Albert Luque Martos

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jun 03, 2008 5:34 pm

Hij heeft zestien wedstrijden gespeeld en echt niets laten zien. Kansen zat. Er was werkelijk niemand slechter dit jaar en dat is knap.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di jun 03, 2008 5:43 pm

Nog meer dan ik dacht, 16 wedstrijden. Ook 4 keer gescoord nog.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Beloki

Bericht door Beloki » di jun 03, 2008 5:59 pm

Bertje schreef:Hij heeft zestien wedstrijden gespeeld en echt niets laten zien. Kansen zat. Er was werkelijk niemand slechter dit jaar en dat is knap.
Elke keer als Ogararu of Rommedahl speelde keek jij een andere kant op? Of tijdens de hoekschoppen van Kennedy?

Neemt niet weg dat hij tekort komt voor Ajax.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jun 03, 2008 6:20 pm

joey schreef:Pff, wat kon hij anders beslissen? :excited.gif:
Dus omdat het een logische beslissing is is het geen goede beslissing?

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di jun 03, 2008 6:23 pm

Zelfs Adrie had dit goed gezien. Niets speciaals aan dus.

Hopelijk toont Real Sociedad (ofzo) interesse en is hij weg.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jun 03, 2008 6:36 pm

Beloki schreef:Elke keer als Ogararu of Rommedahl speelde keek jij een andere kant op? Of tijdens de hoekschoppen van Kennedy?

Neemt niet weg dat hij tekort komt voor Ajax.
Ja, Luque was zo mogelijk nog slechter dan Ogararu. En veel slechter dan Rommedahl en Kennedy natuurlijk.

En met niemand anders!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di jun 03, 2008 6:46 pm

Vind ik ook. Luque was de allerslechtste dit jaar.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di jun 03, 2008 8:53 pm

Kut Van Geel! Jezus... wat een onnodige gasten heeft die eigenlijk gekocht!

Kuffour, Luque, Urzaiz... elke keer als ik deze namen typ moet ik nog in m'n ogen wrijven of het wel echt waar is.

joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 03, 2008 9:13 pm

Thomas schreef:
Het is de juiste beslissing maar ook de gemakkelijkste beslissing. Luque heeft NIETS gebracht en verdient ook nog eens een vermogen.
Het stinkt aan alle kanten!

Duke

Bericht door Duke » di jun 03, 2008 9:16 pm

joey schreef:
Thomas schreef:
Het is de juiste beslissing maar ook de gemakkelijkste beslissing. Luque verdient ook nog eens een vermogen.
Oh ja? Wie zegt dat? :hypocrite.gif:

Salvador Dali

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jun 03, 2008 9:18 pm

joey schreef:
Thomas schreef:
Het is de juiste beslissing maar ook de gemakkelijkste beslissing. Luque heeft NIETS gebracht en verdient ook nog eens een vermogen.
Er zijn trainers die hun best verdienende speler, waar ze waarschijnlijk niet van af gaan komen, niet zo makkelijk afschrijven en krenken.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jun 03, 2008 9:18 pm

joey schreef:Het is de juiste beslissing maar ook de gemakkelijkste beslissing. Luque heeft NIETS gebracht en verdient ook nog eens een vermogen.
Ik zal Wimpeys reactie alvast invullen: ja, je zult zijn komst maar op je geweten hebben. :hypocrite.gif:

En met niemand anders!

joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 03, 2008 9:23 pm

Daar begrijp ik ook niets van. MVG heeft zeker DVD's zitten kijken. Ze hadden hem lekker naar F. moeten laten gaan.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jun 03, 2008 9:29 pm

:drecul.gif:

En met niemand anders!

joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 03, 2008 9:33 pm

Dat is niet lollig, dat is uitermate pijnlijk, Bertje. :1evil.gif:

:hypocrite.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » wo jun 04, 2008 9:37 am

joey schreef:Dat is niet lollig, dat is uitermate pijnlijk, Bertje. :1evil.gif:

:hypocrite.gif:
Wat ook uitermate pijnlijk is (en dat is de reden dat Bert krom ligt van het lachen) is dat je enkel MVG verantwoordelijk houdt voor Luque's komst. Waar komt die blinde vlek toch vandaan????

Enig juiste beslissing van MVB natuurlijk. Fysiek en mentaal is Luque niet in staat om Ajax te helpen. Idiote aankoop.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jun 04, 2008 9:47 am

wimpey schreef:Wat ook uitermate pijnlijk is (en dat is de reden dat Bert krom ligt van het lachen) is dat je enkel MVG verantwoordelijk houdt voor Luque's komst. Waar komt die blinde vlek toch vandaan????
De TD is aangesteld om de selectie op peil te houden, die kan midden in het seizoen naar Peru reizen om een speler te bekijken of informatie inwinnen over hoe Luque er tegenwoordig voorstaat. De trainer kan dat niet, die moet grotendeels afgaan op de informatie die hij van de TD krijgt. Ik vind dus dat de TD meer verantwoordelijkheid draagt, zelfs al heeft de trainer vetorecht. De trainer kan niet echt overzien wat mogelijk is.
Daarnaast is algemeen bekend dat Ten Cate heel andere spelers in zijn hoofd had. Spelers die volgens zijn informatie haalbaar waren (Riera) en volgens Van Geel niet. Dat zegt hij tenminste en afgaande op wat er later (in de winterstop) gebeurd is, geloof ik hem wel. Immers, Van Geel is rustig doorgegaan op de bekende weg (Kuffour).

Duke

Bericht door Duke » wo jun 04, 2008 9:59 am

wimpey schreef: Wat ook uitermate pijnlijk is (en dat is de reden dat Bert krom ligt van het lachen) is dat je enkel MVG verantwoordelijk houdt voor Luque's komst. Waar komt die blinde vlek toch vandaan????
Over blinde vlekken gesproken! Of misschien moet ik zeggen: rode vlekken! :drecul.gif:

Salvador Dali

wimpey

Bericht door wimpey » wo jun 04, 2008 10:10 am

joey schreef: Ik vind dus dat de TD meer verantwoordelijkheid draagt, zelfs al heeft de trainer vetorecht. De trainer kan niet echt overzien wat mogelijk is.
Je ziet gelukkig zelf ook ik dat HtC de komst van Ogararu, Rommedahl, Luque, Urzaiz etc had kunnen (moeten) veto-en. Net zoals MVG de komst van Colin, Leonardo en Roger had moeten veto-en.

Enfin, ik ben blij dat die clowns mijn club niet langer en verder kunnen verkloten.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jun 04, 2008 10:18 am

Mwah, Ogararu was er geloof ik al. HtC heeft aangegeven dat hij die amper kende. Iedereen was reuze overtuigd van Ogararu, wat mij te denken geeft over de kwaliteit van de scouting.
Als ik jouw lijstje lees, denk ik: goedkope spelers, categorie je-kunt-nooit-weten, geld was er blijkbaar niet of men wilde het niet uittrekken. Er spreekt ook een gebrek aan creativiteit uit, want veel meer dan DVD's kijken hoef je niet. Ik wed dat het gros van die spelers is aangeboden.
En dát vind ik dus een kwalijke zaak. Een trainer zou geen omkijken moeten hebben naar het aankoopbeleid. De scouts moeten goede spelers aandragen en de TD moet een selectie maken, zodat de trainer kan kiezen uit een goede speler of een goede speler. Idealiter. Ik weet wel dat het niet altijd zo werkt, maar het moet niet zo zijn dat je komt aanzetten met Rommedahl of Ogararu.
Kijk, natuurlijk had Ten Cate de komst van bepaalde spelers kunnen torpederen. En dat had hij ook moeten doen. Maar het probleem zit dieper. Veel dieper. In de winterstop was Ten Cate er niet meer en ging men rustig op dezelfde manier door.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo jun 04, 2008 10:22 am

HTC had Ogararu wel al een paar keer bekeken hoor. Hij had dezelfde drive naar voren als Trabelsi, maar was verdedigend sterker.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jun 04, 2008 10:24 am

Een trainer moet zich natuurlijk geen spelers laten aansmeren die hij niet kent.

En met niemand anders!

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jun 04, 2008 10:25 am

Jöhnk schreef:HTC had Ogararu wel al een paar keer bekeken hoor. Hij had dezelfde drive naar voren als Trabelsi, maar was verdedigend sterker.
Nee, hij had hem alleen gezien in een wedstrijd van Steaua tegen Heerenveen. Dat heeft hij destijds bij zijn komst naar Ajax gezegd.

Duke

Bericht door Duke » wo jun 04, 2008 10:34 am

joey schreef:
Jöhnk schreef:HTC had Ogararu wel al een paar keer bekeken hoor. Hij had dezelfde drive naar voren als Trabelsi, maar was verdedigend sterker.
Nee, hij had hem alleen gezien in een wedstrijd van Steaua tegen Heerenveen. Dat heeft hij destijds bij zijn komst naar Ajax gezegd.
Dat klopt. Ik kan me een interview herinneren waarin Ten Cate zich érg op de vlakte hield over de nieuwe aanwinst, iets van: hij is goed bekeken door alle scouts, het zal dus wel een goede speler zijn.

Maar on topic: misschien heeft Panathinaikos wel interesse in Luque. Meestal houden die Griekse clubs wel van een speler met meer verleden dan toekomst. :smallgrin.gif:

Salvador Dali

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo jun 04, 2008 10:36 am

Hij zei dat Ogararu beter was dan Trabelsi, dat weet ik zeker. Of hij dat zelf vond of zich dat had laten vertellen weet ik niet meer precies.

Dat was bij die aflevering van Godenzonen uit de Arena, direct na z'n presentatie.

Plaats reactie