Albert Luque Martos
Moderator: mods
Elke keer als Ogararu of Rommedahl speelde keek jij een andere kant op? Of tijdens de hoekschoppen van Kennedy?Bertje schreef:Hij heeft zestien wedstrijden gespeeld en echt niets laten zien. Kansen zat. Er was werkelijk niemand slechter dit jaar en dat is knap.
Neemt niet weg dat hij tekort komt voor Ajax.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Ja, Luque was zo mogelijk nog slechter dan Ogararu. En veel slechter dan Rommedahl en Kennedy natuurlijk.Beloki schreef:Elke keer als Ogararu of Rommedahl speelde keek jij een andere kant op? Of tijdens de hoekschoppen van Kennedy?
Neemt niet weg dat hij tekort komt voor Ajax.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
Oh ja? Wie zegt dat?joey schreef:Het is de juiste beslissing maar ook de gemakkelijkste beslissing. Luque verdient ook nog eens een vermogen.Thomas schreef:Dus omdat het een logische beslissing is is het geen goede beslissing?joey schreef:Pff, wat kon hij anders beslissen?

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Er zijn trainers die hun best verdienende speler, waar ze waarschijnlijk niet van af gaan komen, niet zo makkelijk afschrijven en krenken.joey schreef:Het is de juiste beslissing maar ook de gemakkelijkste beslissing. Luque heeft NIETS gebracht en verdient ook nog eens een vermogen.Thomas schreef:Dus omdat het een logische beslissing is is het geen goede beslissing?joey schreef:Pff, wat kon hij anders beslissen?
Wat ook uitermate pijnlijk is (en dat is de reden dat Bert krom ligt van het lachen) is dat je enkel MVG verantwoordelijk houdt voor Luque's komst. Waar komt die blinde vlek toch vandaan????joey schreef:Dat is niet lollig, dat is uitermate pijnlijk, Bertje.![]()
Enig juiste beslissing van MVB natuurlijk. Fysiek en mentaal is Luque niet in staat om Ajax te helpen. Idiote aankoop.
De TD is aangesteld om de selectie op peil te houden, die kan midden in het seizoen naar Peru reizen om een speler te bekijken of informatie inwinnen over hoe Luque er tegenwoordig voorstaat. De trainer kan dat niet, die moet grotendeels afgaan op de informatie die hij van de TD krijgt. Ik vind dus dat de TD meer verantwoordelijkheid draagt, zelfs al heeft de trainer vetorecht. De trainer kan niet echt overzien wat mogelijk is.wimpey schreef:Wat ook uitermate pijnlijk is (en dat is de reden dat Bert krom ligt van het lachen) is dat je enkel MVG verantwoordelijk houdt voor Luque's komst. Waar komt die blinde vlek toch vandaan????
Daarnaast is algemeen bekend dat Ten Cate heel andere spelers in zijn hoofd had. Spelers die volgens zijn informatie haalbaar waren (Riera) en volgens Van Geel niet. Dat zegt hij tenminste en afgaande op wat er later (in de winterstop) gebeurd is, geloof ik hem wel. Immers, Van Geel is rustig doorgegaan op de bekende weg (Kuffour).
Het stinkt aan alle kanten!
Over blinde vlekken gesproken! Of misschien moet ik zeggen: rode vlekken!wimpey schreef: Wat ook uitermate pijnlijk is (en dat is de reden dat Bert krom ligt van het lachen) is dat je enkel MVG verantwoordelijk houdt voor Luque's komst. Waar komt die blinde vlek toch vandaan????

Salvador Dali
Salvador Dali
Je ziet gelukkig zelf ook ik dat HtC de komst van Ogararu, Rommedahl, Luque, Urzaiz etc had kunnen (moeten) veto-en. Net zoals MVG de komst van Colin, Leonardo en Roger had moeten veto-en.joey schreef: Ik vind dus dat de TD meer verantwoordelijkheid draagt, zelfs al heeft de trainer vetorecht. De trainer kan niet echt overzien wat mogelijk is.
Enfin, ik ben blij dat die clowns mijn club niet langer en verder kunnen verkloten.
Mwah, Ogararu was er geloof ik al. HtC heeft aangegeven dat hij die amper kende. Iedereen was reuze overtuigd van Ogararu, wat mij te denken geeft over de kwaliteit van de scouting.
Als ik jouw lijstje lees, denk ik: goedkope spelers, categorie je-kunt-nooit-weten, geld was er blijkbaar niet of men wilde het niet uittrekken. Er spreekt ook een gebrek aan creativiteit uit, want veel meer dan DVD's kijken hoef je niet. Ik wed dat het gros van die spelers is aangeboden.
En dát vind ik dus een kwalijke zaak. Een trainer zou geen omkijken moeten hebben naar het aankoopbeleid. De scouts moeten goede spelers aandragen en de TD moet een selectie maken, zodat de trainer kan kiezen uit een goede speler of een goede speler. Idealiter. Ik weet wel dat het niet altijd zo werkt, maar het moet niet zo zijn dat je komt aanzetten met Rommedahl of Ogararu.
Kijk, natuurlijk had Ten Cate de komst van bepaalde spelers kunnen torpederen. En dat had hij ook moeten doen. Maar het probleem zit dieper. Veel dieper. In de winterstop was Ten Cate er niet meer en ging men rustig op dezelfde manier door.
Als ik jouw lijstje lees, denk ik: goedkope spelers, categorie je-kunt-nooit-weten, geld was er blijkbaar niet of men wilde het niet uittrekken. Er spreekt ook een gebrek aan creativiteit uit, want veel meer dan DVD's kijken hoef je niet. Ik wed dat het gros van die spelers is aangeboden.
En dát vind ik dus een kwalijke zaak. Een trainer zou geen omkijken moeten hebben naar het aankoopbeleid. De scouts moeten goede spelers aandragen en de TD moet een selectie maken, zodat de trainer kan kiezen uit een goede speler of een goede speler. Idealiter. Ik weet wel dat het niet altijd zo werkt, maar het moet niet zo zijn dat je komt aanzetten met Rommedahl of Ogararu.
Kijk, natuurlijk had Ten Cate de komst van bepaalde spelers kunnen torpederen. En dat had hij ook moeten doen. Maar het probleem zit dieper. Veel dieper. In de winterstop was Ten Cate er niet meer en ging men rustig op dezelfde manier door.
Nee, hij had hem alleen gezien in een wedstrijd van Steaua tegen Heerenveen. Dat heeft hij destijds bij zijn komst naar Ajax gezegd.Jöhnk schreef:HTC had Ogararu wel al een paar keer bekeken hoor. Hij had dezelfde drive naar voren als Trabelsi, maar was verdedigend sterker.
Dat klopt. Ik kan me een interview herinneren waarin Ten Cate zich érg op de vlakte hield over de nieuwe aanwinst, iets van: hij is goed bekeken door alle scouts, het zal dus wel een goede speler zijn.joey schreef:Nee, hij had hem alleen gezien in een wedstrijd van Steaua tegen Heerenveen. Dat heeft hij destijds bij zijn komst naar Ajax gezegd.Jöhnk schreef:HTC had Ogararu wel al een paar keer bekeken hoor. Hij had dezelfde drive naar voren als Trabelsi, maar was verdedigend sterker.
Maar on topic: misschien heeft Panathinaikos wel interesse in Luque. Meestal houden die Griekse clubs wel van een speler met meer verleden dan toekomst.

Salvador Dali
Salvador Dali