Hij heeft zijn kans niet gegrepen tegen Best Achteruit? Het is me wat. Gelukkig blonk de rest toen wel uit.Neefkens schreef:Marco heeft hem een kans gegeven en die heeft ie niet gegrepen. Jammer voor hem, maar het is topsport.
Jurgen Colin
Moderator: mods
- InnerHarbour
Hij gaat zijn gang maar. Colin pakt al snel 5 ton en heeft een kans gekregen. Niet gepakt, en afgevallen, ach wat zielig..........
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op ma aug 04, 2008 9:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
In 3 weken trainen en een wedstrijdje zie je echt wel of iemand wat kan.Beloki schreef:Hij heeft zijn kans niet gegrepen tegen Best Achteruit? Het is me wat. Gelukkig blonk de rest toen wel uit.Neefkens schreef:Marco heeft hem een kans gegeven en die heeft ie niet gegrepen. Jammer voor hem, maar het is topsport.
Wanneer heeft hij die kans gekregen? Ik heb geen medelijden met Colin. Hij heeft niks te klagen. Maar dit is natuurlijk puur wanbeleid van Ajax.InnerHarbour schreef:Hij gaat zijn gang maar. Colin pakt al snel 5 ton en heeft een kans gekregen. Niet gepakt, en afgevallen, ach wat zielig..........
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Nou, Joey, je lijkt (van afstand) wel een hartstochtelijke hekel te hebben aan MvB en elke kans die je ziet aan te grijpen om hem zwart te maken. Maar ik kan er naast zitten, hoor!
Laatst gewijzigd door Kaboem op ma aug 04, 2008 9:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Bertje for President!
En dat had MvB de 40 weken daarvoor en tientallen wedstrijden niet gezien? Kom op, die contractverlenging sloeg nergens op.Neefkens schreef:In 3 weken trainen en een wedstrijdje zie je echt wel of iemand wat kan.Beloki schreef:Hij heeft zijn kans niet gegrepen tegen Best Achteruit? Het is me wat. Gelukkig blonk de rest toen wel uit.Neefkens schreef:Marco heeft hem een kans gegeven en die heeft ie niet gegrepen. Jammer voor hem, maar het is topsport.
Hoe kom je daar nu bij? Ik ben een bewonderaar van MvB.Kaboem schreef:Nou, je lijkt (van afstand) wel een hartstochtelijke hekel te hebben aan MvB en elke kans die je ziet aan te grijpen om hem zwart te maken. Maar ik kan er naast zitten, hoor!
Ik had het dan ook tegen Joey!Beloki schreef:Hoe kom je daar nu bij? Ik ben een bewonderaar van MvB.Kaboem schreef:Nou, je lijkt (van afstand) wel een hartstochtelijke hekel te hebben aan MvB en elke kans die je ziet aan te grijpen om hem zwart te maken. Maar ik kan er naast zitten, hoor!

Bertje for President!
Van Basten is wel degene die ervoor gezorgd heeft dat Colin een nieuw contract kreeg. Als je hem dan achteraf niet nodig hebt, noem ik dat wanbeleid.
Edit: Inderdaad Peter.
Edit: Inderdaad Peter.
Laatst gewijzigd door Duke op ma aug 04, 2008 9:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ach, wanbeleid. Het is in ieder geval heel vreemd, dat vind ik ook.Duke schreef:Ach, bij een andere trainer of TD was dit wanbeleid geweest, bij Van Basten vindt iedereen het prima.
Maar het blijft natuurlijk wanbeleid.![]()
Je kunt het vergelijken met het terughalen van Perez, maar dan andersom.
Maar Colin speelde en speelt geen enkele rol. Het is vervelend voor Colin zelf, maar verder een nonissue.
Waarom zou ik een hekel aan Van Basten hebben? Toon mij maar eens een post waarin ik zeg tegen zijn aanstelling te zijn. Van Basten is een Cruijffiaan bovendien.
Ik vind dit gewoon niet netjes. Punt.
Ik vind dit gewoon niet netjes. Punt.
Laatst gewijzigd door joey op ma aug 04, 2008 9:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
- InnerHarbour