Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
- SylvievdVaart
Daniel_vT schreef:Dus als ik typ: ''Computeren ofzo?'' Is het raden maar als jij typt: ''Ongesteld?'' dan niet?LucaS schreef:Is geen raden, ik kan lezen en schrijven met Neef, het is je Neef of niet!

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- SylvievdVaart
YepThomas schreef:Knip, knip!
Edit: de topic kan niet gesplitst worden (is te groot). S.v.p. hier alleen transfernieuws.
Laatst gewijzigd door joey op ma jul 16, 2007 9:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
- SylvievdVaart
Neeneenee, het gaat hier over transfers die eigenlijk al in 'kannen en kruiken' zijn!Daniel_vT schreef:Wat heb jij toch met dat ''kannen'' en ''kunnen''?LucaS schreef:Kan je het niet?
On-topic alstublieft, heren

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Op www.fcgforum.nl wordt gemeld dat de arbitragezaak van Suarez tegen FC Groningen dient op maandagavond 30 juli.
Het stinkt aan alle kanten!
Arbitragezaak Suarez op 30 juli in Zeist
Groningen - De spoedarbitrage die Luis Suárez heeft aangespannen tegen FC Groningen is vastgesteld op maandagavond 30 juli in het KNVB-sportcentrum in Zeist. De Uruguayaan wil langs die weg een overgang naar Ajax proberen af te dwingen.¶
De arbitragecommissie die zich buigt over de zaak Suárez bestaat uit drie personen. De uitspraak van de commissie is bindend. Hoger beroep is niet
mogelijk.
Groningen - De spoedarbitrage die Luis Suárez heeft aangespannen tegen FC Groningen is vastgesteld op maandagavond 30 juli in het KNVB-sportcentrum in Zeist. De Uruguayaan wil langs die weg een overgang naar Ajax proberen af te dwingen.¶
De arbitragecommissie die zich buigt over de zaak Suárez bestaat uit drie personen. De uitspraak van de commissie is bindend. Hoger beroep is niet
mogelijk.
-
- AT Toto winner 10/11
Hoe kun je dat nu verwachten? Ajax kan toch geen onderhandelingen beginnen wanneer een speler nog niet weg is? Je weet niet zeker of hij weg gaat en voor hoeveel. Zéker bij Babel, wat vrij plots en snel is gegaan vind ik het niet vreemd dat het even duurt.Thomas schreef:De voorbereiding van Ajax valt me tegen. Ik verwachtte eerlijk gezegd dat Ajax al contracten klaar zou hebben liggen waar bij wijze van spreken alleen Van Geel z'n krabbel nog onder moet zetten.
Vind het ook allemaal maar matig. Duurt allemaal te lang en het is allemaal erg vaag. Voorlopig is er nog niemand aangetrokken en zijn er ook geen concrete signalen dat er goede spelers bij komen. Wachten op een arbitrage zaak van Suarez? Is dat het waard? Ik vind van niet.Thomas schreef:De voorbereiding van Ajax valt me tegen. Ik verwachtte eerlijk gezegd dat Ajax al contracten klaar zou hebben liggen waar bij wijze van spreken alleen Van Geel z'n krabbel nog onder moet zetten.
Afwachten maar....