Wie bedoel je?Thomas schreef:Vond persoonlijk dat je in Vertonghens eerste wedstrijden al kon zien dat hij talentvol was. Op het AT was ik al onder de indruk. Maar goed, anderen vinden hem nog steeds niets.
Jan Vertonghen
Moderator: mods
-
Volgens mij ook.Thomas schreef:Vond persoonlijk dat je in Vertonghens eerste wedstrijden al kon zien dat hij talentvol was. Op het AT was ik al onder de indruk. Maar goed, anderen vinden hem nog steeds niets.
Maar goed, wat weet Ten Cate nou van topvoetbal? Vertonghen is nu al een betere speler dan HTC ooit geweest is, en als coach zou hij het waarschijnlijk ook niet slechter doen.
-
-
De Jan Vertonghen van 1 1/2 jaar geleden is een andere Jan dan nu. Zijn vader was jaren ziek, is in januari 2007 overleden en Jan was toen vaak in België (volgens is er ook een broer die kanker had, maar ervan is genezen, maar ik kan me daarin vergissen), met zijn hoofd minder bij het voetbal. Die Jan is een andere dan de Vertonghen nu.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
-
Die verdedigend niet sterk genoeg is en een slecht kopper is. Hij schuift nu door tot het middenveld en is daarmee niet echt een verdediger.Dat was ook een dom idee, maar Vertonghen is voor het opvangen van Davids ook niet geschikt. Hij is een centrumverdediger.
-
Er komen toch genoeg hoge ballen richting Ajaxdoel. Blijkbaar is Jan dan onzichtbaar.Vedette-10- schreef:Mwa wie vind je dat er linkscentraal moet spelen dan?
Hij is zeker in de duels op de grond sterk, alleen heb ik ook weinig kopduels gezien. Maar dus ook niet verloren kopduels..
Wie ik wel wil zien? Je moet aanvullende waarden hebben, je kunt niet zo maar iemand daar zetten. Ik kan me voorstellen dat MvB 3-4-3 wil spelen, alleen ontbreekt de creatieve middenvelder. Tot nu toe doet Vermaelen het links in de verdediging, lijkt mij, niet slecht, maar wat als er een tegenstander komt met twee snelle of handige buitenspelers, dan zie je Vermaelen en v.d. Wiel mislukken.
-
Voor dit laatste ben ik met name tegen AZ bang komend weekend. Met Martens, Hamdaoui en vd Velden hebben die aardig actieve buitenspelers.Demosthenes schreef:Er komen toch genoeg hoge ballen richting Ajaxdoel. Blijkbaar is Jan dan onzichtbaar.Vedette-10- schreef:Mwa wie vind je dat er linkscentraal moet spelen dan?
Hij is zeker in de duels op de grond sterk, alleen heb ik ook weinig kopduels gezien. Maar dus ook niet verloren kopduels..
Wie ik wel wil zien? Je moet aanvullende waarden hebben, je kunt niet zo maar iemand daar zetten. Ik kan me voorstellen dat MvB 3-4-3 wil spelen, alleen ontbreekt de creatieve middenvelder. Tot nu toe doet Vermaelen het links in de verdediging, lijkt mij, niet slecht, maar wat als er een tegenstander komt met twee snelle of handige buitenspelers, dan zie je Vermaelen en v.d. Wiel mislukken.
Face your fears and live your dreams, No Fear
-
- Daily Blind
Had weer een paar prima slidings en correcties.
Verdedigend zit het wel goed, hoop dat hij dat aanvallende ook wat gaat uitbuiten en vooral zijn afstandschot beter gaat benutten.
Overigens kijkt hij af en toe een beetje moedeloos, gisteren ook weer en tegen az viel me dat ook op, maar dat was nadat hij het falen van iemand anders moest goed maken. Aan de andere kant gaat hij wel voorop in de strijd en durft hij uit te delen.
Verdedigend zit het wel goed, hoop dat hij dat aanvallende ook wat gaat uitbuiten en vooral zijn afstandschot beter gaat benutten.
Overigens kijkt hij af en toe een beetje moedeloos, gisteren ook weer en tegen az viel me dat ook op, maar dat was nadat hij het falen van iemand anders moest goed maken. Aan de andere kant gaat hij wel voorop in de strijd en durft hij uit te delen.
Waar wat mij betreft momenteel de grootste winst zit bij Vertonghen is dat hij zijn rechterbeen drastisch verbeterd heeft. Hierdoor is hij beter in de passing en beter in het positiespel, doordat hij niet constant naar zijn linkerbeen hoeft te draaien. Daarnaast helpt het ook in defensief opzicht, doordat hij nu bij het uitstappen zekerder is dat hij de binnenkant kan afschermen, waardoor hij ook met meer zekerheid kan ingrijpen met zijn linkerbeen.
Op dit moment onze beste verdediger, beste opbouwer, beste leider en grootste persoonlijkheid.
Op dit moment onze beste verdediger, beste opbouwer, beste leider en grootste persoonlijkheid.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!