Gabriel García de la Torre (Gabri)

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo dec 21, 2008 10:19 pm

Volgens mij leed Gabri gewoon weer een flinke portie balverlies, hoor. Zodra de bal naar voren gespeeld moest worden, was de bal negen van de tien keer voor De Graafschap.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » zo dec 21, 2008 10:22 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 4:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Beloki

Bericht door Beloki » zo dec 21, 2008 10:25 pm

Ik vind het zo bagger dat hij voor geen meter kan schieten. Vanmiddag ook weer eens een schot vanuit het strafschopgebied die compleet afzwaait.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

wimpey

Bericht door wimpey » zo dec 21, 2008 10:44 pm

goodfella schreef:Vandaag heeft Gabri zijn kans dan toch met beide handen vastgepakt?
Nah. Lindgren was de laatste weken beduidend beter op dreef dan Gabri vandaag. Ehoh en Lindgren zijn gewoon beter dan Gabri, makkelijk zat.

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo dec 21, 2008 10:50 pm

wimpey schreef:
goodfella schreef:Vandaag heeft Gabri zijn kans dan toch met beide handen vastgepakt?
Nah. Lindgren was de laatste weken beduidend beter op dreef dan Gabri vandaag. Ehoh en Lindgren zijn gewoon beter dan Gabri, makkelijk zat.
Zo makkelijk zat is dat imo niet, Wimpey... Maar wacht eens... Gabri was een HtC-aankoop! :666.gif:
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

wimpey

Bericht door wimpey » zo dec 21, 2008 10:56 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef: Zo makkelijk zat is dat imo niet, Wimpey... Maar wacht eens... Gabri was een HtC-aankoop! :666.gif:
En Enoh is een MVB-aankoop en daardoor per definitie bagger, toch, Cees?! :smallgrin.gif:

Ik vond Gabri ook vanmiddag niet goed. Maar als jij me haarfijn kunt uitleggen wat ie allemaal voor goeds heeft gedaan, ben ik daarvoor best ontvankelijk hoor.

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo dec 21, 2008 11:04 pm

wimpey schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog schreef: Zo makkelijk zat is dat imo niet, Wimpey... Maar wacht eens... Gabri was een HtC-aankoop! :666.gif:
En Enoh is een MVB-aankoop en daardoor per definitie bagger, toch, Cees?! :smallgrin.gif:

Ik vond Gabri ook vanmiddag niet goed. Maar als jij me haarfijn kunt uitleggen wat ie allemaal voor goeds heeft gedaan, ben ik daarvoor best ontvankelijk hoor.
Mijn antwoord is een omgekeerde vraag: waarmee hebben Enoh en Lindgren bewezen het beter te doen dan Gabri? In ieder geval heeft hij minstens zo'n goede wedstrijdmentaliteit als Enoh (en een betere dan Lindgren, by far) en kanaliseert hij die ook beter als Enoh (die nogal eens grove overtredingen meent te moeten maken) en is Gabri, als hij maar ennigszins in goed doen is, op het veld aanwezig van 16 tot 16; en hij opteert niet voor de obligate breedtepasses van Lindgren.

999

Bericht door 999 » zo dec 21, 2008 11:07 pm

Bertje schreef:Volgens mij leed Gabri gewoon weer een flinke portie balverlies, hoor. Zodra de bal naar voren gespeeld moest worden, was de bal negen van de tien keer voor De Graafschap.

Feitelijk gezien ben je nu aan het liegen.En dan ook heel erg aan het liegen ..
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » zo dec 21, 2008 11:11 pm

wimpey schreef:

Hij verdeelde het spel goed naar de flanken.Ging verschillende keren diep.Loopt de gaten dicht die anderen laten vallen.En is bijna altijd aanspeelbaar .. zo genoeg ?.
Blij met de punten ...

Beloki

Bericht door Beloki » zo dec 21, 2008 11:13 pm

Voetske schreef:
wimpey schreef:

Hij verdeelde het spel goed naar de flanken.Ging verschillende keren diep.Loopt de gaten dicht die anderen laten vallen.En is bijna altijd aanspeelbaar .. zo genoeg ?.
En verneukt iedere schietkans?

999

Bericht door 999 » zo dec 21, 2008 11:15 pm

Beloki schreef:
Voetske schreef:
wimpey schreef: En Enoh is een MVB-aankoop en daardoor per definitie bagger, toch, Cees?! :smallgrin.gif:

Hij heeft 1 schietkans gehad, en die verpruste hij.Net zoals Sjulimani, Chivanich en Suarez dat deden .. dus wat is je probleem ?.
Laatst gewijzigd door 999 op zo dec 21, 2008 11:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Beloki

Bericht door Beloki » zo dec 21, 2008 11:19 pm

Voetske schreef:
Beloki schreef:
Voetske schreef: Hij verdeelde het spel goed naar de flanken.Ging verschillende keren diep.Loopt de gaten dicht die anderen laten vallen.En is bijna altijd aanspeelbaar .. zo genoeg ?.
Hij heeft 1 schietkans gehad, en die verpruste hij.Net zoals Sjulimani, Chivanich en Suarez dat deden .. dus wat is je probleem ?.
Gabri verneukt iedere kans die hij krijgt. Suarez en co. niet.

Daniel

Bericht door Daniel » ma dec 22, 2008 12:13 pm

Maar Gabri zijn afwerking is gewoon zwaar kut (wat erg zonde is, want hij komt voor zijn positie relatief vaak in scoringspositief), en dat weten we al sinds hij bij ons is.

Khraa

Bericht door Khraa » ma dec 22, 2008 12:20 pm

Met de aanvallers (en middenvelders) die we hebben kan ik me eigenlijk niet bijzonder druk maken om de schotkansen van Gabri.

Balangrijker is dat een speler druk naar voren zet waardoor de ruimtes op het middenveld kleiner worden en dat in de aanval een speler zich aanbiedt. Gabri doet dat m.i. beter dan Lindgren en Urby.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma dec 22, 2008 1:52 pm

Voetske schreef:
Bertje schreef:Volgens mij leed Gabri gewoon weer een flinke portie balverlies, hoor. Zodra de bal naar voren gespeeld moest worden, was de bal negen van de tien keer voor De Graafschap.

Ik zal Bertje geen leugenaar noemen, maar het komt vaker voor dat hij in een wedstrijd hele andere dingen ziet, dan die wij zien, Voetske. Daarom neem ik zijn over het algemeen korte, stellige posts nog wel eens met een korreltje zout. Maar verder is Bertje een prima kerel, denk ik!

goodfella

Bericht door goodfella » di dec 23, 2008 12:56 pm

Verdedigde wel top bij die 2de kans voor den Ouden. :drecul.gif:

999

Bericht door 999 » di dec 23, 2008 1:09 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:
Voetske schreef:

Ik zal Bertje geen leugenaar noemen, maar het komt vaker voor dat hij in een wedstrijd hele andere dingen ziet, dan die wij zien, Voetske. Daarom neem ik zijn over het algemeen korte, stellige posts nog wel eens met een korreltje zout. Maar verder is Bertje een prima kerel, denk ik!
Ik heb niks tegen Bertje, of wie dan ook op dit forum, maar ik heb het speciaal nog een keertje terug gekeken ( omdat ik me dat van Gabri niet kon herinneren ) en dan kom je tot 1 keer balverlies, en 1 keer waar er sprake was van een overtreding ( waarvoor Wegereef niet floot ).Verder was Gabri steeds aanspeelbaar, verdeelde hij het spel regelmatig naar de zijkanten toe en bestreekt heel het veld.Of dat Gabri de klasbak is waar AJAX op zat te wachten laat ik in het midden.Maar ene v.d. Wiel ( Enoh ) had meer balverlies ( of overtredingen nodig ) dan Gabri.

Wat ook altijd prachtig is om te lezen is dat bepaalde mensen dan gaan zoeken naar kwaliteiten die Gabri nooit heeft gehad en hem dan daar maar op gaan afrekenen, terwijl bij andere spelers dan dat niet gebeurt.Die zijn dan moe, of hoort niet bij de speler ( heeft andere kwaliteiten ), of zijn aan rust toe ..
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » do jan 29, 2009 12:37 pm

Gabri: misverstand met Van Basten vanwege taalverplichting

In het blad Sportweek laat Gabri weten dat de problemen die er tussen hem en Marco van Basten waren in de eerste seizoenshelft, kwamen vanwege de verplichting die Van Basten stelde om de Nederlandse taal te leren. "Ik vind het normaal dat je in een nieuw land de taal probeert te leren, dat is wel zo beleefd. Het bevordert bovendien je integratie en je raakt meer betrokken bij het land. Maar als iemand het niet wil, dan is dat zijn goed recht. Het is ook de reden waarom ik wat misverstanden met trainer Marco van Basten heb gehad."

"Onder de trainer is het verplicht om Nederlands te leren. Ik was altijd van mening dat je spelers daarin vrij moet laten. Iedereen moet zijn eigen verantwoordelijkheid pakken. En kijk, de taal is belangrijk, maar laten we het niet overdrijven. Ik wil ook Nederlands leren, maar ik houd er niet van als het me verplicht wordt."
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » do jan 29, 2009 12:46 pm

Inderdaad heel rot als de club die je rond een miljoen aan salaris betaalt er iets voor terug verlangt
I think I lost my fucking headache

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do jan 29, 2009 1:06 pm

Teleurstellend inderdaad. Goed recht om het niet te willen? Je kunt in ieder geval je best doen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » do jan 29, 2009 1:09 pm

Het is gewoon onderdeel van je vak. Als ik voor mijn werk naar het buitenland ga, dan verwacht men ook dat ik minimaal Engels spreek. Als ik voor een aantal jaren naar het buitenland zou gaan, dan is het heel normaal dat je de taal eigen maakt.

E.e.a. heeft te maken met professionalisme. Valt me tegen van Gabri.

999

Bericht door 999 » do jan 29, 2009 1:09 pm

Waarom niet allemaal in het engels ?..Ik denk dat iedereen in de selectie de engelse taal kan spreken ?.
Blij met de punten ...

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » do jan 29, 2009 1:11 pm

999 schreef:Waarom niet allemaal in het engels ?..Ik denk dat iedereen in de selectie de engelse taal kan spreken ?.
Omdat we in Nederland zijn!?

999

Bericht door 999 » do jan 29, 2009 1:14 pm

Tja, natuurlijk zou dat het beste zijn.Ik kan er naast zitten, maar ik denk dat elke speler wel redelijk tot goed engels kan spreken.Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan denk ik dan ..
Blij met de punten ...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do jan 29, 2009 1:19 pm

Gabri spreekt geen Engels.

Plaats reactie