Ik denk dat we van Ajax niets hoeven te verwachten op het gebied van grote transfers in de winterstop. We hebben dan namelijk een interim-trainer die natuurlijk nul zeggenschap heeft over de aankopen. Die zeggenschap ligt bij Van Geel, maar ik kan me niet voorstellen dat hij in de winter veel gaat uitgeven, aangezien er in juli een nieuwe trainer komt, die de selectie toch ook zal willen aanvullen naar eigen wens. Ajax kan het zich niet veroorloven om spelers voor miljoenen te kopen die enkele maanden later als overbodig worden gezien door de nieuwe trainer. Ik verwacht dus niets in de winter en van dit seizoen. Op naar juli, kunnen we wéér opnieuw beginnen.Jöhnk schreef:Mijn punt is dat er weer een transferperiode aankomt en dat die transferperiode bedoeld is om beter te worden en niet om slechter te worden.Voetske schreef:Wie heeft het over bang ?.Punt is dat je weer een tussenjaar krijgt.En dat mede dankzij HtC.
Een uitzondering is natuurlijk de situatie dat Ajax in de winterstop de trainer voor volgend seizoen al heeft vastgelegd, zodat deze mee kan beslissen bij de aankopen. Maar zo vooruitstrevend zal het bij Ajax wel niet gaan.