Robbie Wielaert
Moderator: mods
Re: Robbie Wielaert
Een precedent? zo gaat het supervaak hoor.
Waarom dan nu niet? Is daar een reden voor?
Ajax zal wellicht hopen op alles en neemt daarbij het risico dat het niets gaat worden. Misschien dat er vlak voor de seizoensstart alsnog zo'n scenario uit de bus komt rollen.Jöhnk schreef:Waarom dan nu niet? Is daar een reden voor?
Nil volentibus arduum
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
En Grongingen was wat? Zijn vierde aanbieding, meen ik. Als je dan nog zeurt over een paar rotcenten...Daarbij vind ik dst een sub topper als groningen niet gesubsidieerd hoeft te worden.LucaS schreef:Nee, maar als Groningen hem wil hebben voor 4 ton per jaar, kan Ajax de rest van zijn salaris aanvullen. Scheelt toch weer 4 ton.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
Die 'subsidie' zal toch echt de enige mogelijkheid zijn om een speler als Wielaert ergens anders heen te krijgen. Die jongen gaat echt niet de helft van zijn salaris inleveren. Zoals bijna niemand dat zou doen.
Nil volentibus arduum
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
De opstelling van Wielaert heeft de club geïrriteerd, hij krijgt geen handreiking meer, dat lijkt me terecht. En Ajax is niet de etter in dit conflict. Wielaert MAG namelijk weg, gratis als-ie dat zou willen, wielaert is namelijk een 31+ speler, dan kan-ie gewoon weg hoor. Maar dan stopt dus zijn Ajax-salaris. Draai de boel nou niet om.
Het kost ajax een half miljoen. Emoties moeten nooit de basis zijn van zakelijke beslissingen. Het gaat niet om het al dan niet gunnen aan Wielaert, het gaat erom dat Ajax fors moet bezuinigen.
I think I lost my fucking headache
Dr. Living Stoned schreef:De opstelling van Wielaert heeft de club geïrriteerd, hij krijgt geen handreiking meer, dat lijkt me terecht. En Ajax is niet de etter in dit conflict. Wielaert MAG namelijk weg, gratis als-ie dat zou willen, wielaert is namelijk een 31+ speler, dan kan-ie gewoon weg hoor. Maar dan stopt dus zijn Ajax-salaris. Draai de boel nou niet om.
Etter? Welnee, het is zijn goed recht. Hij heeft een arbeidscontract.
Dus om Wielaert te pesten gooit Ajax een paar ton uit het raam? Dat zou heeeel amateuristisch gedacht zijn.
Het stinkt aan alle kanten!
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
als je te boek wil blijven staan als voetballer moet je je waardevermindering maar slikken, dat wil wielaert niet dus dan mag-ie van mij door de stront zakken. Ik vind het een uitermate goede zaak dat Ajax zijn carriere pakt zolang wielaert zijn centen blijft pakken. het is zometeen voor wielaert met 34 jaar weer op 0 beginnen. prima zaak dus.
Wielaert vindt het ook een prima zaak, dus iedereen blij.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Als ik Ajax was, dan zou ik hem maar verhuren, hoor. Dat contract is een struikelblok, maar dan kun je NAC nog wel iets laten betalen. Als NAC een vergoeding van een ton betaalt, dan mag je je handjes dichtknijpen. Er komt toch niets beters voorbij.Maaskant hoopt op overbodige Ajacied Wielaert
17/08/2010 09:06
Robert Maaskant heeft bij NAC Breda te kampen met een krappe selectie. De trainer hoopt voor het einde van de transferperiode nog een nieuwe aanwinst te kunnen begroeten. De bij Ajax overbodige Rob Wielaert is in zijn ogen de ideale defensieve versterking.
'We vinden Wielaert een interessante speler', vertelt Maaskant in BNDeStem. 'We volgen hem al langer. Maar tot dusver hebben we 'nee' te horen gekregen vanuit Amsterdam. We gaan ook geen overhaaste beslissing nemen en kijken rustig verder. We willen een speler die direct een toegevoegde waarde is. Een 'A-aanwinst' dus, geen B- of C-keus.'
Wielaert heeft in Amsterdam onder het bewind van Martin Jol geen uitzicht op speeltijd. Wel strijkt de verdediger in Breda een riant salaris op. Dat honorarium is vooralsnog het struikelblok en houdt een overgang naar NAC tegen.
Door een blessure van Kees Kwakman en de schorsingen van Donny Gorter en Jens Janse (beide spelers moeten één duel toekijken) zag Maaskant zondag nog eens drie spelers afhaken. Tot overmaat van ramp ging het duel in en tegen Utrecht met 3-1 verloren.
VI
Kan zijn, zij willen miljoenen spenderen. Laat het voor Ajax een goed begin zijn door Arnhem in Amsterdam te laten winkelen.
Chris a.k.a Giiser
Waarom zouden ze dat doen? Zoveel bijzonders hebben we niet in de aanbieding. Voorlopig tenminste.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ajax moet maar inbinden. NAC wil die jongen graag erbij hebben en wij kunnen ook echt iedere stuiver gebruiken. Verhuren tot einde seizoen en klaar is kees. Hoeven we hem gelijk niet meer op te stellen in Jong Ajax.
Echt, het water staat ons aan de lippen, dus dan moet je wat.
Echt, het water staat ons aan de lippen, dus dan moet je wat.
Zo te zien is het inmiddels een prestigestrijd geworden. Ajax gunt Wielaert niets en Wielaert gunt Ajax niet. Zo kom je er dus niet uit.
Eens met Joey. Ajax hekelt de instelling van Wielaert en pest hem een beetje terug. Zéér onprofessioneel. Geef die jongen het deel van zijn salaris wat NAC niet kan betalen mee en wegwezen ermee.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Eens. Zijn contract loopt nog 1 jaar door. Ajax moet het verschil betalen en dan kan hij mooi opzouten.
Loopt de jeugd in de weg bij Jong Ajax.
Loopt de jeugd in de weg bij Jong Ajax.
Zal bovendien geen vrolijke noot zijn ook. Opsodemieteren met die vent. (alhoewel ik me zijn instelling kan voorstellen, het is niet zijn schuld en/of fout)
Face your fears and live your dreams, No Fear
Heeft Ajax zoveel spelers uit Oekraine en Rusland dan?joey schreef:Is Vitesse nu de oplossing voor al onze problemen?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Mee eens. Elke cent die je kunt besparen moet je nu besparen.De Dominee schreef:Eens met Joey. Ajax hekelt de instelling van Wielaert en pest hem een beetje terug. Zéér onprofessioneel. Geef die jongen het deel van zijn salaris wat NAC niet kan betalen mee en wegwezen ermee.
-
- AT Toto winner 10/11
Veel te simplistisch bekeken. Misschien wil Ajax wel een teken afgeven, een lijn trekken voor de toekomst. Als je Wielaert nu acht ton meegeeft (om het bod van 2 ton aan te vullen tot zijn Ajax-salaris van een miljoen) om bij NAC te gaan voetballen, is het hek van de dam. Dan is er in de toekomst nooit meer één Ajacied die ook maar één cent minder bij een andere club gaat verdienen zonder dit gecompenseerd te willen zien door Ajax. Op korte termijn levert het je misschien twee ton op, op lange termijn kan het je miljoenen kosten.Jöhnk schreef:Mee eens. Elke cent die je kunt besparen moet je nu besparen.De Dominee schreef:Eens met Joey. Ajax hekelt de instelling van Wielaert en pest hem een beetje terug. Zéér onprofessioneel. Geef die jongen het deel van zijn salaris wat NAC niet kan betalen mee en wegwezen ermee.
Wil Wielaert een miljoen blijven verdienen? Prima, maar dan gaat hij lekker op de bank zitten bij Jong Ajax. Krijgt hij keurig een miljoen van Ajax. Als hij op niveau wil voetballen zal hij gaan verdienen wat de club in kwestie voor hem wil betalen. Dat heeft helemaal níets met 'Wielaert pesten' te maken, maar met lange termijn beleid.
Dan moet je maar zorgen dat je niet meer dit soort spelers binnenhaalt/niet meer dit soort contracten uitdeelt.
Ik begrijp je punt, maar op dit moment zou ik voor elke cent gaan.
Waar hangt die Sno trouwens uit? Bij Jong Ajax is hij ook nergens te bekennen, of wel?
Ik begrijp je punt, maar op dit moment zou ik voor elke cent gaan.
Waar hangt die Sno trouwens uit? Bij Jong Ajax is hij ook nergens te bekennen, of wel?
Een jeugdspeler uit de B1 op z'n twitter;Jöhnk schreef:Waar hangt die Sno trouwens uit? Bij Jong Ajax is hij ook nergens te bekennen, of wel?
Op zon bank bij de fysio lag evander sno gewoon te slapen he...