Weet je toch heel knap het puntje, dat er het minst toe doet, uit mijn verhaal te pikken! :worshippy:San Marco schreef:Adriaanse komt nooit meer terug Bertje.
Henk ten Cate: de inmiddels ex-trainer van AJAX!
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Ben er ook een beetje bang voor hoor, voorronde Cl, JC schaal, Man united op het AT en Barca bij het Juan Camper toernooi, die laatste 2 wedstrijden welliswaar vriendschappelijk maar toch... en veel krediet zal Ten Cate nog niet hebben, zeker ook niet als je ziet wie hij als assistenten binnenhaalt. Nee ik denk dat ze zich geen valse start kunnen veroorloven want de roep om Blind zal dan gaan beginnen.LouisXIV & co schreef: Overigens ben ik nog steeds huiverig voor en valse start. Uitschakeling voorronde CL en verlies in de Fruitschaal. Ten Cate en Spijkerbroek kunnen dan meteen aan de bak om verdere onrust te voorkomen. Mark my words.
- Henk de Gier
- Contacteer:
weer zo'n steek onder water, je voelt je wel erg verheven he :pukey:San Marco schreef:De rest deed er ook vrij weinig toe naar mijn idee. Of had je eerste alinea a secret message?Bertje schreef:Weet je toch heel knap het puntje, dat er het minst toe doet, uit mijn verhaal te pikken! :worshippy:San Marco schreef:Adriaanse komt nooit meer terug Bertje.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
Inderdaad, ketelbinkie.Henk de Gier schreef:weer zo'n steek onder water, je voelt je wel erg verheven he :pukey:San Marco schreef:De rest deed er ook vrij weinig toe naar mijn idee. Of had je eerste alinea a secret message?Bertje schreef: Weet je toch heel knap het puntje, dat er het minst toe doet, uit mijn verhaal te pikken! :worshippy:
- Henk de Gier
- Contacteer:
nee hoor, gewoon een flauwekul opmerkingReal Ajax schreef:Oh ja sorry, impliciete kritiek op een Echte Ajacied. Zal niet meer gebeuren. :XLucas schreef:het kunnen leren van een taal heeft uiteraard niets met klasse te makenReal Ajax schreef:Rustige, aardige man die denkt in projecten. Ik zie het helemaal zitten voor het eerst in heel lange tijd.
(Spreekt trouwens veeeeeel beter Spaans dat Van Gaal. Maar dat terzijde...al verraad het natuurlijk wel een zekere klasse. :D)
I think I lost my fucking headache
- Henk de Gier
- Contacteer:
- LouisXIV & co
Voor het kunnen spreken van een taal heb je geen bijzondere kwaliteiten nodig. Sterker: iedereen kan het.Jesse schreef:Het (beter) kunnen spreken van een taal is toch een kwaliteit?
(Voor het onthouden van een paar onlogische taalregels die bijna niemand gebruikt, heb je wél een bepaalde kwaliteit nodig. Namelijk inzet en de wil om het te onthouden)
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
- Henk de Gier
- Contacteer:
nou, voor de een is het een heel stuk moeilijker dan voor de ander. Dat heeft met intelligentie en (vooral) met taalgevoel te maken.LouisXIV & co schreef:Voor het kunnen spreken van een taal heb je geen bijzondere kwaliteiten nodig. Sterker: iedereen kan het.Jesse schreef:Het (beter) kunnen spreken van een taal is toch een kwaliteit?
(Voor het onthouden van een paar onlogische taalregels die bijna niemand gebruikt, heb je wél een bepaalde kwaliteit nodig. Namelijk inzet en de wil om het te onthouden)
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
Complimenten aan jou dan, dat je hem herkent. :xyxthumbs:San Marco schreef:Complimenten aan de avatar van Real Ajax trouwens, de betere variant van Platini die nooit een échte kans heeft gehad :xyxthumbs:
En ach de taalkwestie, klasse is misschien een ongelukkige term, ik had het natuurlijk niet over sociale klasse, maar klasse als stijlvol, en Ten Cate spreekt heel stijlvol Spaans.
Ik vind het ook een beetje magertjes maar gezien de voorgaande jaren niet onlogisch, neem aan dat na het komende kampioenschap :headbang: er meteen wat jaren aan worden vastgeplakt...lijkt me wel weer eens heerlijk een trainer die 5-6 seizoenen blijft zitten.Denk dat de keuze voor een contract van twee jaar ingegeven is door het verleden van voortijdig vertrokken coaches.
In tegenstelling tot Frankie R. trouwens. :DReal Ajax schreef:En ach de taalkwestie, klasse is misschien een ongelukkige term, ik had het natuurlijk niet over sociale klasse, maar klasse als stijlvol, en Ten Cate spreekt heel stijlvol Spaans.
Ik vind het ook een beetje magertjes maar gezien de voorgaande jaren niet onlogisch, neem aan dat na het komende kampioenschap :headbang: er meteen wat jaren aan worden vastgeplakt...lijkt me wel weer eens heerlijk een trainer die 5-6 seizoenen blijft zitten.Denk dat de keuze voor een contract van twee jaar ingegeven is door het verleden van voortijdig vertrokken coaches.
Mij lijkt het ook wel mooi. Al is 5-6 seizoenen in de hele voetbalwereld tegenwoordig uniek.
- Henk de Gier
- Contacteer:
TelegraafGroenendijk assistent Ten Cate
AMSTERDAM - Ajax heeft de technische staf voor komend seizoen rond. Morgen zal de club naast hoofdtrainer Henk ten Cate en Hennie Spijkerman ook Alfons Groenendijk als assistent presenteren.
De in Leiden geboren oud-speler van FC Den Haag, Roda JC, Ajax, Manchester City, Sparta en FC Utrecht was bij de Amsterdamse club al verantwoordelijk voor de A-junioren. Het vierde lid van de vrijwel geheel nieuwe staf is keeperstrainer Fred Grim, die als enige mocht aanblijven. Evenals Ten Cate en Spijkerman tekent de 42-jarige Groenendijk voor twee jaar.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!