Luis Suárez
Moderator: mods
- Giacomo Puccini
Re: Luis Suárez
Klopt hoor. Maar neemt niet weg dat Suarez in goede doen Ajax beter maakt, en daar is al veel te lang geen sprake meer van. Suarez loopt met zijn ziel onder zijn arm. Mist power ook. Die jongen is toe aan een frisse start, zou een paar weken niet aan voetbal moeten denken.
Ajax!
Mwah, ik kan best begrijpen dat je na zo'n wedstrijd een beetje vermoeider bent dan anders, maar de termen doodvermoeid en oververmoeid slaan mijn inziens nergens op .. Je lees en hoort deze termen ook alleen maar als het wat minder gaat ..
Blij met de punten ...
- Giacomo Puccini
Suarez speelt echt letterlijk alles he, en altijd 90 minuten. Nooit geblesseerd. Tussendoor interlands aan de andere kant van de wereld. Als je daarvoor de ogen sluit dan is het niet gek dat zo'n jongen afbrandt.
Ajax!
Tja, niemand ( tewnminste ik niet ) sluit zijn ogen, maar er zit een heel groot gat tusen een vermoeid na een wedstrijd en doodvermoeid ( oververmoeid ) ...
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 10/11
Jij snapt niet dat iemand doodvermoeid kan zijn nadat hij anderhalf seizoen praktisch élke wedstrijd 90 minuten heeft gespeeld en geen enkele rust in de zomer heeft gehad? Tsja, dan houdt het wel op, hè. Hoe duidelijk wil je het hebben?999 schreef:Tja, niemand ( tewnminste ik niet ) sluit zijn ogen, maar er zit een heel groot gat tusen een vermoeid na een wedstrijd en doodvermoeid ( oververmoeid ) ...
Nee dat snap ik niet.Want dan trek je zulke sprintjes niet op een voetbalveld, dan ga je niet zo tekeer op een voetbalveld.Dit hadden we vorig seizoen ook, dat DOODVERMOEID van Suarez toen ie een paar wedstrijdjes niet in vorm was, op het moment dat het weer beter ging hoorde je niks meer.Scherrer schreef:Jij snapt niet dat iemand doodvermoeid kan zijn nadat hij anderhalf seizoen praktisch élke wedstrijd 90 minuten heeft gespeeld en geen enkele rust in de zomer heeft gehad? Tsja, dan houdt het wel op, hè. Hoe duidelijk wil je het hebben?999 schreef:Tja, niemand ( tewnminste ik niet ) sluit zijn ogen, maar er zit een heel groot gat tusen een vermoeid na een wedstrijd en doodvermoeid ( oververmoeid ) ...
Maar goed, dan houdt het maar op, zal me een zorg zijn .. en ik kan er niks aan doen dat Suarez een ander gaat bijten ...
Blij met de punten ...
Bijten is, net als spugen, beneden alle niveau. Minimaal 5 wedstrijden hoort ie te krijgen. En een vette boete.
Dat bijten maakt ook deel uit van zijn niveau. Spelers die bijten zijn matige, mentaal zwakke spelers. Ik zeg trouwens al tijden dat Suarez geen 'Zuid Amerikaanse winnaarsmentaliteit' heeft, maar en slechte mentaliteit.
Dat is ook precies de reden waarom hij zo ver wegzakt als hij niet in topvorm is. Goede spelers weten dan dat ze hun acties moeten doseren totdat het goede gevoel weer terug is.
Dat is ook precies de reden waarom hij zo ver wegzakt als hij niet in topvorm is. Goede spelers weten dan dat ze hun acties moeten doseren totdat het goede gevoel weer terug is.
Misschien is het voor AJAX én voor Suarez wel veel beter als hij tot de winterstop eruit ligt. Dit soort gedrag is totaal belachelijk.
Inderdaad.En maken zich dan ook nog eens op een andere manier nuttig voor het teambelang.Jöhnk schreef:Dat bijten maakt ook deel uit van zijn niveau. Spelers die bijten zijn matige, mentaal zwakke spelers. Ik zeg trouwens al tijden dat Suarez geen 'Zuid Amerikaanse winnaarsmentaliteit' heeft, maar en slechte mentaliteit.
Blij met de punten ...
- Daily Blind
Helemaal mee eens. Is ook aan de coach om hem daar op te wijzen. We hebben het nog wel steeds over een jonge speler.Jöhnk schreef:Dat bijten maakt ook deel uit van zijn niveau. Spelers die bijten zijn matige, mentaal zwakke spelers. Ik zeg trouwens al tijden dat Suarez geen 'Zuid Amerikaanse winnaarsmentaliteit' heeft, maar en slechte mentaliteit.
Ach, tot de kerst kan Suarez waarschijnlijk gaan uitrusten...
De Vitesse speler die toentertijd in iemand zijn neus beet kreeg 5 wedstrijden schorsing, het lijkt mij dan ook logisch dat Suarez eenzelfde voorstel krijgt. En volgens mij heeft hij nog 1 wedstrijd voorwaardelijk staan, dat las ik tenminste op PN.
Maar wat een achterlijke actie zeg, af en toe spoort hij echt niet...
Bijja schuif het maar weer op het bordje van de coach ..Zlatan Son of God schreef:Helemaal mee eens. Is ook aan de coach om hem daar op te wijzen. We hebben het nog wel steeds over een jonge speler.Jöhnk schreef:Dat bijten maakt ook deel uit van zijn niveau. Spelers die bijten zijn matige, mentaal zwakke spelers. Ik zeg trouwens al tijden dat Suarez geen 'Zuid Amerikaanse winnaarsmentaliteit' heeft, maar en slechte mentaliteit.
Blij met de punten ...

Zie v.d. Wiel eens verbaasd kijken.Maar goed ik denk dat het er toch meer worden dan vijf wedstrijden.En wat mij betreft terecht ... Hoe achterlijk kun je zijn ..
Blij met de punten ...
Denk het ook.Neefkens schreef:Misschien is het voor AJAX én voor Suarez wel veel beter als hij tot de winterstop eruit ligt. Dit soort gedrag is totaal belachelijk.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Zeker.Ben wel benieuwd of men het provocerend gedrag van Bakkel er mee in betrekt ..Baseman schreef:De Vitesse speler die toentertijd in iemand zijn neus beet kreeg 5 wedstrijden schorsing, het lijkt mij dan ook logisch dat Suarez eenzelfde voorstel krijgt. En volgens mij heeft hij nog 1 wedstrijd voorwaardelijk staan, dat las ik tenminste op PN.
Blij met de punten ...
- Daily Blind
Het is mede aan de coach om spelers er op te wijzen dat ze anders moeten gaan voetballen in z'n situatie.999 schreef:Bijja schuif het maar weer op het bordje van de coach ..Zlatan Son of God schreef:Helemaal mee eens. Is ook aan de coach om hem daar op te wijzen. We hebben het nog wel steeds over een jonge speler.Jöhnk schreef:Dat bijten maakt ook deel uit van zijn niveau. Spelers die bijten zijn matige, mentaal zwakke spelers. Ik zeg trouwens al tijden dat Suarez geen 'Zuid Amerikaanse winnaarsmentaliteit' heeft, maar en slechte mentaliteit.
- Jinne
- Site Admin
Zie je dat op deze foto?999 schreef:
Zie v.d. Wiel eens verbaasd kijken.Maar goed ik denk dat het er toch meer worden dan vijf wedstrijden.En wat mij betreft terecht ... Hoe achterlijk kun je zijn ..
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Lijkt me niet, hierop reageert de KNVB nooit volgens mij.999 schreef:Ben wel benieuwd of men het provocerend gedrag van Bakkel er mee in betrekt ..
Vorig seizoen bijv. werd het provocerende gedrag van Enoh richting Afellay niet bestraft, de reactie van Afellay werd toen wel aangepakt (terecht overigens).
- Daily Blind
Klopt helemaal. En zo erg was Bakkel ook nou weer neit bezig. Suarez liep vanaf minuut 6 al getergt over het veld. Acties die niet lukken, omdat hij alles veelste geforceerd wilt doen. Om het vervolgens maar bot te vieren op de grensrechter, ploeggenoten, tegenstander en de scheidsrechter. Als Luis gewoon weer simpel gaat spelen. Aan de zijlijn plakken, waar hij aangespeeld wordt en meer ruimte heeft /krijgt en dan zijn actie weer gaat maken dan gaat het van zelf beter.Baseman schreef:Lijkt me niet, hierop reageert de KNVB nooit volgens mij.999 schreef:Ben wel benieuwd of men het provocerend gedrag van Bakkel er mee in betrekt ..
Vorig seizoen bijv. werd het provocerende gedrag van Enoh richting Afellay niet bestraft, de reactie van Afellay werd toen wel aangepakt (terecht overigens).
Ja ..Jinne schreef:Zie je dat op deze foto?999 schreef: Zie v.d. Wiel eens verbaasd kijken.Maar goed ik denk dat het er toch meer worden dan vijf wedstrijden.En wat mij betreft terecht ... Hoe achterlijk kun je zijn ..
Blij met de punten ...
Leg uit, " Het is mede aan de coach om spelers er op te wijzen dat ze anders moeten gaan voetballen in z'n situatie " ?.Zlatan Son of God schreef:Het is mede aan de coach om spelers er op te wijzen dat ze anders moeten gaan voetballen in z'n situatie.999 schreef:Bijja schuif het maar weer op het bordje van de coach ..Zlatan Son of God schreef:
Helemaal mee eens. Is ook aan de coach om hem daar op te wijzen. We hebben het nog wel steeds over een jonge speler.
Blij met de punten ...
- Daily Blind
Als Suarez zo blijft spelen als hij nu aan het doen is gaat het ten ksote van eht resultaat dus meot Jol hem er op wijzen dat hij gewoon simpel meot gaan spelen. Acties vanaf de zijkant maken, mannetje opzoeken in plaats ervan wegdraaien (kont erin en wegdraaien) wat hij nu doet. Of denk je dat een speler dit allemaal zelf moet gaan doen. In dat geval gebeurt het dus niet.999 schreef:Leg uit, " Het is mede aan de coach om spelers er op te wijzen dat ze anders moeten gaan voetballen in z'n situatie " ?.Zlatan Son of God schreef: Het is mede aan de coach om spelers er op te wijzen dat ze anders moeten gaan voetballen in z'n situatie.
Tja, het zal wel .. Blijkbaar wisten speler in 1920 al meer van hoe ze iets moeten doen dan nu in 2010.Ook voor Suarez telt dat hij al verschillende trainers mee heeft gemaakt.En dat hebben ze allemaal nooit tegen hem verteld, dat ie het dan ietsje anders aan moet pakken ?.Denk je dat nu echt, dat b.v. zo'n Jans Suarez nooit eens een keer bij zijn oren heeft gepakt ( bij wijzen van spreken ) om hem te vertellen dat ie het veel slimmer, simpeler moet aanpakken als het effe niet loopt ?.Zlatan Son of God schreef:Als Suarez zo blijft spelen als hij nu aan het doen is gaat het ten ksote van eht resultaat dus moet Jol hem er op wijzen dat hij gewoon simpel meot gaan spelen. Acties vanaf de zijkant maken, mannetje opzoeken in plaats ervan wegdraaien (kont erin en wegdraaien) wat hij nu doet. Of denk je dat een speler dit allemaal zelf moet gaan doen. In dat geval gebeurt het dus niet.999 schreef:Leg uit, " Het is mede aan de coach om spelers er op te wijzen dat ze anders moeten gaan voetballen in z'n situatie " ?.Zlatan Son of God schreef: Het is mede aan de coach om spelers er op te wijzen dat ze anders moeten gaan voetballen in z'n situatie.
Blij met de punten ...