Klaas Jan Huntelaar
Moderator: mods
- Cluijffert
Dus omdat zijn broertje bepaalde karaktereigenschappen zou hebben kan zijn tante niet anders dan identiek hetzelfde zijn? De familie Huntelaar wordt met een ijzeren vuist geregeerd? Iedereen die uit de pas durft te lopen krijgt een nekschot?generaal schreef:En dus? Ik ken zijn broertje, en die vertelt zelfs niets tegen z'n vrienden over dit soort dingen. Dan zal z'n tante het vast aan een collega vertellen..Harm schreef:Doordat zijn tante mijn collega is.
Misschien moet je dan eens bij jezelf te rade gaan.generaal schreef:En dus? Ik ken zijn broertje, en die vertelt zelfs niets tegen z'n vrienden over dit soort dingen. Dan zal z'n tante het vast aan een collega vertellen..Harm schreef:Doordat zijn tante mijn collega is.
Ik denk dat het erg onlogisch is dat Huntelaar een voorcontract bij Madrid heeft. Daarvoor is namelijk toestemming van Ajax nodig en ik heb niet de indruk dat Ajax die toestemming al heeft gegeven.
Hoe zou jij 't als speler vinden als dat soort info via je tante bij jan en alleman terecht komt (als het al waar zou zijn)?Raymond schreef:Dus omdat zijn broertje bepaalde karaktereigenschappen zou hebben kan zijn tante niet anders dan identiek hetzelfde zijn? De familie Huntelaar wordt met een ijzeren vuist geregeerd? Iedereen die uit de pas durft te lopen krijgt een nekschot?generaal schreef:En dus? Ik ken zijn broertje, en die vertelt zelfs niets tegen z'n vrienden over dit soort dingen. Dan zal z'n tante het vast aan een collega vertellen..Harm schreef:Doordat zijn tante mijn collega is.
Het zou mij weinig interesseren. Het verandert niets aan het feit dat KJH nog altijd bij Ajax onder contract staat en gewoon in Amsterdamse dienst dient te presteren. Laten we hopen dat hij dit doet, alsnog wat geld in het laatje brengt en bij Real Madrid echt internationaal doorbreekt.generaal schreef:Hoe zou jij 't als speler vinden als dat soort info via je tante bij jan en alleman terecht komt (als het al waar zou zijn)?Raymond schreef:Dus omdat zijn broertje bepaalde karaktereigenschappen zou hebben kan zijn tante niet anders dan identiek hetzelfde zijn? De familie Huntelaar wordt met een ijzeren vuist geregeerd? Iedereen die uit de pas durft te lopen krijgt een nekschot?generaal schreef: En dus? Ik ken zijn broertje, en die vertelt zelfs niets tegen z'n vrienden over dit soort dingen. Dan zal z'n tante het vast aan een collega vertellen..
Betwijfel ook aan zo'n constructie. Snap er eerlijk gezegd het nut niet van. Misschien dat iemand me dat uit kan leggen.
Hoe sterk ben wanneer je als clubzijnde een eerste optie hebt op een speler. Zoals Goodfella een aantal post terug al aangaf. Wat als Manchester United morgen 25 miljoen op tafel smijt? Sta je toch voor paal met je eerste optie????
Hoe sterk ben wanneer je als clubzijnde een eerste optie hebt op een speler. Zoals Goodfella een aantal post terug al aangaf. Wat als Manchester United morgen 25 miljoen op tafel smijt? Sta je toch voor paal met je eerste optie????
Je neemt toch een optie omdat je toch ook een prijs afspreekt? Real kan KJH dus misschien kopen voor pakweg 20 miljoen. Dan boeit het niet als Man U 50 miljoen biedt... dat is dus het risico voor Ajax.
Voor Real is het risico dat ze dus misschien 2 miljoen kwijt zijn als ze KJH niet willen kopen...
Voor Real is het risico dat ze dus misschien 2 miljoen kwijt zijn als ze KJH niet willen kopen...
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Inderdaad, het geeft zo'n club het recht om als eerste te spreken met een speler.
Even een voorbeeld:
Manchester United biedt 25 miljoen euro, Ajax gaat akkoord. Dan is Ajax verplicht Real Madrid hierover te informeren. Real biedt vervolgens ook 25 miljoen. Vervolgens mag Real als eerste met de speler spreken. Het is de speler echter vrij om gewoon voor de andere club te kiezen. In het geval dat Real niet die 25 miljoen euro biedt, mag er gewoon direct gesproken worden met Man U.
Even een voorbeeld:
Manchester United biedt 25 miljoen euro, Ajax gaat akkoord. Dan is Ajax verplicht Real Madrid hierover te informeren. Real biedt vervolgens ook 25 miljoen. Vervolgens mag Real als eerste met de speler spreken. Het is de speler echter vrij om gewoon voor de andere club te kiezen. In het geval dat Real niet die 25 miljoen euro biedt, mag er gewoon direct gesproken worden met Man U.