Daley Blind
Moderator: mods
Re: Daley Blind
Na de winterstop de beste Ajacied. Reuze knap.
- Jinne
- Site Admin
Van het weekend getrouwd en ook nog een zaadje geplant voor een mogelijk derde Blind in Ajax. 

He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Klinkt lekker alsof je 'insider' bent.Jinne schreef:Van het weekend getrouwd en ook nog een zaadje geplant voor een mogelijk derde Blind in Ajax.

- Jinne
- Site Admin
Hij meldde het zelf op zijn Insta. Dan wel in iets andere bewoordingen. ;-)
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
En de aanvoerster van de Leeuwinnen 2045?Jinne schreef:Van het weekend getrouwd en ook nog een zaadje geplant voor een mogelijk derde Blind in Ajax.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Laat IH dit niet lezen.zeux schreef:En de aanvoerster van de Leeuwinnen 2045?Jinne schreef:Van het weekend getrouwd en ook nog een zaadje geplant voor een mogelijk derde Blind in Ajax.

- thaumaturgy
Daley Blind mist ook Telstar en ADO
Daley Blind zal ook de komende 2 wedstrijden van Ajax (tegen Telstar en ADO Den Haag) niet inzetbaar zijn.
Vrijdagmiddag is hij nader onderzocht vanwege de duizeligheid waar hij dinsdag tijdens wedstrijd tegen Valencia kort last van had. De komende dagen zal hij niet trainen en wordt hij verder onderzocht. Ajax en Blind wachten deze week de uitslagen af.
Daley Blind zal ook de komende 2 wedstrijden van Ajax (tegen Telstar en ADO Den Haag) niet inzetbaar zijn.
Vrijdagmiddag is hij nader onderzocht vanwege de duizeligheid waar hij dinsdag tijdens wedstrijd tegen Valencia kort last van had. De komende dagen zal hij niet trainen en wordt hij verder onderzocht. Ajax en Blind wachten deze week de uitslagen af.
Mr. Pickle's funtime abortion clinics: we'll bring out the kid in ya!
Spannende tijden dus voor Daley. Die jongen is ook net vader geworden. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt en dat het allemaal meevalt. Laten we er niet gelijk het ergste van maken. Een keer duizelig worden kan ook een onschuldige oorzaak hebben.
Nil volentibus arduum
Bij Jack hadden ze het over de gevolgen van een niet herkende lichte hersenschudding ..
Blij met de punten ...
-
Nee, ze zeiden juist dat het geen hersenschudding was en dat ze daarom kijken wat het wel is. En dat hij daarom uit voorzorg in 2019 geen duels voor Ajax meer spelen zal.999 schreef:Bij Jack hadden ze het over de gevolgen van een niet herkende lichte hersenschudding ..
Kan zijn dat de reactie iets te overdreven is door Nouri.
gevalletje better save than sorry
Blind heeft het laatste jaar geen pot gemist dus die man kan wel even rust gebruiken.
zo en zo lopen er een aantal spelers op hun tandvlees volgens mij.
Tadic, Ziyech, Tagliafico die hebben ook nog een CUP gespeeld tussendoor.
Blind heeft het laatste jaar geen pot gemist dus die man kan wel even rust gebruiken.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Het ligt gewoon aan de medische staf. Ze moeten die spelers - zoals ze in de US doen - preventief volpompen met 'roids. Dan mankeren ze nooit iets. 

Ik vind het een beetje naar, hopelijk is er niets ernstigs aan de hand. Beterschap, Daley!
wimpey schreef:Het ligt gewoon aan de medische staf. Ze moeten die spelers - zoals ze in de US doen - preventief volpompen met 'roids. Dan mankeren ze nooit iets.

Blij met de punten ...
-
Valentijn Driessen meldt net bij Veronica Inside dat er wat spelers grieperig waren bij Ajax en dat Blind ook boven de pot had gehangen, maar duidelijk erger ziek was dan de rest.Mano schreef:Kan zijn dat de reactie iets te overdreven is door Nouri.
Had het idee tijdens de wedstrijd dat het allemaal wel mee viel. Maar toch vond ik het ook doodeng.
Ooooh, vandaar dat die voetbalmeiden van de USA met zoveel power spelen.wimpey schreef:Ze moeten die spelers - zoals ze in de US doen - preventief volpompen met 'roids. Dan mankeren ze nooit iets.

Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

- Monkey Tonk
Simpel voorbeeld. Een knieprobleem begint heel vaak niet in de knie, maar in de enkel. Het bot hoeft meer een heel klein beetje 'off' te staan bij de enkel, voor een knieprobleem omdat de hoek acuter is bij knie. Ten eerste is het zeker dat het gros van de medici dat in NL niet zien (zie bijvoorbeeld het drama van Basten, waarbij men maar wat deed met het enkelgewricht). En ten tweede weten ze niet hoe ze zo'n bot weer precies goed af kunnen stellen. Door zo iemand, die oa wekelijks door de St Louis Rams werd ingevlogen (toen ze de Superbowl wonnen), heb ik me laten behandelen. Ze zijn er veel meer geneeskundige zaken die de huidige staat van medische wetenschap in een soort middeleeuws daglicht zetten. Maar goed, dat waar mensen blindelings op vertrouwen neemt in feite een soort religieuze glans aan. Vandaar dat mensen zelden of nooit hogere eisen stellen aan doktoren...wimpey schreef:Het ligt gewoon aan de medische staf. Ze moeten die spelers - zoals ze in de US doen - preventief volpompen met 'roids. Dan mankeren ze nooit iets.
Nummer 34 viel keihard met zijn kop op een steen de dag voor het drama. Zo 'wakker' zijn die mensen. Het zijn symptoombestrijders. Zelden herkennen ze een oorzaak.
Je zit nu relaties te leggen waar je totaal geen bewijs , inzicht in hebt. Mn in zo b pijnlijk geval lijkt me dat niet erg kies.
Verder gaat de casus van Basten over iets van 30 jaar geleden. Snap echt niet dat je dat aanhaalt om de huidige medische begeleiding te beoordelen.
Verder gaat de casus van Basten over iets van 30 jaar geleden. Snap echt niet dat je dat aanhaalt om de huidige medische begeleiding te beoordelen.
Via via, ik vertrouw de bron wel, weet alleen niet van wie hij het heeft, geeft aan dat Daley op de IC ligt na een hartaanval :(
IK GELOOF!!!!!!
Of die via via is daadwerkelijk geïnformeerd en is dan een eikel vanwege het delen van dit soort informatie
Of die via via heeft lekker zitten lezen op alle geruchten via Twitter en heeft net als iedereen geen idee hoe het daadwerkelijk zit
Al me al vind ik het in dit soort gevallen het beste om gewoon maar niet te speculeren en afwachten totdat er concreet iets wordt gedeeld.
Of die via via heeft lekker zitten lezen op alle geruchten via Twitter en heeft net als iedereen geen idee hoe het daadwerkelijk zit
Al me al vind ik het in dit soort gevallen het beste om gewoon maar niet te speculeren en afwachten totdat er concreet iets wordt gedeeld.
- Gezond verstand
Dus je vertrouwd een bron terwijl je niet weet wie de bron eigenlijk is ..... duidelijk verhaal.Lionel schreef:Via via, ik vertrouw de bron wel, weet alleen niet van wie hij het heeft, geeft aan dat Daley op de IC ligt na een hartaanval :(
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Op shownieuws staat dat gerucht... 

Hopelijk een gerucht van een of andere zieke geest.