Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
We kunnen natuurlijk ook gewoon met zijn tienen beginnen!
Ronaldhino een jaartje in Amsterdam bijscholen in het kader van de samenwerking?
Ronaldhino een jaartje in Amsterdam bijscholen in het kader van de samenwerking?
Laatst gewijzigd door LucaS op wo jul 18, 2007 11:14 am, 1 keer totaal gewijzigd.
I think I lost my fucking headache
-
-
Klopt, zegt die AZ-watcher van VI in een filmpje op www.vi.nl. Az heeft zich gemeld voor Lazovic, Zenden, Makaay en Van Bronckhorst, maar vier keer bot gevangen.Jabu schreef:Volgens mij was AZ die andere club.
Het stinkt aan alle kanten!
AN18/7/2007 - Ten Cate: 'Sowieso drie extra aanvallers, geen Nilsson of Kanu'
(Gepost door HT)
BRON: Sportweek
In de papieren versie van Sportweek laat trainer Henk ten Cate weten er alle vertrouwen in te hebben dat Ajax drie nieuwe aanvallers weet te strikken. Twee gegadigden voor die posities zijn Xabi Prieto en Luis Suárez. "Prieto is een speler waar je voor naar het stadion komt. Die mag van mij zó komen", aldus de oefenmeester. Ten Cate is ook erg positief over Luis Suárez: "Hij kan vanaf de linkerkant spelen. Hij is snel, agressief, technisch: een heerlijke voetballer."
Ajax Netwerk
Twee spelers die sowieso niet komen zijn Nwankwo Kanu en Lasse Nilsson. "Dat soort geruchten wordt volgens mij in de wereld gebracht door mensen die daar belang bij hebben. Zaakwaarnemers, clubs, weet ik veel. Kanu is niet in beeld en Nilsson past niet in ons profiel. Een Ajax-spits moet goed in de kleine ruimte kunnen spelen. Nilsson is meer een counterspits."
Toch wel een beetje een opluchting.
Sowieso een rotdag voor Wimpey. HtC vandaag in de VI:Thomas schreef:Wimpey was weer eens te voorbarig met z'n aannames over Nilsson.
Ik heb alle vertrouwen in Klaas Jan Huntelaar, maar we moeten goals halen. Vandaar dat we Suarez graag willen hebben.

Over Suarez gesproken, MVG zegt in de VI:
We hebben elkaar voor het laatst vorige week donderdag gesproken, maar we willen in gesprek blijven.
Henk van Ginkel, de zaakwaarnemer van Suarez, zegt:
MVG zegt overigens over Bojan, dat die bij de A-selectie van Barcelona tot de winterstop de kans krijgt om zich te bewijzen.Laat ik het erop houden dat ik hoop dat we gewoon op een normale manier, na een goed gesprek achter de tafel, tot een oplossing kunnen komen. Dat lijkt me niet alleen goed voor alle partijen, maar voor het totale Nederlandse voetbal.
Wij vinden hem een interessante speler en houden hem in de gaten. Als hij in de winterstop wél tijdelijk mag vertrekken, zullen we kijken of er bij ons plaats is.
Het stinkt aan alle kanten!
Waar is die eusa_liar als je 'm zoekt...joey schreef:Ik heb alle vertrouwen in Klaas Jan Huntelaar, maar we moeten goals halen. Vandaar dat we Suarez graag willen hebben.
Wat een drukte om die Suarez... Het begint onderhand verkrampt aan te doen. El Salvador uut Grunn... Een alternatief voor dit fenomeen is er niet?! MVG kijkt niet verder dan de HCE en HtC focust zich vnl. op Spanje. Jammer, er wordt in meer landen voetjebal gespeeld, volgens mij...We hebben elkaar voor het laatst vorige week donderdag gesproken, maar we willen in gesprek blijven.
Henk van Ginkel, de zaakwaarnemer van Suarez, zegt:
En vooral voor de broekzak van Van Ginkel. Hij is trouwens ook de zaakwaarnemer van Stam, bedenk ik me net...Laat ik het erop houden dat ik hoop dat we gewoon op een normale manier, na een goed gesprek achter de tafel, tot een oplossing kunnen komen. Dat lijkt me niet alleen goed voor alle partijen, maar voor het totale Nederlandse voetbal.