Dario Cvitanich
Moderator: mods
-
-
- InnerHarbour
Een moordenaar, een verkrachter, een womanizer en een alcoholist die niet voor zijn sport leeft is een held voor jou? Mafketel.Vedette-10 schreef:Het blijft een held. Ik heb hem gewoon hoger zitten dan Huntelaar en Zlatan, daarnaast vervulde hij Ajacieden van trots dat wij zo'n speler hebben gevormd.
-
- InnerHarbour
-
- InnerHarbour
Ja het was heel "wijs" om een moordenaar, een verkrachter, een womanizer en een alcoholist die niet voor zijn sport leeft sympathiek te gaan vinden. Verder ben ik een Ajacied die de mistwedstrijd tegen Liverpool nog 'gezien' heeft dus ga jij je mond maar spoelen strontvlek met je "Je bent zeker voor Feyenoord". 

-
- InnerHarbour
Over mensen kan en wil ik niet oordelen (dus ook niet over posters) maar over voetbal wil ik wel iets schrijven.
Kluivert scoorde niet zo vaak als KJH, maar hij is topscorer van Oranje en scoort wel de 1-0 tegen Milan, oké geen zeven doelpunten tegen De Graafschap. Ligt eraan wat je belangrijker vindt?
KJH en Zlatan met elkaar vergelijken? De topspeler in de Serie A met KJH (Rijmt, meer overeenkomst is er niet). Laat KJH nou eerst maar naar de serie A gaan en dan kijken of hij belangrijk is. Zlatan zorgde voor iets extra's, jammer dat hij zo vaak, werd uitgefloten daar het Ajaxpubliek.
Heeft KJH een functie bij Ajax? Alleen als Ajax zo sterk is dat het de zestien van de tegenstander weet te bereiken en dat gebeurt helaas voornamelijk tegen ploegen als De Graafschap. Laten we hopen dat na de investering van tientallen miljoenen euro's Ajax ook tegen ploegen als psv de zestien weet te bereiken.
Kluivert scoorde niet zo vaak als KJH, maar hij is topscorer van Oranje en scoort wel de 1-0 tegen Milan, oké geen zeven doelpunten tegen De Graafschap. Ligt eraan wat je belangrijker vindt?
KJH en Zlatan met elkaar vergelijken? De topspeler in de Serie A met KJH (Rijmt, meer overeenkomst is er niet). Laat KJH nou eerst maar naar de serie A gaan en dan kijken of hij belangrijk is. Zlatan zorgde voor iets extra's, jammer dat hij zo vaak, werd uitgefloten daar het Ajaxpubliek.
Heeft KJH een functie bij Ajax? Alleen als Ajax zo sterk is dat het de zestien van de tegenstander weet te bereiken en dat gebeurt helaas voornamelijk tegen ploegen als De Graafschap. Laten we hopen dat na de investering van tientallen miljoenen euro's Ajax ook tegen ploegen als psv de zestien weet te bereiken.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Het eventuele vertrek van Huntelaar nu is niet te vergelijken met het vertrek van Sneijder vorig jaar. Sneijder was toen veel belangrijker en onmisbaarder. Voor Huntelaar hebben we al een vervanger in huis en daarnaast scoort Huntelaar natuurlijk veel maar echt veel meer kan ie niet. En zoals Demo al zei, 7 keer tegen de Graafschap omdat je dan wel een keer vaak de 16 bereikt schiet je ook niet veel mee op als diezelfde jongen dan in een wedstrijd tegen PSV (waar het dus om draait) de 16 nauwelijks in komt omdat hij zo langzaam en onbeweeglijk is. Als je dan 25 miljoen voor hem kunt krijgen heb je dat heel mooi voor mekaar denk ik zo.
Als AJax de 16 van de tegenstander niet bereikt dan is dat de schuld van Huntelaar? Apart
En natuurlijk is Huntelaar beter en belangrijker voor Ajax dan Zlatan was. Hoe Zlatan nu is is in die discussie natuurlijk niet interessant. Overigens was Kanu natuurlijk de beste na de tijd van van Basten
En natuurlijk is Huntelaar beter en belangrijker voor Ajax dan Zlatan was. Hoe Zlatan nu is is in die discussie natuurlijk niet interessant. Overigens was Kanu natuurlijk de beste na de tijd van van Basten
I think I lost my fucking headache
Ligt er maar net aan hoe je speelt. Het lijkt me dat je als je zo'n dodelijke targetman hebt, je hem ook op die kwaliteit dient te gebruiken. Net zoals je Aissati niet op zijn verdedigende kwaliteiten moet beoordelen, daar moet je zorgen (net als indertijd bij Sneijder) dat je er twee sterke jongens op het middenved naast zet
I think I lost my fucking headache
Je mag het KJH niet kwalijk nemen dat Ajax de zestien niet bereikt, Ajax ontbreekt het aan voldoende kwaliteit en KJH is nu eenmaal niet een type voetballer die "meevoetbalt", hij is, zoals vroeger genoemd "een balletjesafwachter".
Heb je KJH in je elftal, dan zul je het spel op hem moeten afstemmen, en dat is tegelijkertijd de zwakte van zowel KJH als Ajax. Anderen moeten tegenstanders passeren, zich vrij zien te spelen opdat KJH de bal erin kan tikken en dat lukt nu eenmaal niet tegen sterke tegenstanders als psv, twente in de play-offs. Een nederlaag is dus nooit de schuld van KJH, altijd van de anderen, want hij komt "niet aan de bal" (zelf een kans scheppen kan hij niet) en dat zien supporters, niet dat hij iets niet kan, want hij doet weinig in het veld (geen tegenstander voorbijgaan enz. enz) Ik ben geen fan van KJH, iemand die mijn berichten leest, zal dat weten, maar hij kan niet beter. Hij zit aan zijn top of moet spelen in een elftal dat in de zestien van de tegenstander speelt.
Ajax zit niet voor niets niet in de cl, daar hoort Ajax niet (geen idee hoe Ajax volgend seizoen gaat spelen, ik laat me wel verrassen) we kunnen KJH als spits tegen sterke tegenstanders moeilijk beoordelen, we spelen er niet tegen (psv uitgezonderd) Iemand die schrijft dat hij ok tegen psv scoort? Ik neem aan in de 5-1 wedstrijd? Andere keren toch niet?
Heb je KJH in je elftal, dan zul je het spel op hem moeten afstemmen, en dat is tegelijkertijd de zwakte van zowel KJH als Ajax. Anderen moeten tegenstanders passeren, zich vrij zien te spelen opdat KJH de bal erin kan tikken en dat lukt nu eenmaal niet tegen sterke tegenstanders als psv, twente in de play-offs. Een nederlaag is dus nooit de schuld van KJH, altijd van de anderen, want hij komt "niet aan de bal" (zelf een kans scheppen kan hij niet) en dat zien supporters, niet dat hij iets niet kan, want hij doet weinig in het veld (geen tegenstander voorbijgaan enz. enz) Ik ben geen fan van KJH, iemand die mijn berichten leest, zal dat weten, maar hij kan niet beter. Hij zit aan zijn top of moet spelen in een elftal dat in de zestien van de tegenstander speelt.
Ajax zit niet voor niets niet in de cl, daar hoort Ajax niet (geen idee hoe Ajax volgend seizoen gaat spelen, ik laat me wel verrassen) we kunnen KJH als spits tegen sterke tegenstanders moeilijk beoordelen, we spelen er niet tegen (psv uitgezonderd) Iemand die schrijft dat hij ok tegen psv scoort? Ik neem aan in de 5-1 wedstrijd? Andere keren toch niet?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Cvitanich is een spits. Heb ik van begin af aan gezegd. Je kan hem op de flanken neerzetten en je hebt best kans dat hij het aardig doet, maar ik zou het risico niet nemen. Wellicht dat Van Basten zich dat ook realiseert. Het duurde immers ook twee weekjes voordat men bij Ajax door had dat hij niet geschikt is als aanvallende middenvelder.