Klopt, ik blader wel vaker helemaal terug. Als een soort 'backtesting' om te zien wie er nou echt verstand van voetbal heeftDuke schreef: Sowieso wel grappig om de eerste reacties daar te lezen.

Moderator: mods
Klopt, ik blader wel vaker helemaal terug. Als een soort 'backtesting' om te zien wie er nou echt verstand van voetbal heeftDuke schreef: Sowieso wel grappig om de eerste reacties daar te lezen.
HahaHistoricus schreef:De krant Il Mattino bericht op dinsdagmorgen dat de clubleiding in het San Paolo-stadion in de laatste dagen contact heeft gehad met directeur spelerszaken Marc Overmars van Ajax. Daarbij zou de technische man van Napoli een officiële aanbieding van nog geen miljoen euro neergelegd hebben bij de Amsterdammers.
Ajacied Younes heeft clubs voor het uitkiezen
Volgens de zaakwaarnemer van Amin Younes, Nicola Innocentin, heeft de Duitser over interesse niet te klagen en is een transfer naar Swansea City geen optie voor de 24-jarige linksbuiten. "Swansea was uit sportief oogpunt geen club waar Younes heen wilde", zegt hij. "Ik ben door Zenit-Sint Petersburg, Internazionale, Watford, Sevilla en Napoli benaderd."
Nee klopt.InnerHarbour schreef:Maakt mij niet uit, ik weet namelijk zeker dat hij niet bij Liverpool gaat spelen.
Precies.InnerHarbour schreef:Kijk als die sukkel Delay dankzij van Gaal er terecht kan komen......
Geloof me maar.InnerHarbour schreef:Op zoveel gezwets ga ik niet serieus in.
Klopt, zullen nog wel aardig wat bonussen bij zitten, Overmars kennende.Marillion schreef:Mooie club en gezien zijn aflopende contract een acceptabel bedrag. Zeker omdat ik lees dat er ook nog sprake is van een aantal bonussen waardoor het richting 8 miljoen zou kunnen gaan.
Ik hoop voor hem dat hij het net zo goed gaat doen als Mertens.
Cruijff schreef:Overigens lijkt vrijwel elke Eredivisie speler die naar Napoli vertrektdaar de laatste jaren met vlag en wimpel te slagen. Heeft één van jullie daar een verklaring voor?
Dries Mertens, Arek Milik, diverse verdedigers...Jinne schreef:Wie nog meer dan behalve krol?
In een dubbelinterview met Joël Veltman vertelde Veltman dat Younes echt een goed ventje is.Giacomo Puccini schreef:Wat ben ik opgelucht dat ik me niet meer hoef te ergeren aan dit ventje. Zelden een aanvaller met zo weinig rendement gezien, sommige verdedigers scoren meer.
Zo sta ik er ook in. Leuk dat ie 1 op 1 goed is, maar je hebt er weinig aan wanneer het vervolg dan 9 van de 10 keer niet goed is. Heeft niet de gave om over de bal heen te kijken.Giacomo Puccini schreef:Wat ben ik opgelucht dat ik me niet meer hoef te ergeren aan dit ventje. Zelden een aanvaller met zo weinig rendement gezien, sommige verdedigers scoren meer. Hadden we hem maar een half jaar eerder verpatst, dan had hij vast het dubbele opgelevert. Maar met 5-8 miljoen kan ik ook heel goed leven.
Mooie club voor hem natuurlijk. Ze houden daar van kleine mannetjes voorin: Mertens, Callejon, Insigne. A.s.a.p. afronden deze deal, want Younes is stukken minder dan genoemd drietal. Zou vervelend zijn wanneer ze zich bedenken.De Telegraaf schrijft donderdag dat Ajax door ‘eenvoudig te verzilveren bonussen’ 7,8 miljoen euro kan verdienen aan de verkoop van de 24-jarige Younes. Daar blijft het mogelijk niet bij daar de huidige nummer twee van de Eredivisie tevens een doorverkooppercentage heeft afgedwongen bij i Partenopei.