Jasper Cillessen
Moderator: mods
Re: Jasper Cillessen
De Gea blinkt uit in de PL. Dat moet Cilessen nog laten zien.
Melding van akkoord: 'Ajacied voor vier jaar naar United'
Melding van akkoord: 'Ajacied voor vier jaar naar United'
28 Augustus 2015 16:14
In Amsterdam vreest men inmiddels met grote vrezen; alles wijst er op dat Manchester United deze zomer nog serieus werk gaat maken van Jasper Cillessen.
David de Gea is immers erg hard op weg naar Real Madrid, en duidelijk was al dat de Ajacied gezien wordt als een goede opvolger. Volgens Andreas Valera, journalist van onder meer de Marca, is Cillessen zelfs al tot een akkoord gekomen met de Engelse grootmacht.
De sluitpost zou een vierjarig contract ondertekend hebben en de transfer wordt spoedig openbaart door alle kampen. Verder meldt Valera nog dat er ook al gesproken is over Gareth Bale, maar zijn transfer lijkt er niet te komen deze zomer. Ook de genoemde Felipe Anderson (SS Lazio) stapt waarschijnlijk niet over naar Old Trafford in de slotfase van deze transferwindow.
Dan mag hij bij zijn afscheid de deur gelijk openhouden voor Overmars
Geen fijn bericht maar 30 miljoen is natuurlijk wel een mooi bedrag.
Mooi voor de bankrekening.Dubbel schreef:Geen fijn bericht maar 30 miljoen is natuurlijk wel een mooi bedrag.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Waar komt die 30 miljoen vandaan? STaat niet s over in het bericht toch?
I think I lost my fucking headache
Als dit echt gebeurt dan heeft Van Gaal echt in alle opzichten afgedaan als (ex) Ajacied.
In 1997 beweerde hij met droge ogen dat hij geen spelers van zijn vroegere cluppie zou weglokken, tenzij heel eventueel transfervrij. Al vrij rap brak hij die belofte, dat Litmanen in 1999 eens verder ging kijken snap ik nog, maar De Boertjes zijn vlak nadat ze hadden bijgetekend gewoon gek gemaakt door Louis. Zo gek dat ze direct een arbitragezaak aangingen en Morten Olsen een mes in de rug staken.
Vorig seizoen verdiende het met Daley Blind ook niet bepaald de schoonheidsprijs, zie hier de terechte reactie van Sjaak Swart:
https://www.youtube.com/watch?v=29oYTdop1WQ
In 1997 beweerde hij met droge ogen dat hij geen spelers van zijn vroegere cluppie zou weglokken, tenzij heel eventueel transfervrij. Al vrij rap brak hij die belofte, dat Litmanen in 1999 eens verder ging kijken snap ik nog, maar De Boertjes zijn vlak nadat ze hadden bijgetekend gewoon gek gemaakt door Louis. Zo gek dat ze direct een arbitragezaak aangingen en Morten Olsen een mes in de rug staken.
Vorig seizoen verdiende het met Daley Blind ook niet bepaald de schoonheidsprijs, zie hier de terechte reactie van Sjaak Swart:
https://www.youtube.com/watch?v=29oYTdop1WQ
Ik ben meestal van mening dat je dergelijke bedragen niet kan weigeren maar in dit geval zou ik nee verkopen mocht United concreet worden. We hebben geen vervanger achter de hand en gaan er dan dus gewoon fors op achteruit. Een mindere keeper achter deze defensie betekent echt het verschil tussen wel of niet om de titel spelen. We hebben bovendien een mooi banksaldo dus er is geen noodzaak om te verkopen.
Er is voor zover ik het zie overigens nog geen serieuze bron. Dus ik ga er voorlopig maar even vanuit dat het niet waar is.
Er is voor zover ik het zie overigens nog geen serieuze bron. Dus ik ga er voorlopig maar even vanuit dat het niet waar is.
Nil volentibus arduum
Zal ook wel minder zijn.LucaS schreef:Waar komt die 30 miljoen vandaan? STaat niet s over in het bericht toch?
Ik zie nu dat jij zelf mijn bron bent.... in de post "Cillissen naar Real".
LucaS schreef:De Amsterdammers willen tussen de 30 en 35 miljoen euro voor de nummer 1 van Oranje.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Onverdacht en onverwacht :)
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Voor 30+ natuurlijk verkopen.
Snel een klasbak op linksbuiten halen. Een spits. Een centrale verdediger en een keeper.
Oh nee wacht.. Overmars kan er geen fuck van..
Snel een klasbak op linksbuiten halen. Een spits. Een centrale verdediger en een keeper.
IK GELOOF!!!!!!
In een computerspelletje werkt dat misschien zo maar hier is het natuurlijk compleet onrealistisch.
We hebben al meegekregen dat verschillende keepers die als kandidaat vervanger op de lijst stonden inmiddels niet meer beschikbaar zijn. Het is dus zeer de vraag of je uberhaupt een geschikte vervanger kunt halen voor Cillessen mocht hij vertrekken. Laat staan voor andere posities. Iets dat sowieso niet gaat gebeuren. Onder meer omdat voor een aantal van die plekken al spelers zijn gehaald.
Het zal tot 1 september nog wel even spannend blijven. Maar voorlopig ga ik er vanuit dat Cillessen gewoon keeper bij Ajax blijft. Hij zal hier toch ook eerst nog zelf een strafschop willen stoppen.
We hebben al meegekregen dat verschillende keepers die als kandidaat vervanger op de lijst stonden inmiddels niet meer beschikbaar zijn. Het is dus zeer de vraag of je uberhaupt een geschikte vervanger kunt halen voor Cillessen mocht hij vertrekken. Laat staan voor andere posities. Iets dat sowieso niet gaat gebeuren. Onder meer omdat voor een aantal van die plekken al spelers zijn gehaald.
Het zal tot 1 september nog wel even spannend blijven. Maar voorlopig ga ik er vanuit dat Cillessen gewoon keeper bij Ajax blijft. Hij zal hier toch ook eerst nog zelf een strafschop willen stoppen.

Nil volentibus arduum
Lijkt me een gevaarlijke voorwaarde. Dan is de kans groot dat hij Sjaak Swart opvolgt als Mr. Ajax.Marillion schreef: Maar voorlopig ga ik er vanuit dat Cillessen gewoon keeper bij Ajax blijft. Hij zal hier toch ook eerst nog zelf een strafschop willen stoppen.

Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
De geruchten van een vertrek van De Gea worden sterker en dus moet Ajax vast even aangeven dat Cillessen no matter what verkocht wordt. De transferwindow is in Engeland een dag langer open, maar dat laat Ajax volstrekt kansloos om een vervanger te halen. Onana doet het aardig, maar het is nog veel te vroeg om hem in te zetten.
Aan de andere kant, als United komt met 35 miljoen, dan kun je er voor kiezen om een half jaar te overbruggen. Ik zie Ajax dat zo maar doen eigenlijk...
Aan de andere kant, als United komt met 35 miljoen, dan kun je er voor kiezen om een half jaar te overbruggen. Ik zie Ajax dat zo maar doen eigenlijk...
Ik lees dat de transfermarkt bij ons maandag om 23.59 uur sluit, en in Engeland een dag later. Het is dus mogelijk dat Cillessen dinsdag naar hun vertrekt en wij het moeten doen met Boer en onze keeper uit Nigeria.
- peter
Precies. Maandag bankday, dus vandaar een extra dagje in Engeland.Alexander schreef:Ik lees dat de transfermarkt bij ons maandag om 23.59 uur sluit, en in Engeland een dag later. Het is dus mogelijk dat Cillessen dinsdag naar hun vertrekt en wij het moeten doen met Boer en onze keeper uit Nigeria.
Ik snap werkelijk waar niet hoe ze het in hun hoofd halen om die windows zo te verkloten. Gewoon alles op 1 augustus en klaar. Krijg je echt compleet andere competities van ook.
Gewoon nee verkopen, een andere keuze valt niet te accepteren. Eigenlijk zou Ajax trouwens spelers van Man U horen over te nemen en niet andersom, wij hebben 100 miljoen eigen vermogen, zij zitten sinds de overname door de Malcolm Glazer & familie diep in de schulden.
CILLESSEN VERKOPEN, F-SIDE GAAT SLOPEN
CILLESSEN VERKOPEN, F-SIDE GAAT SLOPEN
- Giacomo Puccini
Waarom heeft Ajax nog niet gezegd dat Cillessen niet te koop is? Dan is het toch einde discussie. Ik word zo moe van deze soap... voel me net Wim Kieft.
Ajax!
-
- AT Toto winner 15/16
Haha exact mijn idee. Normaal gesproken zou ik bij dit bedrag zeggen doen, maar het enige wat het ons nu zou opleveren zijn hooguit wat prutsers en een bonus voor Overmars.Lionel schreef:Voor 30+ natuurlijk verkopen.
-
Kan iemand mij uitleggen waarom Real tot de allerlaatste dag gaat zitten wachten om De Gea op te halen? Volgens mij loopt daarmee alleen maar de prijs op, heeft ie de hele voorbereiding bij de Koninklijke gemist en zal hij er gelijk moeten staan.
Gezien deze argumenten denk ik dat hij helemaal niet naar Real gaat en Jasper bij ons blijft. Much ado about nothing.
Gezien deze argumenten denk ik dat hij helemaal niet naar Real gaat en Jasper bij ons blijft. Much ado about nothing.
- peter
Je kunt het ook omdraaien WkC. Real wacht tot de laatste dag, want de druk is dan bij United ook nog wel hoog om te verkopen. De Gea wil zich nog altijd niet inzetten voor Man Utd, volgend jaar is 'ie gratis weg en Romero doet het aardig. Oftewel, als Real op het allerlaatste moment nog een bod neerlegt, dan kan men zo nog maar toehappen.
Romero is de eerste keeper van Man U, lijkt me. Denk niet dat Cillessen überhaupt in beeld is daar.
De Gea naar Real komt nog wel rond. Is een pokerspel.
Laat LVG lekker op het dak gaan zitten. Cilessen is nu niet meer te koop.