijn voor de club. Niet na 1 seizoen nadat je voor 5 jaar hebt getekend.zeux schreef:Fair point.Iniesta schreef:Klinkt leuk, maar met zo n opstelling krijg je in de toekomst dus nooit meer talentvolle spelers. Die komen naar Ajax in het vertrouwen dat er wordt meegewerkt als er zich een buitenkans aandient.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- InnerHarbour
En buiten dat, als men bij huin huidige club 2 ton verdiend en bij Ajax een miljoen breken ze hun nek om te komen. Wegkomen doen ze altijd wel weer, is het dit jaar niet dan volgend jaar wel.
YNWA
Zat op zo'n reactie te wachten, ben het er echter helemaal niet mee eens. Het aantal spelers dat na een paar jaar Ajax elders in Europa aan het slagen zijn is natuurlijk een stuk groter en 'dominanter aanwezig' dan spelers die 'geen kans daartoe kregen van Ajax'. Ik denk dat talenten die twijfelen of ze bij Ajax moeten tekenen eerder Zlatan, Maxwell, Sneijder, Eriksen, Vertonghen, Alderweireld, Suarez etc in hun hoofd hebben zitten, en niet die Sanchez die een transfer door zijn neus kreeg geboord door Ajax.Iniesta schreef:Klinkt leuk, maar met zo n opstelling krijg je in de toekomst dus nooit meer talentvolle spelers. Die komen naar Ajax in het vertrouwen dat er wordt meegewerkt als er zich een buitenkans aandient.
Verder ben ik het eens met Raymon. Als club - en zeer zeker als Ajax-zijnde - heb je heel weinig aan een goed seizoen en meteen weer doorverkopen. Dan mag en moet je dat ook wel uitstralen, vind ik. Nogmaals, spelers mogen nooit de dienst gaan uitmaken bij de club. Gelukkig zitten we momenteel ook niet bepaald krap financieel.
-
- AT Toto winner 15/16
Ajax had na de Europese finale vorig jaar door moeten pakken, verder uitbouwen, dan heb je ook iets meer kans dat spelers als Sanchez nog een jaartje willen blijven. Wat er nu gebeurt is ook niet leuk voor jongens als Dolberg, Zyech en Onana.
Dat sowieso. Maar zonder beleid kom je nergens.brigade zuid schreef:Ajax had na de Europese finale vorig jaar door moeten pakken, verder uitbouwen, dan heb je ook iets meer kans dat spelers als Sanchez nog een jaartje willen blijven. Wat er nu gebeurt is ook niet leuk voor jongens als Dolberg, Zyech en Onana.
Raymon schreef:Medewerking verleen je na een paar jaar goed zijn voor de club. Niet na 1 seizoen nadat je voor 5 jaar hebt getekend.zeux schreef:Fair point.Iniesta schreef:Klinkt leuk, maar met zo n opstelling krijg je in de toekomst dus nooit meer talentvolle spelers. Die komen naar Ajax in het vertrouwen dat er wordt meegewerkt als er zich een buitenkans aandient.
Hij is natuurlijk een broodvoetballer, maar toch. 50 miljoen verkoop en daarna meteen huren voor een jaar a 10 miljoen vind ik ook een mooie deal.

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
brigade zuid schreef:Ajax had na de Europese finale vorig jaar door moeten pakken, verder uitbouwen, dan heb je ook iets meer kans dat spelers als Sanchez nog een jaartje willen blijven. Wat er nu gebeurt is ook niet leuk voor jongens als Dolberg, Zyech en Onana.
wat is dat dan?
door pakken, uitbouwen?
geef mij eens details van wat jij bij deze termen denkt?
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Dat is zo. Die Dennis Johnson speelt niet voor niets de voorbereiding bij Heerenveen en wil dan ineens naar Ajax.InnerHarbour schreef: Iedere club doet aan"tapping-up" ook Ajax, zou nutteloos en hypocriet zijn.
Sanchez lijkt me weinig kwalijk te nemen. Hij is een winnaar, hij is ambitieus en wil de CL in.
AT stelt al een jaar vast dat Ajax een probleem heeft qua backs, dat Schöne in topwedstrijden niet kan en dat de linksbuiten een belabberd rendement heeft. Vervolgens vertrekt Ajax' beste speler, is Traoré weg en vertrekt Bosz.
Trainer van Telstar en een invaller-spits op leeftijd komen daarvoor in de plaats. Dus (logisch): geen CL. Dat complete gebrek aan ambitie strookt niet met wat Sanchez e.c. in hun carrière willen. Dus forceert hij een breuk. RvC, directie en TH moet je daarop aankijken, lijkt me.