John Heitinga
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
ik zou mijn contract na vanavond inleveren en zeggen krijg allemaal maar de T. jullie daar in A'dam ik gaat ergens anders voetballen waar wel spelers worden gekocht en waar serieus wordt gevoetbald.Ajaciedjuh schreef:Volgens VI.tv geeft Heitinga in een interview aan (VI van morgen) dat hij volgend jaar absoluut weg gaat.
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
elke wedstrijd 1 van de betere. Heeft altijd inzet en zal nooit veroorzaken. Die jongen moeten ze van het veld afschopen anders blijft ie telkens terug komen. Maar als je Heitinga vind dat ie lekker bezig is. Dan zal je zien dat ie a.s. zondag nodig word gemist en wat dacht je dan van de rest wat er om hem heen looptAjax Rules schreef:Alsof Heitinga zelf zo lekker aan het ballen is...

Weer op zoek naar een Interim coach..
-
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- Daily Blind
Je moest eens weten hoe drama Stam was op deze leeftijd.Voetske schreef:Dan maar hopen dat ie zo'n 60% beter wordt want anders mag ie voor mij weg blijvengoodfella schreef:Heitinga en v/d Vaart komen na hun buitenlandse carriere terug bij Ajax. Ze hebben nog iets van een soort clubliefde in hun donder.
Heitinga zegt deze week in de VI dat hij ook wel eens naar het buitenland wil. Hij ziet voormalige medespelers als Maxwell, Zlatan en Chivu bij Inter rondlopen maar zelf zit hij in de bus naar Excelsior. Zoiets.
Ik weet het niet, hoor, maar ik vind Excelsior uit een ongelukkig voorbeeld...
Ik weet het niet, hoor, maar ik vind Excelsior uit een ongelukkig voorbeeld...

Het stinkt aan alle kanten!
Wat Stam betreft. Ik weet niet hoe oud hij was toen hij bij PSV kwam maar begon hij wel heel snel met presteren hoor. Het ging toen echt hard met hem.
Heitinga heeft inmiddels wel weer een stijgende lijn te pakken maar zijn ontwikkeling is me toch tegengevallen. Ik had meer verwacht toen hij net kwam kijken. Dat hij ook een naar het buitenland wil snap ik best. Jammer, maar zo werkt dat nu eenmaal.
Heitinga heeft inmiddels wel weer een stijgende lijn te pakken maar zijn ontwikkeling is me toch tegengevallen. Ik had meer verwacht toen hij net kwam kijken. Dat hij ook een naar het buitenland wil snap ik best. Jammer, maar zo werkt dat nu eenmaal.
Nil volentibus arduum