Dat stond destijds ook al in de stukken van AS over de geruchten van Boulahrouz naar Ajax.joey schreef:Volgens AS staat al vast dat Heitinga in juni naar Atletico Madrid vertrekt.
John Heitinga
Moderator: mods
Even wat oninteressant supportersgelul uit het hart: wat is het toch een topkerel hè? De top gaat hij nooit aankunnen, maar het is toch heerlijk om te zien hoe hij zich inzet voor Ajax en hoe hij z'n doelpunten juist tegen clubs als Utrecht en Feyenoord extra hard viert. Een van de weinige spelers waarvan ik denk dat hij daadwerkelijk hart voor Ajax heeft.
Hij gebruikt in zijn loopactie rechts om de bal te spelen en schiet/scoort met links.
Hij kan met links en met rechts een bal zuiver verplaatsen over 40 meter.
Hij is geen mandekker. Denk je nou echt dat iemand in Spanje/Italië zich daar zorgen om maakt???? Zehebben daar in de selctie mandekkers genoeg.
Hij kan met links en met rechts een bal zuiver verplaatsen over 40 meter.
Hij is geen mandekker. Denk je nou echt dat iemand in Spanje/Italië zich daar zorgen om maakt???? Zehebben daar in de selctie mandekkers genoeg.
De potentie heeft hij natuurlijk wel. Fysiek goed.Thomas schreef:Ik weet het niet zo, Jöhnk. Ik heb hem nooit zo denderend gevonden op die plek zonder een diep spelende aanvallende middenvelder als directe tegenstander. Is ook niet zo gek, want als verdediger vind hij het ook maar niets zonder man in z'n buurt.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Dit lijkt mij echt zijn laatste seizoen bij Ajax. Hij beschikt over kwaliteiten die in Zuid-Europa worden gewaardeerd, maar daar niet zo maar voorradig is.Rishi schreef:Ik hoop/denk dat hij dat nu al is. Zeker na het wegvallen van Jaap, Perez die weg was, Sneijder weg, Davids geblesseerd en hij de enige die een beetje presteerde.
John 4 ever bij Ajax! Ajax moet hem gewoon nu een contract voor het leven aanbieden. Laten zien dat ze hem waarderen
Hij is geen mandekker, daar zitten ze in Zuid-Europa ook niet op te wachten. Hij kan wel penetreren en een bal zuiver over 40 meter verplaatsen met zowel links als rechts.
Heitinga zijn we zeker kwijt na dit jaar. Je kunt aan zijn reacties op transferverhalen merken dat hij die stap wil gaan maken.
Jammer want hij is inderdaad een type wat jarenlang voor Ajax zou kunnen uitkomen. Maar ik snap best dat hij de stap een keer wil maken. In ieder geval doet hij dat niet al na een jaartje Ajax 1. Ik gun hem wel een mooie transfer. Dan kan hij een paar jaar later met extra ervaring op zak terugkeren naar Ajax.
Jammer want hij is inderdaad een type wat jarenlang voor Ajax zou kunnen uitkomen. Maar ik snap best dat hij de stap een keer wil maken. In ieder geval doet hij dat niet al na een jaartje Ajax 1. Ik gun hem wel een mooie transfer. Dan kan hij een paar jaar later met extra ervaring op zak terugkeren naar Ajax.
Nil volentibus arduum
- Daily Blind
En gisteren speelde Heitinga toch en uitstekende interland. Ik vind John dit seizoen enorm groeien en laat eigenlijk ook wel zien dat hij klaar is voor de volgende stap. Maar wat zou ik hem graag bij AJAX zien blijven, hij is toch echt een clubman en hij straalt het ook echt uit op het veld. Je ziet dat hij er altijd 100% voor gaat en dat hij alles voor AJAX over heeft.
Ook al maakt hij af en toe een foutje het is hem heel makkelijker achter te vergeven, doordat hij het wel direct wil herstellen en daar bovenop nog eens extra er voor wil knallen. Ik denk dat Heitinga een betere aanvoerder/ leider voor het team is dan wie dan ook binnen de selectie.
Wat Heitinga ook gaat doen, ik wens hem alle goeds en ik weet zeker da dit niet zijn laatste seizoen is in een ajax shirt.
Ook al maakt hij af en toe een foutje het is hem heel makkelijker achter te vergeven, doordat hij het wel direct wil herstellen en daar bovenop nog eens extra er voor wil knallen. Ik denk dat Heitinga een betere aanvoerder/ leider voor het team is dan wie dan ook binnen de selectie.
Wat Heitinga ook gaat doen, ik wens hem alle goeds en ik weet zeker da dit niet zijn laatste seizoen is in een ajax shirt.