Ismail Aissati
Moderator: mods
Als de transfersom inderdaad 3-4 miljoen bedraagt valt het me erg mee. Is een schijntje. Ik had gerekend op 5 miljoen.
Verder ben ik het helemaal eens met Jöhnk. Met technische, balvaste spelers die dwingend kunnen spelen in plaats van Rommedahl of Perez komen we al een heel eind. De verdediging heeft versterking nodig, maar Sulejmani en Aissati zijn op z'n minst belangrijker dan die tweede verdediger.
Ik ben benieuwd met welk middenveld Van Basten straks wil gaan spelen.
--------Lindgren
De Jong---------Aissati
Met Gabri en Emanuelson achter de hand als halfspelers? Emanuelson heeft niet voor niets rugnummer 8 gekregen, heb ik het idee.
Verder ben ik het helemaal eens met Jöhnk. Met technische, balvaste spelers die dwingend kunnen spelen in plaats van Rommedahl of Perez komen we al een heel eind. De verdediging heeft versterking nodig, maar Sulejmani en Aissati zijn op z'n minst belangrijker dan die tweede verdediger.
--------Lindgren
De Jong---------Aissati
Met Gabri en Emanuelson achter de hand als halfspelers? Emanuelson heeft niet voor niets rugnummer 8 gekregen, heb ik het idee.
- Daily Blind
Kennedy heeft 7 dus dat zegt niks..Thomas schreef:Als de transfersom inderdaad 3-4 miljoen bedraagt valt het me erg mee. Is een schijntje. Ik had gerekend op 5 miljoen.
--------Lindgren
De Jong---------Aissati
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Zaak Aissati: geen snel akkoord
Geschreven op donderdag, 17 juli om 19:50
Noch Ajax noch PSV verwacht een snel akkoord over de transfer van Ismail Aissati naar Amsterdam. De negentienjarige middenvelder schermt door zijn gebrek aan speeltijd al langer met een vertrek bij de regerend landskampioen.
Beide clubs hebben regelmatig contact over de overgang van het talent, maar de standpunten liggen nog altijd behoorlijk ver uiteen. Er lijkt vooralsnog geen beweging in de zaak te komen. "We zijn bezig met een creatieve oplossing", laat manager Adrie van Kraaij donderdagavond aan AD/Sportwereld weten. "Wij hebben het linksom geprobeerd en rechtsom, Ajax van voor en van achter. Maar veel schot zit er niet in de zaak."
PSV had aanvankelijk geen trek Aissati naar Amsterdam te laten vertrekken. Maar gezien de standvastigheid van de jeugdinternational te willen vertrekken uit Eindhoven, lijkt dat standpunt min of meer te zijn verlaten. "Als de standpunten niet opeens drastisch wijzigen, zie ik geen snel akkoord. Wij hebben ook helemaal geen haast. Sterker, we willen Aissati het liefst niet kwijt", aldus Van der Kraaij.
Aissati stond in de winterstop ook al concreet in de belangstelling van Ajax. Maar toen kwam het niet van een transfer omdat Ajax vond dat PSV een te hoge transfersom. Aissati koos vervolgens voor een verbeterd contract bij PSV, maar die verbintenis is echter nooit ondertekend. Het kamp van Aissati claimt om die reden dat de middenvelder maar tot de zomer van 2009 vastligt in Eindhoven.
www.voetbalzone.nl
www.VI.nl meld niet veel meer
bron: www.vi.nl
'Links, rechts, voor en achter: transfer Aissati zit vast'
17/07/2008 20:11
Het ziet er niet naar uit dat PSV en Ajax snel tot een akkoord komen over de transfer van Ismail Aissati van Eindhoven naar Amsterdam. De onderhandelingen vlotten niet. PSV zegt niet langer definitief nee tegen Ajax, maar de partijen lig nog ver uit elkaar.
'We zijn bezig met een creatieve oplossing', licht PSV-manager Adrie van Kraaij toe in het AD. 'Wij hebben het linksom geprobeerd en rechtsom, Ajax van voor en van achter. Maar veel schot zit er niet in de zaak.'
Zowel Ajax als PSV lijkt geen haast te hebben om de negentienjarige middenvelder te verhandelen. 'Als de standpunten niet opeens drastisch wijzigen, zie ik geen snel akkoord. Wij hebben ook helemaal geen haast. Sterker, we willen Aissati het liefst niet kwijt', aldus Van Kraaij.
Aissati wil zelf zo snel mogelijk vertrekken bij PSV. Hij vindt dat hij veel te weinig speeltijd krijgt en dat de clubleiding de beloftes die ze hem hadden gedaan bij de gesprekken over een nieuw contract niet heeft waargemaakt.
bron: www.vi.nl
-
- AT Toto winner 15/16
Daar zou ik maar niet te hard op rekenen. Meestal hebben we niet eens plan A in huis, laat staan plan B.
Deze transfer zie ik overigens wel doorgaan hoor. De partijen lijken toch min of meer tot elkaar veroordeeld. Het is alleen even een kwestie van ego's aan de kant en een oplossing verzinnen die voor iedereen te accepteren is en te verkopen aan de achterban.
Deze transfer zie ik overigens wel doorgaan hoor. De partijen lijken toch min of meer tot elkaar veroordeeld. Het is alleen even een kwestie van ego's aan de kant en een oplossing verzinnen die voor iedereen te accepteren is en te verkopen aan de achterban.
Nil volentibus arduum
Zo is dat. En anders geeft Aissati toch even een interview aan de VI?Marillion schreef:Deze transfer zie ik overigens wel doorgaan hoor. De partijen lijken toch min of meer tot elkaar veroordeeld. Het is alleen even een kwestie van ego's aan de kant en een oplossing verzinnen die voor iedereen te accepteren is en te verkopen aan de achterban.

Het stinkt aan alle kanten!
EDPSV en Ajax eens over Aissati
EINDHOVEN – Ismaïl Aissati verruilt PSV voor Ajax. Beide voetbalclubs werden het vrijdagochtend eens over de transfersom van de 19-jarige middenvelder, zo liet manager Adrie van Kraaij van PSV weten. Aissati moet nu nog overeenstemming met Ajax bereiken.

- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Mooi!joey schreef:EDPSV en Ajax eens over Aissati
EINDHOVEN – Ismaïl Aissati verruilt PSV voor Ajax. Beide voetbalclubs werden het vrijdagochtend eens over de transfersom van de 19-jarige middenvelder, zo liet manager Adrie van Kraaij van PSV weten. Aissati moet nu nog overeenstemming met Ajax bereiken.

Aan Van Basten de taak om wel het beste uit die jongen te halen.
Hij kan in elk geval meteen aansluiten.
Hij kan in elk geval meteen aansluiten.
Laatst gewijzigd door joey op vr jul 18, 2008 12:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.