Robbie Wielaert
Moderator: mods
- Liberty
- Contacteer:
Re: Robbie Wielaert
Ole Tobiasen kon tenminste nog voetballen, als hij niet geblesseerd was. Rob Wielaart kan ook zonder blessure niet voetballen.
Tijd voor iets nieuws.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
ik vergis me, libs. ik bedoelde Rudy... eh geen Moret, laten we geen rechtzaken over ons afroepen. Nee dat ander stuk tuig, die van Poolse afkomst. Die lul wilde ook niet spelen voor zijn centen. Gelukkig is Ajax dus heel wat slimmer geworden in de tussenliggende jaren. Tja zo'n club, het is niemand wat te verwijten, iedereen moet eerst ervaring opdoen.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
Scouting van Groningen draait blijkbaar weer op volle kracht.
Ze moeten die Granquist effe verkopen, dan hebben ze geld zát voor the Robster!

Ze moeten die Granquist effe verkopen, dan hebben ze geld zát voor the Robster!

Ik denk niet dat de transfersom het probleem is, Wimpey,
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
SPL in de Engelse Zone schreef:Wielaert said no to a club in Cyprus where Jordi Cruyff is in charge. Several dutch players ie Ooijer and Hofland are going. Evidently Wielaert would not have earnt as much as at Ajax.
We wont get rid of this guy until next year when his contract finishes.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
een duur foutje, Robbie is een arbeidschuw mokkel! tis maar hoe je herinnert wil worden.
Daar heeft hij lak aan. En gelijk heeft hij.
Bij Ajax kreeg hij te maken met de wispelturigheid van Van Basten en een trainerswissel. Het is niet alleen zijn schuld. Hij komt gewoon trainen en staat klaar als Jol hem wil opstellen. Dus waarom hij werkschuw is, zou ik niet weten.
Bij Ajax kreeg hij te maken met de wispelturigheid van Van Basten en een trainerswissel. Het is niet alleen zijn schuld. Hij komt gewoon trainen en staat klaar als Jol hem wil opstellen. Dus waarom hij werkschuw is, zou ik niet weten.
Het stinkt aan alle kanten!
Mwah, Wieleart kiest duidelijk voor het geld en einde van zijn carriere ..
Blij met de punten ...
Dat zal dan altijd minder zijn dan dat wat ie nu in zijn zak steekt, lijkt me.
Blij met de punten ...
Als je in 2,5 jaar net zo veel kunt verdienen als in de 10 jaar ervoor, zou ik er ook geen afstand van doen.
Die jongen denkt maar aan 1 ding: financieel onafhankelijk worden. Er is meer in het leven dan voetbal.
Die jongen denkt maar aan 1 ding: financieel onafhankelijk worden. Er is meer in het leven dan voetbal.
Als Ajax hem laat gaan en zijn salaris aanvult tot het huidige, is iedereen blij lijkt me
I think I lost my fucking headache
Maar... wie gaat er dan leiding geven aan de defensie van Jong Ajax?
Dat handje van die man. OOOOOHHH. En die teksten. 'Ik ben zo druk met het coachen van anderen dat ik nog niet aan mijn eigen spel toekom....'

Dat handje van die man. OOOOOHHH. En die teksten. 'Ik ben zo druk met het coachen van anderen dat ik nog niet aan mijn eigen spel toekom....'

Ja, vreselijk.
Hij had nooit gehaald mogen worden. Maar het is niet de schuld van die jongen dat hij bij Ajax zit. Wie zou zo'n aanbod weigeren?
Verder met Jöhnk eens. Hij zou gek zijn om alles weg te gooien alleen omdat de supporters van Ajax hem niet meer zo aardig vinden.

Hij had nooit gehaald mogen worden. Maar het is niet de schuld van die jongen dat hij bij Ajax zit. Wie zou zo'n aanbod weigeren?
Verder met Jöhnk eens. Hij zou gek zijn om alles weg te gooien alleen omdat de supporters van Ajax hem niet meer zo aardig vinden.
Het stinkt aan alle kanten!
Ajax heeft hem gehaald; ik weet niet hoe oud hij precies is, maar hij zal, mogen we hopen, nog tientallen jaren leven en heeft daar geld voor nodig.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- InnerHarbour
- InnerHarbour
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
it takes two to tango. Robbie wil gewoon de volle mep en Ajax zegt dan heel terecht: "Jij je centen, wij jouw carriere."LucaS schreef:Ajax kan hem natuurlijk ook afkopen.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Bankhangen?Jöhnk schreef:Er is meer in het leven dan voetbal.
Iedere speler van het niveau Wielaert zou precies hetzelfde doen. Je weet dat je nooit van je leven meer zo'n contract krijgt. Sterker nog, je komt niet eens een klein beetje in die richting.
Het is misschien een ander verhaal als je een jonge talentvolle speler bent die wil bouwen aan zijn loopbaan en elders ook nog goed kan gaan verdienen. Maar dit is echt een kansloos verhaal. Hier komen we alleen vanaf door alles tot op de laatste cent te betalen.
Het is misschien een ander verhaal als je een jonge talentvolle speler bent die wil bouwen aan zijn loopbaan en elders ook nog goed kan gaan verdienen. Maar dit is echt een kansloos verhaal. Hier komen we alleen vanaf door alles tot op de laatste cent te betalen.
Nil volentibus arduum
Heel aardig principe, alleen kost dat flink wat geld.Dr. Living Stoned schreef:it takes two to tango. Robbie wil gewoon de volle mep en Ajax zegt dan heel terecht: "Jij je centen, wij jouw carriere."LucaS schreef:Ajax kan hem natuurlijk ook afkopen.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
maar wat schiet Ajax ermee op? Wielaert wil hoe dan ook 100% gecompenseerd worden, Ajax is zijn centen toch al kwijt. Moeten ze hem dan maar voor nop laten gaan zodat-ie nog een jaartje z'n zakken bij Willem II kan vullen? Ajax is het KWF van het Nederlandse voetbal. Kankerbestrijding noem ik het. En de minderlovende benaming heeft Wielaert ALLEEN te danken aan zijn mentaliteit, niet omdat 't geen speler voor Ajax is.
Als je profvoetballer bent moet je willen voetballen en sta je open voor het voetballen bij een kleinere club. Wellicht licht gecompenseerd door je club - en daar had met Ajax echt wel over te praten geweest, maar dan moet jij [wieraert] wel je opstelling aanpassen. Of heb ik zo'n gebaar gemist, Luuk?
Als je profvoetballer bent moet je willen voetballen en sta je open voor het voetballen bij een kleinere club. Wellicht licht gecompenseerd door je club - en daar had met Ajax echt wel over te praten geweest, maar dan moet jij [wieraert] wel je opstelling aanpassen. Of heb ik zo'n gebaar gemist, Luuk?
Nee, maar als Groningen hem wil hebben voor 4 ton per jaar, kan Ajax de rest van zijn salaris aanvullen. Scheelt toch weer 4 ton.
Je schept wel een precedent.