ADAMSTERDAM - Markus Rosenberg vertrekt per direct bij Ajax. De 24-jarige Zweedse spits gaat aan de slag bij de Duitse koploper Werder Bremen. Ajax krijgt zo’n 2,5 miljoen euro.
:sad:
Moderator: mods
:DWie kent Cees de Wolf nog schreef:Da's een verlies van 2,5 mil, afgezet (ex salaris) tegen 20 goals. Da's € 125.000,-- per goal!
Een DVD-tje over Rosenberg, wat stond daar dan op ?.joey schreef:Ik denk eerder dat Ajax via een bevriende makelaar een DVD-tje heeft rondgestuurd. In de zomer was er geen belangstelling voor Rosenberg, terwijl hij toen bij de WK-selectie van Zweden zat en nog kon wijzen op een aantal recent in de competitie gescoorde doelpunten.
Om met Steef te spreken: overschat de clubs niet.
Voor alle drie 4 miljoen, mag Ajax in zijn handjes knijpen. Hopelijk hebben ze nog wat geld op de plank liggen, zodat ze een echte versterking kunnen kopen. Ik hoop :eusa_pray: dat Ajax de insteek heeft niet teveel selectiespelers te hebben en daarom geen spelers halen. Nu is die ruimte er wel. Het zal wel wishfull thinking zijn ....... :sad:Peter schreef:Thomas zit al te rekenen hoe we nu die 7 miljoen voor Rosenberg, Rosales en Grygera gaan vangen. :D
Het bedrag is niet veel, maar ik had ook niet zo veel meer verwacht, hoor.
Al die geweldige doelpunten en assists. :DVoetske schreef:Een DVD-tje over Rosenberg, wat stond daar dan op ?.
Met Rosenberg is niet geleurd. Werder Bremen heeft een goede scouting en geen dvdtjes nodig, het is Ajax (video Gabrich) niet. Jij hebt een Rosenbergfobie en kan dus niet echt objectief zijn.joey schreef:Ik denk eerder dat Ajax via een bevriende makelaar een DVD-tje heeft rondgestuurd. In de zomer was er geen belangstelling voor Rosenberg, terwijl hij toen bij de WK-selectie van Zweden zat en nog kon wijzen op een aantal recent in de competitie gescoorde doelpunten.
Om met Steef te spreken: overschat de clubs niet.