Dat dacht ik ook al, maar het was zo rustig op AT.joey schreef:Thomas, ik kan niets vinden in Mexicaanse kranten over Delgado en Ajax. Jij wel?
Mij lijkt dit gezwets in de ruimte.

Moderator: mods
Op AN (volgens mij) zei iemand dat hij meer weegt dan Theo Janssen en dat dit met name kwam door zijn voorliefde voor een goede borrel. Iemand die recente beelden van hem heeft, waarop te zien is of hi inderdaad wat gezet is geworden?joey schreef:Een supertalent van al 22 zou bij een club als Kiev altijd in de basis moeten staan. Ik zeg je, er is iets met die jongen. Slechte mentaliteit?
Juist niet, ik vind (vond) hem juist altijd wat schrieletjes..Scherrer schreef:Op AN (volgens mij) zei iemand dat hij meer weegt dan Theo Janssen en dat dit met name kwam door zijn voorliefde voor een goede borrel. Iemand die recente beelden van hem heeft, waarop te zien is of hi inderdaad wat gezet is geworden?joey schreef:Een supertalent van al 22 zou bij een club als Kiev altijd in de basis moeten staan. Ik zeg je, er is iets met die jongen. Slechte mentaliteit?
Over welke site heb je het?joey schreef:Heb je dan een recente foto van hem?
Drankprobleem, dat ligt wel voor de hand...
Overigens staat op het forum van die site in de zone transfers helemaal niets over belangstelling voor Milevski van de kant van Ajax, al zegt het niet alles, want het is niet zo'n levendig forum (wel met recente reacties).
Toevallig over die kranten;Thomas schreef:Helemaal niets. Ik gaf een paar dagen terug ook al aan dat het me onzin leek.joey schreef:Thomas, ik kan niets vinden in Mexicaanse kranten over Delgado en Ajax. Jij wel?
Mij lijkt dit gezwets in de ruimte.
Als het daarin niet te vinden is verklaar ik dit officieel tot een lulverhaal. Chop chop, aan het werk Thomas!www.v-bal.nl schreef:De 24-jarige Delgado wist zelfs gisterenmorgen te melden tegenover de Mexicaanse krant Mexico Daily dat hij komend seizoen zo goed als zeker te bewonderen zal zijn in het Ajax shirt. Delgado zou zijn huidige werkgever zo'n vier miljoen euro opleveren en Dinamo Kiev zal zo'n zes miljoen ontvangen voor de 22-jarige Milevskiy.