Dat hij niet weg komt bedoel je? Of dat hij zijn contract gewoon uitdient?Bertje schreef:Het begint inmiddels wel een beetje op een Van Bommel-scenario te lijken, heb ik het idee.
Klaas Jan Huntelaar
Moderator: mods
- Daily Blind
Ik heb de hoop opgegeven, deze club heeft niets geleerd van het verleden. Ik ga na 1 september de topic openen hoelang geven we Marco van Basten. We gaven Jan W , C A , D B , R K ook niet langer de tijd om te bouwen. Nogmaals investeren aan de voorkant en achterkant en niet op het laatst je kroonjuwelen verkopen. Ik zie het alweer gebeuren. Waarom, omdat het de laatste week van Augustus altijd een nerveus en ongeregeld zooitje met transfers is bij Ajax. Verkoop KJH en geen goede verdedigers betekend Feest in Gloeiboeren stad en de platte kar kan voor de 5e keer van Stal.
Ja Neef ga maar weer ageren of reageren maar dit is de werkelijkheid

Toppie schreef:Ik heb de hoop opgegeven, deze club heeft niets geleerd van het verleden. Ik ga na 1 september de topic openen hoelang geven we Marco van Basten. We gaven Jan W , C A , D B , R K ook niet langer de tijd om te bouwen. Nogmaals investeren aan de voorkant en achterkant en niet op het laatst je kroonjuwelen verkopen. Ik zie het alweer gebeuren. Waarom, omdat het de laatste week van Augustus altijd een nerveus en ongeregeld zooitje met transfers is bij Ajax. Verkoop KJH en geen goede verdedigers betekend Feest in Gloeiboeren stad en de platte kar kan voor de 5e keer van Stal.![]()

Dank, je brengt gewoon volksvermaak en voor mij bijna voor niets.
Je kunt na 1 september natuurlijk ook iets anders doen...

Neefkens schreef:Toppie schreef:Ik heb de hoop opgegeven, deze club heeft niets geleerd van het verleden. Ik ga na 1 september de topic openen hoelang geven we Marco van Basten. We gaven Jan W , C A , D B , R K ook niet langer de tijd om te bouwen. Nogmaals investeren aan de voorkant en achterkant en niet op het laatst je kroonjuwelen verkopen. Ik zie het alweer gebeuren. Waarom, omdat het de laatste week van Augustus altijd een nerveus en ongeregeld zooitje met transfers is bij Ajax. Verkoop KJH en geen goede verdedigers betekend Feest in Gloeiboeren stad en de platte kar kan voor de 5e keer van Stal.![]()
Ja Neef ga maar weer ageren of reageren maar dit is de werkelijkheid![]()
Dank, je brengt gewoon volksvermaak en voor mij bijna voor niets.
Je kunt na 1 september natuurlijk ook iets anders doen...
Ja, Bert Maalderink Marco laten interviewen aangezien die bij SS blijft

Doorgaan met mekkeren tot dat er weer geen prijs wordt gewonnen en opnieuw beginnen.Neefkens schreef:Dát kan alleen de leiding van SS. Ik bedoelde wat je zelf kan doen.
Ajax is net die film groundhog day, elk jaar weer het zelfde met lege handen staan door een verkeerd aankoop beleid. En je beste spelers op het laatst laten gaan. Maar ja sommige wijsneuzen zien het anders die blijven hopen dat ze weer niet teleurgesteld worden.