Henk ten Cate: de inmiddels ex-trainer van AJAX!

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

wimpey

Bericht door wimpey » ma okt 08, 2007 3:20 pm

joey schreef: Schei uit, er is geen basis voor hem meer om te werken.
Omdat er allerbelabberdst gevoetbald en gepresteerd wordt. En daarvoor is (was) HtC verantwoordelijk. Hij hoeft zich nergens over te beklagen, hij was simpelweg niet op zijn taak berekend. Nu mag ie terug de anonimiteit in, de rol van 'hulpje van' ligt hem blijkbaar beter dan de rol van eindverantwoordelijke. Chelsea blij, HtC blij en Ajax blij, wat willen we nog meer.

Ik ben i.i.g. zeer blij dat de man weg is. Good riddance to bad rubbish.

Kaboem

Bericht door Kaboem » ma okt 08, 2007 3:21 pm

nvt
Laatst gewijzigd door Kaboem op ma okt 08, 2007 3:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Bertje for President!

999

Bericht door 999 » ma okt 08, 2007 3:24 pm

Jöhnk schreef:
Arwin schreef:Ik vind het geen goede zaak, ik zie geen betere trainer dan Ten Cate beschikbaar (op Mourinho na) die Ajax nog kampioen kan maken dit seizoen.
Ik vind het ook niet ideaal, maar wat je nu wel kunt doen is aansturen op een schokeffect. Dat schokeffect bereik je niet met Spijkerman of Groenendijk en Koster zit goed bij de jeugd.

Ik zou opteren voor een interim met een grote persoonlijkheid die iets uitstraalt, bij voorkeur een oud-topvoetballer. Een Gullit of een Koeman.
Gullit ?.Nou liever niet.
Blij met de punten ...

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma okt 08, 2007 3:24 pm

De leiding mag nu ook weleens duidelijkheid gaan verschaffen, vind ik. Waarom een coach midden in het seizoen wegdoen? Wie wordt z'n opvolger? Welke lessen hebben ze nu weer geleerd?

wimpey

Bericht door wimpey » ma okt 08, 2007 3:25 pm

Jöhnk schreef: Gullit
Een nog grotere mafkees dan HtC aanstellen lijkt me echt geen optie, Jöhnk.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma okt 08, 2007 3:25 pm

wimpey schreef:
Bij Ajax weet je het nooit.

999

Bericht door 999 » ma okt 08, 2007 3:29 pm

Ajax laat Henk ten Cate vertrekken naar Chelsea

AMSTERDAM - Ajax laat trainer Henk ten Cate vertrekken naar Chelsea. De Amsterdammers zijn met de Engelse club tot een akkoord gekomen over de langverwachte overgang. De trainer en Chelsea moeten onderling nog wel tot een akkoord komen. Ajax verwacht dat dit op korte termijn gebeurt.

Ten Cate kan bij Chelsea negen miljoen euro verdienen in drie jaar. Vorige week verzocht de trainer van Ajax om de onderhandelingen met Chelsea te openen. Na intern beraad besloot te club op dat verzoek in te gaan.

Bij Chelsea zal Ten Cate aan de slag gaan als veldtrainer. Hij wordt daar tweede man achter de Israeliër Avram Grant. In Londen krijgt Ten Cate te maken met de Russische oliegarch Roman Abramovic. De steenrijke Rus zette onlangs de Portugese oefenmeester José Mourinho op straat.

Chelsea staat op een teleurstellende zevende plaats in de Premier League.
De T.
Blij met de punten ...

Starring

Bericht door Starring » ma okt 08, 2007 3:31 pm

Henk veel succes bij je nieuwe club, het gaat je goed. Ik ben nog altijd overtuigd van je vakmanschap als trainer/coach, maar de afgelopen tijd was je (net als de voorgaande coaches in roerige tijden) volstrekt onnavolgbaar. Weliswaar werkend met een uiterst middelmatige selectie. Maar goed, Ajax laat natuurlijk niemand zonder lege handen vertrekken. Jurgen Colin krijg je gratis mee!

Welkom nieuwe slachtoffer.

Thom

Bericht door Thom » ma okt 08, 2007 3:34 pm

LucaS schreef:Wat een onzin, Ten Cate werd niet uitgescholden toen hij een akkoord sloot met Chelsea. Dat was twee dagen ofzo voor een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen. De man is een rat

Je bent wel erg omgeslagen mbt van Geel
:smallgrin.gif: Ja dat valt mij ook op; je loyaliteit naar Ten Cate gaat wel erg ver, Joey. Het moet toch nu wel duidelijk zijn dat Ten cate niet de juiste man op de juiste plaats was. Geen voetbalintelligentie, geen tactisch brein. Leuke sociale jongen voor op het veld, meer niet.

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » ma okt 08, 2007 3:47 pm

wimpey schreef:
Hahaha, precies! Als Gullit ooit bij Ajax komt, eet ik mijn seizoenkaart op en word ik supporter van Kozakken Boys.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Beloki

Bericht door Beloki » ma okt 08, 2007 3:50 pm

VUILE HUICHELAAR, PAK JIJ JE KOFFER MAAR
Wat zijn die joden blij!

Afbeelding

Voor 3 miljoen netto (per jaar) verkast Ten Cate per direct van Ajax naar Chelsea. Zijn opvolger is nog niet bekend. Adriaanse pruimen ze niet, Van Gaal wil niet en Van Basten mag niet. Toedeledokie Henk. Bedankt voor alle prijzen!

Fleischbaum | 08-10-07 | 15:56 | Link | Comments (120)
Geenstijl
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

999

Bericht door 999 » ma okt 08, 2007 3:59 pm

Ten Cate: Ik blijf bij Ajax

AMSTERDAM - Ajax-trainer Henk ten Cate heeft vrijdag voor het eerst toegegeven dat Chelsea hem als veldtrainer wil inlijven.

Hij verklaarde op een drukbezochte persconferentie in Amsterdam echter ook dat hij nog steeds een droom heeft. ''Ik wil met Ajax kampioen worden.''

Ten Cate stelde tegenover Nederlandse en Engelse journalisten dat hij dit seizoen zijn contract bij Ajax wil uitdienen. Hij benadrukte echter ook dat in voetbal alles mogelijk is. Zo vertrok Wesley Sneijder dit seizoen bij Ajax nadat hij een maand eerder zijn jawoord aan de Amsterdamse club had gegeven.

Ten Cate: ''Het klopt in ieder geval niet dat ik al bij Chelsea heb getekend. Ik heb ook niet het idee dat ik weg moet bij Ajax. Natuurlijk is de teleurstelling groot om de uitschakeling tegen Dinamo Zagreb. Maar we kennen de oorzaken. Voor de eredivisie hebben we een goede ploeg. Internationaal is dat anders. We moeten als Nederland onze plaats kennen. Volgens mij heeft geen enkele Nederlandse club deze week kunnen overtuigen.'' (ANP)
4 dagen geleden ... Jaja.
Blij met de punten ...

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma okt 08, 2007 4:07 pm

AJAX.nl schreef:Ajax en Chelsea akkoord over Henk ten Cate

Amsterdam, 08 okt 2007
Ajax heeft in gesprekken met Chelsea overeenstemming bereikt over de medewerking van Ajax aan de directe overgang van Henk ten Cate naar naar de Engelse club.

Vorige week verzocht Henk ten Cate, nadat hij persoonlijk door Chelsea was benaderd, de clubleiding van Ajax om met Chelsea in onderhandeling te treden. Na intern beraad is Ajax op dat verzoek ingegaan.

Het is nu aan Chelsea en Henk ten Cate om hun onderlinge contacten af te ronden en de overgang definitief te maken. Ajax verwacht dat dit niet lang op zich zal laten wachten.

999

Bericht door 999 » ma okt 08, 2007 4:09 pm

AT5 over vertrek van Henk ten Cate

In het AT5-programma FC Godenzonen wordt uiteraard volop aandacht besteed aan het vertrek van de Ajax-trainer naar Chelsea.
De uitzending begint maandag om 19.00. In de studio praat Hidde van Warmerdam o. a. met Peter R. de Vries.
Ten Cate geeft maandagmiddag een persconferentie in de Amsterdam ArenA. De persconferentie zal om 23.00 op AT5 integraal worden uitgezonden.
AT5
Blij met de punten ...

bryan

Bericht door bryan » ma okt 08, 2007 4:15 pm

999

Bericht door 999 » ma okt 08, 2007 4:16 pm

Henk niet bedankt :ajaxsmiley.gif:
Laatst gewijzigd door 999 op ma okt 08, 2007 4:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » ma okt 08, 2007 4:16 pm

Zou AJAX er nog een slaatje uit kunnen slaan door Bv. Alex in de overgang van HtC naar Chelsea te betrekken.Hoe zouden jullie dat vinden ?.
Blij met de punten ...

Toppie

Bericht door Toppie » ma okt 08, 2007 4:19 pm

Dat HTC is opgerot ok, maar ik hoop niet dat die als van Gaal destijds bij Barca straks ook nog ons enige sterren Suares of Huntelaar met een flink zak met geld komt ophalen. Die Grant mag dan de leiding hebben maar voor de spits positie zie ik volgend seizoen al weer donkere wolken boven Amsterdam komen. En je ziet Ajax zwicht voor geld.

:afca.gif:

Amsterdams Financial Club Arena

Kilroy

Bericht door Kilroy » ma okt 08, 2007 4:26 pm

Willen diegenen die van Basten of Gulit als opvolger voorstellen, a.j.b even je huis adres opgeven. Dan sturen we even wat mannen in witte pakken met netten langs.

Ongelofelijk die redenering.

De enige die het huidige Ajax karwij aan zou kunnen lijkt mij Huub Stevens.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma okt 08, 2007 4:32 pm

Kilroy schreef:Willen diegenen die van Basten of Gulit als opvolger voorstellen, a.j.b even je huis adres opgeven. Dan sturen we even wat mannen in witte pakken met netten langs.

Ongelofelijk die redenering.

De enige die het huidige Ajax karwij aan zou kunnen lijkt mij Huub Stevens.
Zou je dat willen onderbouwen?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma okt 08, 2007 4:45 pm

Ajax' td Van Geel teleurgesteld over handelswijze Ten Cate en Chelsea

--------------------------------------------------------------------------------

Datum: 8-okt-2007 17:40

Door Simon Zwartkruis

Martin van Geel (links) heeft met teleurstelling gereageerd op het vertrek van trainer Henk ten Cate (rechts). De technisch directeur van Ajax ging maandagmiddag in op het akkoord dat Chelsea en Ajax bereikten over een afkoopsom van Ten Cate. ‘We zijn voor een voldongen feit gesteld. Chelsea heeft Henk achter onze rug om benaderd en hij is zonder ons medeweten naar Londen gegaan om met ze te praten. Vorige week dinsdag heeft Henk ons daarover ingelicht. Ik denk niet dat het zo hoort. Dit komt voor ons op een heel slecht moment, wat ons betreft hadden we het seizoen met Henk afgemaakt. Maar Henk liet blijken liever vandaag dan morgen weg te gaan.’

Sportweek

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma okt 08, 2007 4:47 pm

Als ik een beetje tussen de regels doorlees, dan was Ajax al bezig met een opvolger voor het einde van het seizoen. Er komt nu dus alleen een interim.

Verder moet Van Geel natuurlijk niet zeuren. Komt op zijn minst wat genant over.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma okt 08, 2007 5:02 pm

Bertje schreef:Verder moet Van Geel natuurlijk niet zeuren. Komt op zijn minst wat genant over.
Hoezo? Henkie is fout geweest in deze. Bovendien als ik nou nog ff terugdenk aan die persconferentie van vrijdag, mijn God wat een kwal is die Henkie zeg.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma okt 08, 2007 5:06 pm

Jöhnk schreef:

--------------------------------------------------------------------------------

Door Simon Zwartkruis

Martin van Geel (links) heeft met teleurstelling gereageerd op het vertrek van trainer Henk ten Cate (rechts). De technisch directeur van Ajax ging maandagmiddag in op het akkoord dat Chelsea en Ajax bereikten over een afkoopsom van Ten Cate. ‘We zijn voor een voldongen feit gesteld. Chelsea heeft Henk achter onze rug om benaderd en hij is zonder ons medeweten naar Londen gegaan om met ze te praten. Vorige week dinsdag heeft Henk ons daarover ingelicht. Ik denk niet dat het zo hoort. Dit komt voor ons op een heel slecht moment, wat ons betreft hadden we het seizoen met Henk afgemaakt. Maar Henk liet blijken liever vandaag dan morgen weg te gaan.’

Sportweek
Als dit klopt wat hier staat, dan is HtC een ontzettende hufter. En dan kun je hem maar beter kwijt zijn. Ik ben tot nu toe nog altijd redelijk positief over HtC geweest, maar nogmaals, als dit waar is: om te kotsen. Ik weet niet precies meer wie het schreef, maar RAT is een goede naam voor Henkie (als het waar is).

Ik hoop dat ze een behoorlijke afkoopsom hebben kunnen krijgen, maar dat is puur financieel bekeken. Eindelijk moet je hem gewoon bij het vuil zetten en aangeven dat je niks voor HtC wilt hebben.

Nu snap ik ook Henk zijn opmerking 'er is ook nog een derde partij'. Het is de partij van de hufters!

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma okt 08, 2007 5:10 pm

Ajaciedjuh schreef:
Jöhnk schreef:

Door Simon Zwartkruis

Sportweek
Als dit klopt wat hier staat, dan is HtC een ontzettende hufter. En dan kun je hem maar beter kwijt zijn. Ik ben tot nu toe nog altijd redelijk positief over HtC geweest, maar nogmaals, als dit waar is: om te kotsen. Ik weet niet precies meer wie het schreef, maar RAT is een goede naam voor Henkie (als het waar is).

Ik hoop dat ze een behoorlijke afkoopsom hebben kunnen krijgen, maar dat is puur financieel bekeken. Eindelijk moet je hem gewoon bij het vuil zetten en aangeven dat je niks voor HtC wilt hebben.

Nu snap ik ook Henk zijn opmerking 'er is ook nog een derde partij'. Het is de partij van de hufters!
Dat was hij al

Plaats reactie