Henk ten Cate: de inmiddels ex-trainer van AJAX!

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo okt 10, 2007 7:55 am

Ten Cate heeft het als persoon sowieso afgedaan bij mij, de laatste weken.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo okt 10, 2007 8:04 am

Voetske schreef:
Thomas schreef: Kijk, HtC stelt zichzelf ( Chelsea ) boven AJAX.HtC is degene die achter de rug van AJAX gesprekken aangaat met Chelsea.En die zou dan terug komen met "Nou ik kan de droombaan van mijn leven krijgen, bij een van de topclubs op dit moment, kan een veelvoud verdienen wat ik nu verdien, maar als jullie het NIET willen dan blijf ik bij AJAX " , laat me niet lachen.

Wat mij opvalt is dat ik HtC niet hoor zeggen:Want als AJAX er niet mee akkoord zou gaan zou Chelsea tot het einde van het seizoen op mij wachten.
Inderdaad, dat is 1 van de vele signalen (zie ook mijn eerdere samenvatting m.b.t. de ' eerlijkheid' van HtC). Vandaag in de Telegraaf eindigt het ook met : het is het beste voor alle partijen (deze oplossing). HtC probeert gewoon zijn straatje schoon te wegen. HtC is gewoon een hypocriete RAT.
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op wo okt 10, 2007 8:32 am, 1 keer totaal gewijzigd.

999

Bericht door 999 » wo okt 10, 2007 8:05 am

Henk ten Cate slaat terug

„De pot verwijt in dit geval de ketel”

AMSTERDAM, woensdag

Henk ten Cate boog zich maandagavond in Londen over, zoals hij zelf zegt, „wat punten en komma’s”. Het mondelinge akkoord van twee weken geleden werd omgezet in een tweejarig contract, met een optie voor nog een derde seizoen. Iets eerder trad Ajax naar buiten met het laatste nieuws over zijn vertrek. De nieuwe veldtrainer van Chelsea was ’not amused’ en pareert de kritiek. Een monoloog.

Twee weken geleden, net na de wedstrijd in Zagreb, werd ik benaderd door een tussenpersoon met de vraag of ik eventueel geïnteresseerd zou zijn in een grote club. Zonder direct een naam te noemen. Iets later bleek het om Chelsea te gaan. Dan ben je altijd geïnteresseerd. En luisteren kan sowieso. Ik ben die donderdag daarop in Londen geweest. We hebben het puur over voetbal gehad. Hoe zij het zagen, wat mijn eigen visie is. Ze waren heel goed „De voorbereid, wisten alles van me. Er zou contact met mijn zaakwaarnemer (Sigi Lens, red.) opgenomen worden om te kijken of we ook financieel tot elkaar konden komen.

Dat verhaal is vroegtijdig uitgelekt. Ik was stomverbaasd. Ik wilde pas concreet gaan praten als de UEFA Cupduels voorbij waren. Ook Sigi was in die fase nog niet op de hoogte gebracht. Ik heb gelijk gebeld met alle betrokkenen. Ik weet nog steeds niet waar het vandaan komt, al heb ik wel een donkerbruin vermoeden. Dat er bewust gelekt is, weet ik zeker.

Die dinsdagavond heb ik Ajax op de hoogte gesteld, en er gelijk bij gezegd dat het niet correct was dat ik Ajax niet geïnformeerd had, maar dat het wel gebeurd was. Dit is in de voetballerij niet zo vreemd als het lijkt. De pot verwijt in dit geval de ketel.

De reacties waren verschillend. Van geen reactie – voorzitter John Jaakke – tot een heel duidelijk antwoord, van commissaris Hennie Henrichs. Hij zei meteen: dat kun je vergeten. Bij Maarten Fontein, die afwezig was, liet ik een boodschap achter. Martin van Geel feliciteerde me met de interesse, vond het een geweldige promotie en zei het goed te begrijpen. Hij was zelf immers op die manier van AZ naar Ajax gegaan. Maar hij voegde er ook aan toe: wat wil je zelf? Toen heb ik gezegd: ik ben wel geïnteresseerd, maar als Ajax geen medewerking verleent, dien ik mijn contract zonder problemen uit. Dat heb ik overigens ook aan Jaakke en Henrichs verteld.

Het verlies tegen Dinamo Zagreb kwam als een mokerslag aan. En dan begint het circus. Dat circus heeft verschillende stromingen. In de pers heb ik steeds verkondigd alleen over de wedstrijd te willen praten. Bij Ajax deden verschillende meningen de ronde. Na de uitschakeling begrijp ik dat er twijfels over de toekomst rezen. Een dag na de wedstrijd hadden we ons wekelijkse perspraatje. Er werd een vraag gesteld over berichten op Teletekst en in het radiojournaal. De transfer zou al beklonken zijn. Allemaal indianenverhalen, antwoordde ik. Maar als je mij vervolgens alleen dát laat zeggen en de vraag weglaat, lijkt het op televisie alsof ik alles categorisch ontkende. Vond ik uitermate vervelend.

De zaak raakte in een stroomversnelling omdat Chelsea contact opnam met Ajax met het verzoek mij per direct over te nemen. Ook werd een afkoopsom voorgesteld. Ajax heeft de zaak intern besproken. Diezelfde vrijdagochtend heb ik met Jaakke, Fontein en financieel directeur Jeroen Slop gesproken. Ook de voorzitter vroeg me expliciet: wat wil je zelf? Ik heb gezegd dat ik wel naar Chelsea wilde, zeker gezien de voorgeschiedenis en de wisselende reacties waaruit bleek dat sommigen me liever zagen vertrekken. Ik benadrukte opnieuw dat ik eventueel mijn contract zou respecteren, ondanks dat ik veel meer kon verdienen. Dus ik heb niemand met de rug tegen de muur gezet, zoals wordt beweerd.

Het gelijkspel bij Sparta gaf voeding aan nog meer speculaties. Er was afgesproken dat we geen uitlatingen zouden doen. Ik heb alleen gezegd dat beide clubs aan het onderhandelen waren en herhaald dat ik trainer van Ajax zou blijven als ze geen overeenstemming bereikten. Ik ben dus óók niet degene geweest die elke dag aangaf weg te willen. Vrijdag vroeg Van Geel of ik al wat gehoord had en maandag om elf uur belde hij mijn zaakwaarnemer nog met de vraag of er nieuws was. Terwijl Ajax zondagavond laat al een akkoord had, iets dat een dag later nota bene door Van Geel werd bevestigd.

Maandag, om kwart voor vier, vertelde hij dat de clubs eruit waren. Hij feliciteerde me al, hoewel er nog wat punten en komma’s gezet moesten worden. Ik had gehoopt en verwacht dat we gezamenlijk de pers te woord hadden kunnen staan om ‘ons’ verhaal te vertellen. Tot mijn verontwaardiging vernam ik dat er ’s middags in de haast een persconferentie werd belegd. Ik was niet uitgenodigd. Uit stukken in de kranten merkte ik dat er geen juiste weergave van de gebeurtenissen heeft plaatsgevonden. Wat ik betreur, is dat ik op deze manier ben neergezet. En daar herken ik mezelf niet in. Dat noem ik op zijn zachtst gezegd teleurstellend.

Ik kijk absoluut niet met vervelende gevoelens terug op mijn periode in Amsterdam. Uiteindelijk kwam met het werken bij Ajax toch een jongensdroom uit. Maar dit is het beste voor beide partijen.
De T.

Tjonge jonge wat kan die vent lullen zeg, wedden dat ie in een volgend interview gaat vertellen dat het AJAX is die hem in contact met Chelsea heeft gebracht.

Ik had eerlijk gezegt bij HtC ( bij zijn aanstelling ) het idee dat AJAX een trainer/mens had binnen gehaald die, zij het met nukken, recht door zee, eerlijk was.Nu spatte die gedachte al na een paar maanden uit elkaar, maar zelfs als het zo duidelijk is dat HtC degene is die AJAX laat vallen, en kom niet met de kulzin "Maar als AJAX had gewild was ik gebleven ", behalve dat ik daar niks van geloof .. JIJ HtC zou degene moeten zijn die tegen AJAX had moeten zeggen " Maak jullie geen zorgen ik blijf en dien mijn contract uit ", JIJ had tegen Chelsea moeten zeggen " Nu niet, einde gesprek " ....

Verder vraag ik me af, flapdrol ( HtC ) , wie heeft wat laten lekken ?.Dat was de stem van jou(w) zaakwaarnemer die op dat bandje stond, niet de stem van van Geel.Heel het circus bewust in gang gezet door jou(w) zaakwaarnemer.Zodat er naar AJAX en zijn supporters toe bewust een sfeertje werd gecreeerd ....
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » wo okt 10, 2007 8:08 am

Ik probeerde het de afgelopen 5 dagen thuis ook, lieverd, ik heb een prachtvrouw ontmoet met wie ik wil gaan samenwonen. Maar ik blijf gewoon bij jou hoor als je dat wil. En dat 5 dagen elke dag.
Toen heeft ze me eruit gezet, snap je dat nou?
I think I lost my fucking headache

999

Bericht door 999 » wo okt 10, 2007 8:10 am

LucaS schreef:Ik probeerde het de afgelopen 5 dagen thuis ook, lieverd, ik heb een prachtvrouw ontmoet met wie ik wil gaan samenwonen. Maar ik blijf gewoon bij jou hoor als je dat wil. En dat 5 dagen elke dag.
En doet het zeer, die schop onder je kont ( de deur uit ) :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo okt 10, 2007 8:13 am

LucaS schreef:Ik probeerde het de afgelopen 5 dagen thuis ook, lieverd, ik heb een prachtvrouw ontmoet met wie ik wil gaan samenwonen. Maar ik blijf gewoon bij jou hoor als je dat wil. En dat 5 dagen elke dag.
Erg mooie beeldspraak en to the point.

Vanaf nu moet AJAX het weer over voetbal hebben, samen met A3 een nieuw elan brengen.

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » wo okt 10, 2007 9:51 am

Waardeloze beeldspraak. Een voetbalclub is je vrouw of vriendin niet.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo okt 10, 2007 9:58 am

Thomas schreef:
Bertje schreef:Co heeft AZ naar de top geduwd. En Van Gaal heeft er maar verdraaid weinig meer uit weten te halen, ondanks dat hij de hele selectie heeft mogen vernieuwen. En bij Barcelona had hij één van de beste selecties die de wereld de afgelopen tien jaar heeft gezien. Rivaldo was nog even wat better dan Ronaldinho. En daarnaast ook nog andere wereldtoppers. Al met al een selectie waar ze nu bij Chelsea nog van zouden dromen.

Kijk, natuurlijk kan Louis het vast nog steeds, maar mijn punt is dat hij sinds hij bij Ajax vertrok gewoon geen top meer is. Want daarvoor moet je echt véél meer presteren.
Ik vraag me toch echt af over welke wereldtoppers je het allemaal hebt, Bertje. Daarnaast waren jij en ik het er over eens dat Ronaldinho op tachtig procent nog de (op één na) beste voetballer van de wereld was, dus snap ik niet hoe je kan zeggen dat Rivaldo beter was. Rivaldo is mijns inziens namelijk nooit de beste voetballer van de wereld geweest, en het mondiale voetbal is nu ook weer niet tot zo'n laag niveau gedaald.
Die Rivaldo speelt nu niet meer, hè? Verder had Barcelona Cocu, Figo en Guardiola. En verder had hij nog de beschikking over spelers die op elk niveau mee konden als bijvoorbeeld Luis Enrique, Kluivert en Xavi.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo okt 10, 2007 9:59 am

Voor veel voetbalsupporters wel.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo okt 10, 2007 10:02 am

Een vrouw die niet al te sterk in haar schoenen staat en denkt haar man nog echt nodig te hebben, wil dan alsnog dat haar man nog een tijdje blijft.
Bertje schreef:
Thomas schreef:
Bertje schreef:Co heeft AZ naar de top geduwd. En Van Gaal heeft er maar verdraaid weinig meer uit weten te halen, ondanks dat hij de hele selectie heeft mogen vernieuwen. En bij Barcelona had hij één van de beste selecties die de wereld de afgelopen tien jaar heeft gezien. Rivaldo was nog even wat better dan Ronaldinho. En daarnaast ook nog andere wereldtoppers. Al met al een selectie waar ze nu bij Chelsea nog van zouden dromen.

Kijk, natuurlijk kan Louis het vast nog steeds, maar mijn punt is dat hij sinds hij bij Ajax vertrok gewoon geen top meer is. Want daarvoor moet je echt véél meer presteren.
Ik vraag me toch echt af over welke wereldtoppers je het allemaal hebt, Bertje. Daarnaast waren jij en ik het er over eens dat Ronaldinho op tachtig procent nog de (op één na) beste voetballer van de wereld was, dus snap ik niet hoe je kan zeggen dat Rivaldo beter was. Rivaldo is mijns inziens namelijk nooit de beste voetballer van de wereld geweest, en het mondiale voetbal is nu ook weer niet tot zo'n laag niveau gedaald.
Die Rivaldo speelt nu niet meer, hè? Verder had Barcelona Cocu, Figo en Guardiola. En verder had hij nog de beschikking over spelers die op elk niveau mee konden als bijvoorbeeld Luis Enrique, Kluivert en Xavi.
Rivaldo is nooit de beste voetballer van de wereld geweest. En Barcelona had inderdaad de beschikking over een aantal goede voetballers, maar je blijft afhankelijk van je zwakste schakels. En daar had Barcelona er ook genoeg van.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo okt 10, 2007 10:06 am

Tja, daar ben ik het dus niet mee eens. Barcelona had, op heus een paar gaatjes na (maar die kwamen voornamelijk door Van Gaal zelf), een wereldselectie.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo okt 10, 2007 10:12 am

666 schreef:Waardeloze beeldspraak. Een voetbalclub is je vrouw of vriendin niet.
Vind ik ook. Voetballers en trainers wisselen om de haverklap van club.

HTC heeft het gepresteerd om in vijf dagen tijd drie waarheden te vertellen. Vrijdag was er nog niets waar van al die indianenverhalen; zondag liet HTC blijken liever vandaag dan morgen naar Chelsea te vertrekken en dinsdag maakte het hem allemaal opeens niet zoveel uit.

De vraag is dan ook niet welke beeldspraak het beste past, de vraag is vooral welke van de drie waarheden nou waar is. Want ze kunnen nooit alle drie tegelijk waar zijn en voor een mooie beeldspraak zul je eerst moeten weten wat er nu werkelijk gaande is.

999

Bericht door 999 » wo okt 10, 2007 10:17 am

„IK VIND DE LUWTE PRIMA”

AMSTERDAM, woensdag

Maandag begint Henk ten Cate aan het grote avontuur in Londen. Hij wordt bij Chelsea veldtrainer. „De Engelsen noemen het headcoach. De manager is the boss”, aldus Ten Cate, die onder meer wordt herenigd met Juliano Belletti. De ex-verdediger van Barcelona maakte twee jaar geleden de winnende treffer in de Champions League-finale tegen Arsenal. Ten Cate was toen nog de rechterhand van succescoach Frank Rijkaard.

Over de taakverdeling bij Chelsea zegt hij: „Ik deel de trainingen in en onderhoud de contacten met de overige trainers en de medische staf. Uiteindelijk ligt de eindverantwoordelijkheid bij Avram Grant. Aan de hand van mijn bevindingen zal hij de opstelling bepalen. Hij is ook degene die met de media praat. Ik zal in de luwte werken. En dat vind ik prima.”
De T.
Blij met de punten ...

Thom

Bericht door Thom » wo okt 10, 2007 10:23 am

Voetske schreef:
„IK VIND DE LUWTE PRIMA”

AMSTERDAM, woensdag

Maandag begint Henk ten Cate aan het grote avontuur in Londen. Hij wordt bij Chelsea veldtrainer. „De Engelsen noemen het headcoach. De manager is the boss”, aldus Ten Cate, die onder meer wordt herenigd met Juliano Belletti. De ex-verdediger van Barcelona maakte twee jaar geleden de winnende treffer in de Champions League-finale tegen Arsenal. Ten Cate was toen nog de rechterhand van succescoach Frank Rijkaard.

Over de taakverdeling bij Chelsea zegt hij: „Ik deel de trainingen in en onderhoud de contacten met de overige trainers en de medische staf. Uiteindelijk ligt de eindverantwoordelijkheid bij Avram Grant. Aan de hand van mijn bevindingen zal hij de opstelling bepalen. Hij is ook degene die met de media praat. Ik zal in de luwte werken. En dat vind ik prima.”
De T.

Precies, en daar schortte het aan bij Ten Cate. Communicatief een ramp.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo okt 10, 2007 10:37 am

Achteraf was het beter geweest de nieuwe trainer aan een assessment te onderwerpen, dan was daar (als het goed is) uitgekomen dat Ten Cate niet geschikt is als hoofdtrainer van een grote (nou ja, grote historie in ieder geval) club. Zou dat wel eens gebeuren in de voetbalwereld, een assessment?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

LucaS

Bericht door LucaS » wo okt 10, 2007 10:38 am

Hield van Gaal vroeger geen sollicitatiegesprekken met mogelijke aanwinsten? Niet helemaal hetzelfde natuurlijk, maar toch
I think I lost my fucking headache

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo okt 10, 2007 10:41 am

Duke schreef:Achteraf was het beter geweest de nieuwe trainer aan een assessment te onderwerpen, dan was daar (als het goed is) uitgekomen dat Ten Cate niet geschikt is als hoofdtrainer van een grote (nou ja, grote historie in ieder geval) club. Zou dat wel eens gebeuren in de voetbalwereld, een assessment?
op 6 oktober schreef ik dit:
Neefkens schreef:Gisteren discussiëerden we over de vraag waarom toch zoveel coaches het niet redden bij AJAX.
De laatste jaren zijn er steeds óf onervaren trainers doorgeschoven of in het geval van HtC een succesvolle tweede man is aan het roer gekomen.

Het dragen van de éindverantwoordelijkheid is totaal anders dan médeverantwoordelijk zijn. De druk dat JIJ en niemand anders de man is waar alles aan opgehangen wordt, is iets dat volgens mij bij AJAX behoorlijk onderschat is. Karakterologisch heb je dan een ander soort iemand nodig. In mijn eigen ervaring heb ik gemerkt dat eindverantwoorddlijk zijn iets heel anders is. Collega-managers heb ik ook zien struikelen omdat ze het niet aan konden. Op het oog vakmatig prima mensen maar niet om kunnen gaan met de eindverantwoordleijkheid.

Wordt er bij AJAX gewerkt met assessments, met goede psychologische onderzoeken voordat een trainer aangetrokken wordt? Of wordt er alleen gekeken naar de voetbalkwaliteiten, naar vroegere resultaten en op basis daarvan de keus gemaakt?
In het TIPS-systeem waarmee voetballers "gescoord" worden is de P van Persoonlijkheid een belangrijke.
Het lijkt me tijd dat de P ook voor trainers een belangrijke factor wordt.

Jim

Bericht door Jim » wo okt 10, 2007 10:45 am

Voetske schreef: Kijk, HtC stelt zichzelf ( Chelsea ) boven AJAX.HtC is degene die achter de rug van AJAX gesprekken aangaat met Chelsea.
Hoe hij dit beargumenteerde is typerend voor de ordinaire straatvechter HtC. Het was (achteraf gezien) wellicht netter geweest eerst Ajax over Chelsea’s belangstelling in te lichten vond Henk. Maar aan de andere kant houdt volgens hem (bijna) niemand in de voetballerij zich aan deze handelwijze.
“Niet dat ik me daar achter wil verschuilen hoor, maar het is natuurlijk wel zo”, aldus
Henk. Dat kan allemaal best zo zijn (b.v. ook van Geel lichtte AZ niet vantevoren in over de belangstelling van Ajax in zijn persoon, maar stelde de club voor een voldongen feit), maar dan is wat mij betreft ook geen andere conclusie mogelijk dan dat Henk zich dus WEL achter dit argument verschuilt. Geef dat dan gewoon toe en draai er niet slinks omheen.
HtC geeft er hier tevens blijk van helemaal niets te hebben geleerd van het verleden.
Hij hanteert namelijk exact dezelfde gedachtegang als vorig seizoen in de kwestie Sneijder bij Sparta-Ajax. Ook toen riep hij dat hij Sneijder’s gedrag niet wilde goed praten maar dat er wel slechts sprake was van normale straattaal.
Altijd weer die “maar” ten behoeve van het eigenbelang. Henk roept dat hij wel degelijk normen en waarden heeft. Zolang die zijn persoonlijke belangen maar niet in de weg staan, vergeet hij erbij te vermelden.
Als klap op de vuurpijl verkondigt Henk zelfs nu zonder enige gene het niet chique te vinden niet op de hoogte te zijn gesteld over de persconferentie naar aanleiding van zijn vertrek.
Sorry Henk, maar jij achtte het niet nodig Ajax in te lichten dat je ging praten met een mogelijke nieuwe werkgever. Prima. Maar dan lijkt het mij dat Ajax op haar beurt niet is verplicht jou vervolgens wel in te lichten wanneer het gaat vertellen dat je daadwerkelijk naar die nieuwe werkgever verkast.
Dat van Geel op zijn beurt (wellicht) van die gelegenheid handig gebruik maakte om een en ander in zijn en Ajax’ voordeel en belang uit te leggen en aan te dikken, staat daar los van.
Laatst gewijzigd door Jim op wo okt 10, 2007 10:46 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo okt 10, 2007 10:46 am

@ Neefkens

:koe.gif:

Had ik nog niet gelezen. Zeker in dit geval had dit verschil kunnen maken. Maar goed, ik heb niet de indruk dat het personeelsbeleid van de gemiddelde BVO op een erg hoog peil staat, maar misschien weet Thijs (als insider) daar meer van.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo okt 10, 2007 10:57 am

Het lijkt soms wel zo amateuristisch, dat ik het me bijna niet kan voorstellen. Rondom de scouting hangt soms ook zo'n sfeertje. Eigenlijk verschrikkelijk voor een (voetbal)bedrijf van 65 miljoen omzet per jaar.

Als je een échte RvC zou hebben, dan zouden er al koppen gevallen zijn. :blush.gif:

999

Bericht door 999 » wo okt 10, 2007 11:40 am

Neefkens schreef:
Duke schreef:Achteraf was het beter geweest de nieuwe trainer aan een assessment te onderwerpen, dan was daar (als het goed is) uitgekomen dat Ten Cate niet geschikt is als hoofdtrainer van een grote (nou ja, grote historie in ieder geval) club. Zou dat wel eens gebeuren in de voetbalwereld, een assessment?
op 6 oktober schreef ik dit:
Neefkens schreef:Gisteren discussiëerden we over de vraag waarom toch zoveel coaches het niet redden bij AJAX.
De laatste jaren zijn er steeds óf onervaren trainers doorgeschoven of in het geval van HtC een succesvolle tweede man is aan het roer gekomen.

Het dragen van de éindverantwoordelijkheid is totaal anders dan médeverantwoordelijk zijn. De druk dat JIJ en niemand anders de man is waar alles aan opgehangen wordt, is iets dat volgens mij bij AJAX behoorlijk onderschat is. Karakterologisch heb je dan een ander soort iemand nodig. In mijn eigen ervaring heb ik gemerkt dat eindverantwoorddlijk zijn iets heel anders is. Collega-managers heb ik ook zien struikelen omdat ze het niet aan konden. Op het oog vakmatig prima mensen maar niet om kunnen gaan met de eindverantwoordleijkheid.

Wordt er bij AJAX gewerkt met assessments, met goede psychologische onderzoeken voordat een trainer aangetrokken wordt? Of wordt er alleen gekeken naar de voetbalkwaliteiten, naar vroegere resultaten en op basis daarvan de keus gemaakt?
In het TIPS-systeem waarmee voetballers "gescoord" worden is de P van Persoonlijkheid een belangrijke.
Het lijkt me tijd dat de P ook voor trainers een belangrijke factor wordt.
Zou van Gaal dan geslaagd zijn voor die test ?.
Blij met de punten ...

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo okt 10, 2007 11:56 am

Succes van een assessment staat of valt bij het stellen van de goede onderzoeksvragen aan het bureau. Het gaat erom dat je de juiste prioriteiten stelt, niemand scoort super op alle fronten.
JvG scoort wel op visie, sterke persoonlijkheid, voetbalkwaliteiten, onafhankelijkheid. Communicatievermogen met pers is duidelijk minder.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo okt 10, 2007 12:20 pm

In de VI staat dat de transfersom voor HtC 6 a 7 miljoen euro bedraagt.

Beetje veel, dachten wij zo.... :ajaxsmiley.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo okt 10, 2007 12:40 pm

Dan heeft Ten Cate ons toch nog zo'n 55 miljoen afgebracht. :hypocrite.gif: :ajaxsmiley.gif:

Thom

Bericht door Thom » wo okt 10, 2007 12:44 pm

Neefkens schreef:In de VI staat dat de transfersom voor HtC 6 a 7 miljoen euro bedraagt.

Beetje veel, dachten wij zo.... :ajaxsmiley.gif:
Zou mooi zijn.... kan me niet voorstellen alleen.

Plaats reactie