David Neres

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gezond verstand

Re: David Neres

Bericht door Gezond verstand » do jul 12, 2018 6:34 pm

Jij snapt ;) helemaal niet he, misschien had ik onbewust toch meer gelijk dan ik dacht. En je lijkt nog meer op IH dan ik al dacht, IH riep dat ik jou was, jij roept dat ik HdG ben, beide paranoïde onzin.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » do jul 12, 2018 10:18 pm

Je zult er in ieder geval vast niet als Vampeta uitzien zeldzame gay pose :excited.gif: en zo te zien ook gewoon in een sportblad en niet in een homoblad? :smallgrin.gif:
Gezond verstand schreef:jij roept dat ik HdG ben, beide paranoïde onzin.
Ik was eigenlijk weer 'n beetje vergeten wie Henk de Gier was, maar je schijnt met 't hetzelfde ip adres in te loggen. :smile-ajax.gif:
Gezond verstand schreef:Jij snapt ;) helemaal niet he, misschien had ik onbewust toch meer gelijk dan ik dacht. En je lijkt nog meer op IH dan ik al dacht,
Was eigenlijk al wel van plan om ff wat te kappen met deze verbale sneren gevolgd door actie reactie geruzie, want nu met de CL kwalificatie én potje tegen Anderlecht voor de deur wil ik eigenlijk puur aan voetbal denken.

En als jij over 't onderwerp voetbal je bijdrage doet, zitten daar regelmatig nuttige toevoegingen tussen.
Ruziemaken met 'kamp IH' is sowieso kansloos, IH is en blijft bij de Mods de meest voorgetrokken persoon op het forum. :smallgrin.gif:
Gezond verstand schreef:En je lijkt nog meer op IH dan ik al dacht,
:smallgrin.gif: Ik transformeer idd langzaamaan in IH, gelukkig in een zo'n traag mogelijk tempo. :excited.gif: Tot nu toe is IH een kalende 60'er en heb ik het kapsel van een Oranjespeler uit '74.

Mano

Bericht door Mano » vr jul 13, 2018 8:09 am

Ik ben bang dat Labyad de voorkeur krijgt t.o.v. Neres.
EtH is dol op Labyad en ik heb het gevoel dat hij niet echt binnenkomt bij Neres.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » vr jul 13, 2018 8:11 am

Waarom zou TH in Godsnaam de meest succesvolle speler van afgelopen seizoen eruit halen?

Mano

Bericht door Mano » vr jul 13, 2018 8:15 am

dat zal mijn reactie dan ook worden.

maar Labyad moest en zou gehaald worden.
Die jongen gaat niet ontspannen op de bank zitten en is ook vriendjes met EtH

ik hoop dat ik het mis hebt en labyad op de bank zit.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » vr jul 13, 2018 8:55 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Waarom zou TH in Godsnaam de meest succesvolle speler van afgelopen seizoen eruit halen?
Omdat hij vrij verknipt is, in computerdata en in systemen denkt en na een bloedeloos gelijkspel met droge ogen zegt 'we hebben een hoop progressie gemaakt en de loopprestaties zijn verbeterd'. :blush.gif:
Mano schreef:Ik ben bang dat Labyad de voorkeur krijgt t.o.v. Neres.
EtH is dol op Labyad en ik heb het gevoel dat hij niet echt binnenkomt bij Neres.
Ik ben ook bang dat Labyad z'n lievelingetje is. Van Ten Hag wordt gezegd die kan met moeilijke jongens omgaan. Maar ik had de afgelopen jaren het idee dat hij een paar Marokkaanse jongens gewoon voortrekt.

Ook als ze al een poos achtereen middelmatig presteren. Bij Utrecht valt een middelmatige prestatie ook niet zo heel erg op.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » vr jul 13, 2018 8:57 am

Mano schreef: EtH is dol op Labyad en ik heb het gevoel dat hij niet echt binnenkomt bij Neres.
Ook de communicatie is idd een factor.
Ten Hag praat veel en langdurig en naast Portugees / Spaans verstaat Neres geen vreemde talen.

De Dominee

Bericht door De Dominee » vr jul 13, 2018 11:07 am

Waarom zou Neres de dupe worden van een basisplaats voor Labyad? Labyad speelt linksbuiten of op het middenveld, Neres is onze rechtsbuiten.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

wimpey

Bericht door wimpey » vr jul 13, 2018 11:32 am

De Dominee schreef:Waarom zou Neres de dupe worden van een basisplaats voor Labyad? Labyad speelt linksbuiten of op het middenveld, Neres is onze rechtsbuiten.
Ik vind Neres geen rechtsbuiten. Die jongen is steengoed in en rond de 16.

Als trainer van de tegenstand zou ik zeggen: druk Neres tegen de zijlijn aan.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr jul 13, 2018 11:33 am

Natuurlijk speelt Neres... by far ons meest talentvolle speler en daarnaast nog bijzonder effectief ook.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » vr jul 13, 2018 11:43 am

Ajaciedjuh schreef:Natuurlijk speelt Neres... by far ons meest talentvolle speler en daarnaast nog bijzonder effectief ook. Afbeelding
Onder Bosz en Keizer speelde ie ook vaker niet dan wel hé. Bij Bosz was 't standaard Younes, Dolberg, Traore.
Een jaar geleden Rosenborg uit zat ie zelfs toe te kijken op de tribune. :blush.gif:
De Dominee schreef:Waarom zou Neres de dupe worden van een basisplaats voor Labyad? Labyad speelt linksbuiten of op het middenveld, Neres is onze rechtsbuiten.
Er kunnen er maar 11 spelen.
Met Tadic erbij, evt nog steeds Ziyech, Blind, nieuwe aankopen en veel opties voorin denk ik dat Ten Hag veel opties heeft om te rouleren. En dat Ten Hag helaas niet zo handig de juiste keuze voor maakt voor de man in vorm. :blush.gif:
Laatst gewijzigd door Cruijff op vr jul 13, 2018 11:46 am, 1 keer totaal gewijzigd.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jul 13, 2018 11:45 am

wimpey schreef:Ik vind Neres geen rechtsbuiten. Die jongen is steengoed in en rond de 16.

Steengoed, ja ja. Mo Salah is steengoed. :hypocrite.gif:
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » vr jul 13, 2018 11:47 am

IH heeft wel een punt.
Als Nères anno 2018 al de meest talentvolle en de beste speler van Ajax is.

Hoeveel beter kan de absolute topspeler van Ajax dan wel niet zijn / hoeveel beter is ie bij andere generaties wel niet geweest? :blush.gif:

De Dominee

Bericht door De Dominee » vr jul 13, 2018 11:58 am

wimpey schreef:

Dat hij op papier rechtsbuiten staat betekent niet dat hij tegen de zijlijn geplakt moet staan. Zeker niet in het beoogde dynamische systeem van Ten Hag, met Labyad als 'linksbuiten'. Kan net zo goed een soort 4-4-2 worden met Labyad ingezakt naar 10. Of Tadic op de positie van Labyad for that matter.
InnerHarbour schreef:
wimpey schreef:Ik vind Neres geen rechtsbuiten. Die jongen is steengoed in en rond de 16.

Steengoed, ja ja. Mo Salah is steengoed. :hypocrite.gif:
:smallgrin.gif:
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » vr jul 13, 2018 12:33 pm

1. Tegen Steaua viel op dat Ajax gebruik maakte van de Inverted Fullback.

Afbeelding

Afbeelding
De Dominee schreef:
Dat hij op papier rechtsbuiten staat betekent niet dat hij tegen de zijlijn geplakt moet staan. Zeker niet in het beoogde dynamische systeem van Ten Hag,
Klopt Ten Hag wil heel dynamisch gaan spelen met een belangrijke rol voor de back.
Daar zijn ze veel over aan het praten, trainen en oefenen, maar vervolgens repeteert ie dat met Kristensen. :blush.gif:

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » vr jul 13, 2018 12:36 pm

De Dominee schreef:
wimpey schreef:

Dat hij op papier rechtsbuiten staat betekent niet dat hij tegen de zijlijn geplakt moet staan.
[/quote]

Precies. Erg achterhaalde interpretatie van wimpey. Overigens heb ik Neres afgelopen seizoen meerdere keren heerlijk langs de lijn zien sprinten om tussen zo'n 3 man door naar binnen te snijden om een voorzet af te leveren danwel de combinatie aan te gaan. Precies wat een hedendaagse rechtsbuiten moet doen. :headbang.gif:

Verder komt Labyad inderdaad links voorin of op de '10' te staan (afhankelijk van waar Tadic komt te spelen en wat er met Ziyech gaat gebeuren). Beide positie hebben weinig met Neres te maken...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » vr jul 13, 2018 12:48 pm

Cruijff schreef: Ik was eigenlijk weer 'n beetje vergeten wie Henk de Gier was, maar je schijnt met 't hetzelfde ip adres in te loggen. :smile-ajax.gif:

Is dat zo Admins? Mag ik daar een screenshot van? Of is dit weer een paranoïde verzinsel van IH Light Cruijffieboy?
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » vr jul 13, 2018 12:52 pm

Gezond verstand schreef:
Cruijff schreef: Ik was eigenlijk weer 'n beetje vergeten wie Henk de Gier was, maar je schijnt met 't hetzelfde ip adres in te loggen. :smile-ajax.gif:

Is dat zo Admins? Mag ik daar een screenshot van? Of is dit weer een paranoïde verzinsel van IH Light Cruijffieboy?
Schijnt dat zelfs 'Vedette 10' er ooit van beschuldigd is dat hij Henk de Gier was.
Om een oude bekende te noemen! :eusa_liar.gif:

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » vr jul 13, 2018 12:56 pm

nog een naam die ik moet opzoeken in de archieven van dit forum. Zegt mij net zoveel als die Henk de Gier. Maar dat diverse mensen worden verdacht van het zijn van HdG zegt wel dat men hier houdt van beschuldiging maken en van complottheorietjes. Geef me je adres, dan stuur ik je een aluminium hoedje op, vouw ik zo voor je, geen probleem.
Fans van andere clubs

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » vr jul 13, 2018 1:06 pm

Gezond verstand schreef:nog een naam die ik moet opzoeken in de archieven van dit forum. Zegt mij net zoveel als die Henk de Gier. Maar dat diverse mensen worden verdacht van het zijn van HdG zegt wel dat men hier houdt van beschuldiging maken en van complottheorietjes.
Haha maar waarom heeft u toch besloten (evt na een tijd meelezen) toch maar te registreren hier?
Dit is een bijzonder forum, alle andere sporten, clubs, landen, debat en café zaken worden bijgehouden. Helaas zijn er nog maar zo'n 25 actieve posters over waardoor 't een nogal incestueuze club kan lijken.
Gezond verstand schreef:Geef me je adres, dan stuur ik je een aluminium hoedje op, vouw ik zo voor je, geen probleem.
Je kunt gerust 'n biertje komen halen aan de Middenweg, wijn of koffie staat ook altijd klaar.
Vanavond in 't zonnetje bij 't Olympisch ben je ook van harte welkom.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » vr jul 13, 2018 1:07 pm

Je bent wel redelijk goed geïnformeerd, trouwens. Voorheen op Ajax Netwerk forum gezeten voordat AN sloot of op www.ajaxtotaal.nl ?

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » vr jul 13, 2018 1:13 pm

Cruijff schreef: Haha maar waarom heeft u toch besloten (evt na een tijd meelezen) toch maar te registreren hier?
Het forum van Ajax Netwerk ging plat, ik heb het even bij Ajaxshowtime geprobeerd maar de stompzinnigheid daar ligt hoog, het is net een forum met 3000 IH'tjes. Ik zocht een alternatief, hier wordt er minder geschreeuwd als het over voetbal gaat op de forumgek na.
Fans van andere clubs

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » vr jul 13, 2018 1:19 pm

Die Vedette 10 heeft echt werk gemaakt van zijn vertrek, alle berichten veranderd in 'niks'. Zo valt er weinig terug te lezen, behalve dat hij niet alleen voor HdG werd uitgemaakt maar ook voor Vergoossen. Zal er wel bij horen hier op het forum denk ik dan maar.
Fans van andere clubs

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » vr jul 13, 2018 1:22 pm

Publiek op AjaxShowtime is ook al gauw ruim 20 jaar jonger dan ik, althans degenen die op het gastenboek en forum menen te reageren.

Gezond verstand schreef: Het forum van Ajax Netwerk ging plat, ik heb het even bij Ajaxshowtime geprobeerd maar de stompzinnigheid daar ligt hoog,

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » vr jul 13, 2018 1:27 pm

Cruijff schreef:Publiek op AjaxShowtime is ook al gauw ruim 20 jaar jonger dan ik, althans degenen die op het gastenboek en forum menen te reageren.

Gezond verstand schreef: Het forum van Ajax Netwerk ging plat, ik heb het even bij Ajaxshowtime geprobeerd maar de stompzinnigheid daar ligt hoog,
20 jaar jonger dan jij, dan ben jij hooguit 30 als ik zo het geschreeuw op Ajaxshowtime bekijk, dat is echt net een kleuterschool.
Fans van andere clubs

Plaats reactie