Ismail Aissati

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Starring

Bericht door Starring » do jul 17, 2008 2:55 pm

Om die onzin afkomstig van goal.com eens wat tegengewicht te bieden. Het Brabantse Dagblad noemt een veel realistischer bedrag: tussen de 3 en 4 miljoen euro zou het tweede bod van Ajax bedragen...
AFCA!

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » do jul 17, 2008 3:03 pm

Hij viel al gelijk door de mand toen ie in het AMC medisch gekeurd moest worden. Zal ie lang hebben moeten wachten haha.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do jul 17, 2008 3:05 pm

Toch weer een leuke transfersoap. Dat is ook wat waard.

Jesse

Bericht door Jesse » do jul 17, 2008 3:34 pm

Sterker nog: daar doen we het allemaal voor! :ajaxscarf.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jul 17, 2008 3:45 pm

Als de transfersom inderdaad 3-4 miljoen bedraagt valt het me erg mee. Is een schijntje. Ik had gerekend op 5 miljoen.

Verder ben ik het helemaal eens met Jöhnk. Met technische, balvaste spelers die dwingend kunnen spelen in plaats van Rommedahl of Perez komen we al een heel eind. De verdediging heeft versterking nodig, maar Sulejmani en Aissati zijn op z'n minst belangrijker dan die tweede verdediger.

Ik ben benieuwd met welk middenveld Van Basten straks wil gaan spelen.

--------Lindgren
De Jong---------Aissati

Met Gabri en Emanuelson achter de hand als halfspelers? Emanuelson heeft niet voor niets rugnummer 8 gekregen, heb ik het idee.

Lionel

Bericht door Lionel » do jul 17, 2008 3:46 pm

Ik zie De Jong nog geen basisplaats afdwingen...
IK GELOOF!!!!!!

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » do jul 17, 2008 3:54 pm

Thomas schreef:Als de transfersom inderdaad 3-4 miljoen bedraagt valt het me erg mee. Is een schijntje. Ik had gerekend op 5 miljoen.

Verder ben ik het helemaal eens met Jöhnk. Met technische, balvaste spelers die dwingend kunnen spelen in plaats van Rommedahl of Perez komen we al een heel eind. De verdediging heeft versterking nodig, maar Sulejmani en Aissati zijn op z'n minst belangrijker dan die tweede verdediger.

Ik ben benieuwd met welk middenveld Van Basten straks wil gaan spelen.

--------Lindgren
De Jong---------Aissati

Met Gabri en Emanuelson achter de hand als halfspelers? Emanuelson heeft niet voor niets rugnummer 8 gekregen, heb ik het idee.
Kennedy heeft 7 dus dat zegt niks..

Jesse

Bericht door Jesse » do jul 17, 2008 4:04 pm

Ik denk niet dat Thomas bedoelt dat Urby een basisplaats krijgt, maar eerder dat Urby als middenvelder wordt gezien. Net zoals dat Kennedy als buitenspeler wordt gezien.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do jul 17, 2008 7:17 pm

Zaak Aissati: geen snel akkoord
Geschreven op donderdag, 17 juli om 19:50

Noch Ajax noch PSV verwacht een snel akkoord over de transfer van Ismail Aissati naar Amsterdam. De negentienjarige middenvelder schermt door zijn gebrek aan speeltijd al langer met een vertrek bij de regerend landskampioen.

Beide clubs hebben regelmatig contact over de overgang van het talent, maar de standpunten liggen nog altijd behoorlijk ver uiteen. Er lijkt vooralsnog geen beweging in de zaak te komen. "We zijn bezig met een creatieve oplossing", laat manager Adrie van Kraaij donderdagavond aan AD/Sportwereld weten. "Wij hebben het linksom geprobeerd en rechtsom, Ajax van voor en van achter. Maar veel schot zit er niet in de zaak."

PSV had aanvankelijk geen trek Aissati naar Amsterdam te laten vertrekken. Maar gezien de standvastigheid van de jeugdinternational te willen vertrekken uit Eindhoven, lijkt dat standpunt min of meer te zijn verlaten. "Als de standpunten niet opeens drastisch wijzigen, zie ik geen snel akkoord. Wij hebben ook helemaal geen haast. Sterker, we willen Aissati het liefst niet kwijt", aldus Van der Kraaij.

Aissati stond in de winterstop ook al concreet in de belangstelling van Ajax. Maar toen kwam het niet van een transfer omdat Ajax vond dat PSV een te hoge transfersom. Aissati koos vervolgens voor een verbeterd contract bij PSV, maar die verbintenis is echter nooit ondertekend. Het kamp van Aissati claimt om die reden dat de middenvelder maar tot de zomer van 2009 vastligt in Eindhoven.

www.voetbalzone.nl

Nihad

Bericht door Nihad » do jul 17, 2008 8:48 pm

Tegenstrijdige berichtgeving. Eerst zijn dicht bij een akkoord, dan weer niet. Wat een spel zeg. :excited.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » do jul 17, 2008 9:00 pm

PSV is playing hard to get.
Al is het alleen maar voor de supporters.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » do jul 17, 2008 9:01 pm

www.VI.nl meld niet veel meer
'Links, rechts, voor en achter: transfer Aissati zit vast'
17/07/2008 20:11

Het ziet er niet naar uit dat PSV en Ajax snel tot een akkoord komen over de transfer van Ismail Aissati van Eindhoven naar Amsterdam. De onderhandelingen vlotten niet. PSV zegt niet langer definitief nee tegen Ajax, maar de partijen lig nog ver uit elkaar.

'We zijn bezig met een creatieve oplossing', licht PSV-manager Adrie van Kraaij toe in het AD. 'Wij hebben het linksom geprobeerd en rechtsom, Ajax van voor en van achter. Maar veel schot zit er niet in de zaak.'

Zowel Ajax als PSV lijkt geen haast te hebben om de negentienjarige middenvelder te verhandelen. 'Als de standpunten niet opeens drastisch wijzigen, zie ik geen snel akkoord. Wij hebben ook helemaal geen haast. Sterker, we willen Aissati het liefst niet kwijt', aldus Van Kraaij.

Aissati wil zelf zo snel mogelijk vertrekken bij PSV. Hij vindt dat hij veel te weinig speeltijd krijgt en dat de clubleiding de beloftes die ze hem hadden gedaan bij de gesprekken over een nieuw contract niet heeft waargemaakt.

bron: www.vi.nl

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do jul 17, 2008 9:15 pm

Ze zullen toch wel een plan B hebben mocht dit niet doorgaan?

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do jul 17, 2008 9:22 pm

Daar zou ik maar niet te hard op rekenen. Meestal hebben we niet eens plan A in huis, laat staan plan B.

Deze transfer zie ik overigens wel doorgaan hoor. De partijen lijken toch min of meer tot elkaar veroordeeld. Het is alleen even een kwestie van ego's aan de kant en een oplossing verzinnen die voor iedereen te accepteren is en te verkopen aan de achterban.
Nil volentibus arduum

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do jul 17, 2008 9:22 pm

Haha nee. Ik denk niet eens dat ze op zoek zijn naar een middenvelder.

goodfella

Bericht door goodfella » vr jul 18, 2008 7:05 am

Azijnpissers alarm.

Toppie

Bericht door Toppie » vr jul 18, 2008 7:20 am

Middenvelder , verdedigers volgens mij hebben daar in de Arena nog nooit van gehoord. Heeft iemand het nummer van Van Basten. :sneaky1.gif:

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » vr jul 18, 2008 7:21 am

goodfella schreef:Azijnpissers alarm.
BIS :ajaxsmiley.gif:

Marco heeft toch al gezegd dat verdedigers de hoogste prioriteit hebben.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jul 18, 2008 8:34 am

Marillion schreef:Deze transfer zie ik overigens wel doorgaan hoor. De partijen lijken toch min of meer tot elkaar veroordeeld. Het is alleen even een kwestie van ego's aan de kant en een oplossing verzinnen die voor iedereen te accepteren is en te verkopen aan de achterban.
Zo is dat. En anders geeft Aissati toch even een interview aan de VI? :666.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jul 18, 2008 12:00 pm

PSV en Ajax eens over Aissati

EINDHOVEN – Ismaïl Aissati verruilt PSV voor Ajax. Beide voetbalclubs werden het vrijdagochtend eens over de transfersom van de 19-jarige middenvelder, zo liet manager Adrie van Kraaij van PSV weten. Aissati moet nu nog overeenstemming met Ajax bereiken.
ED

:welcome:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr jul 18, 2008 12:02 pm

Zat er aan te komen.

Ben er echt heel content mee. Aissati kan lijn in het spel brengen.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » vr jul 18, 2008 12:02 pm

Aissati is bijna Ajaciws meldt het Journaal

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » vr jul 18, 2008 12:03 pm

Heb je dikke vingers Donkey Shot?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » vr jul 18, 2008 12:04 pm

joey schreef:
PSV en Ajax eens over Aissati

EINDHOVEN – Ismaïl Aissati verruilt PSV voor Ajax. Beide voetbalclubs werden het vrijdagochtend eens over de transfersom van de 19-jarige middenvelder, zo liet manager Adrie van Kraaij van PSV weten. Aissati moet nu nog overeenstemming met Ajax bereiken.
ED

Mooi! :cheer.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jul 18, 2008 12:05 pm

Aan Van Basten de taak om wel het beste uit die jongen te halen.

Hij kan in elk geval meteen aansluiten.
Laatst gewijzigd door joey op vr jul 18, 2008 12:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie