Dat wil ik best van je aannemen. Alleen heb ik het idee, correct me if I'm wrong, dat het ook niet beter gaat worden. Iets wat ik bij Babel wel had. Verder zal er echt de hoofdprijs voor betaald moeten worden waarbij ik zoiets heb van "Is dat het wel waard?".WP_LeGeNd schreef:maar hij is zeker niet minder dan Babel!
Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
O, jawel hoor. Als Ajax 10 miljoen biedt is Suarez verkocht.
Lees dat bericht er nog maar eens op na. De voorzitter van FC Groningen vindt het bod van Ajax te laag. Wat kan hem dat schelen als hij Suarez werkelijk niet wil verkopen? Nee, MVG weet precies hoe het werkt. Zulke dingen kun je rustig aan hem overlaten.
Lees dat bericht er nog maar eens op na. De voorzitter van FC Groningen vindt het bod van Ajax te laag. Wat kan hem dat schelen als hij Suarez werkelijk niet wil verkopen? Nee, MVG weet precies hoe het werkt. Zulke dingen kun je rustig aan hem overlaten.
Laatst gewijzigd door joey op do jul 12, 2007 11:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
Van Geel geeft overigens aan dat men bij Ajax al wist dat Suarez interesse had in een overgang naar Ajax. Geen wonder dat hij de interesse kenbaar wil maken.
Ok, jij ziet het volgende ook als een counter: druk zetten op de bal, bal veroveren, directe pass naar de voorste linie versturen en richting goal spelen.Bertje schreef:Druk op de bal en het gebruiken van de counter zijn twee dingen die prima samengaan.
Ik vraag mij eerder af of jij weet wat voetballen in de kleine ruimtes spelen betekent? Suares speelde bij FC Grun enkel in open ruimtes en leefde zich uit in de zone linksvoorin, centraal en daar tussen in. Spelend naast een bewegelijke Nevland. Vaak ook nog komend uit de counter. Zijn werkterein was dáár vele malen groter.Bertje schreef:
Als ik deze beschrijving lees vraag ik me af of je hem überhaupt hebt zien voetballen. Suárez is juist goed in de kleine ruimtes en kan daar in tegenstelling tot voorganger Babel ook tegenstanders passeren. Daarnaast heeft Suárez in de competitie naast zijn tien goals ook zeven assists. Geeft aan dat hij zijn medespelers dus wel ziet staan.
Ik snap werkelijk niet hoe je Suárez en Leonardo kunt vergelijken. De pijnpunten van Leonardo (techniek en kracht) zijn bij Suárez juist wel in sterke mate aanwezig.
Begrijp mij niet verkeerd, hij is technischer als Babel of de gemiddelde eredivisievoetballer en baarde vorige seizoen een aantal malen opzien met schitterende acties. Alleen heeft hij in mijn ogen niet de gepolijste techniek en inzicht om in een 4-3-3 systeem aan de zijkanten uit de voeten te kunnen. Dáár is zijn stijl niet naar. Ajax zou anders moeten gaan voetballen wil hij optimaal renderen.
En aan cijfers hecht ik weinig waarde. Aangezien de eredivisie in haar totaliteit mijns inziens daarvoor te matig is in kwaliteit. En de enige vergelijking die ik trok met Leonardo was ten aanzien van zijn opportunisme en individualisme in zijn spel. Jij bestrijdt dat, dat is jouw goed recht. Maar jij ziet in hem een geweldige aankoop?
- Cluijffert
Dus als PSV onderhandelt met een speler en onder de vraagprijs gaat zitten, dan is Stannie onbekwaam en een kroegtijger. Maar als Van Geel precies hetzelfde doet (en meer, aangezien Groningen specifiek heeft gezegd Suarez niet te willen verkopen), dan is hij een held ?
Logisch
PS: Ik vind Suarez beter dan Babel, al weet ik niet hoe goed hij is als linksbuiten in een 4-3-3.
Logisch

PS: Ik vind Suarez beter dan Babel, al weet ik niet hoe goed hij is als linksbuiten in een 4-3-3.
- Cluijffert
- Cluijffert
nee, dit en opvolgende arresten behandelen de hele rechtspositie van de voetballer als werknemer.
Je mag als werkgever je werknemer niet de mogelijkheid van positieverbetering verbieden. Je mag er wel een marktconforme prijstag aanhangen.
Verder kan Suarez een clausule in zijn contract hebben, niet onlogisch als een kleinere club als Groningen een buitenlands talent aankoopt.
Je mag als werkgever je werknemer niet de mogelijkheid van positieverbetering verbieden. Je mag er wel een marktconforme prijstag aanhangen.
Verder kan Suarez een clausule in zijn contract hebben, niet onlogisch als een kleinere club als Groningen een buitenlands talent aankoopt.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
in een counter ploeg of in een standaard 4-4-2 zou ik denken ja dan is zijn doeltreffend heid waarschijnlijk beter als die van Babel. Maar in het systeem van 4-3-3 wat overigens steeds meer op de schop gaat onder dit bewind zeg ik nee.Jansma schreef:Dus een grote verbetering ten opzichte van Babel...
Weer op zoek naar een Interim coach..
Ik vind het opvallend dat er 1001 excuses worden verzonnen voor het onbeschofte gedrag van van geel. Als Groningen zegt dat het Suarez voor geen prijs laat gaan, dan mag je daarvan uitgaan. En dus ook van het feit dat hij geen clausule heeft.
Ajax gebruikt het inlichten van het management van Suarez als drukmiddel. Maar goed, zoals ik al zei, als Real zich straks zo opstelt dat Sneijder gaat zitten dreinen en Ajax akkoord moet gaan met een relatief lage transfersom, moeten we vooral niet klagen
Ajax gebruikt het inlichten van het management van Suarez als drukmiddel. Maar goed, zoals ik al zei, als Real zich straks zo opstelt dat Sneijder gaat zitten dreinen en Ajax akkoord moet gaan met een relatief lage transfersom, moeten we vooral niet klagen
I think I lost my fucking headache
Als dat zo is, is dat niet netjes. Maar het kan ook een spelletje zijn van Groningen. Ik kan me niet voorstellen dat die club Suarez tegen geen enkele prijs wil verkopen. Elke speler is te koop.LucaS schreef: Ajax gebruikt het inlichten van het management van Suarez als drukmiddel.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik ben bang dat als Suarez NIET de opvolger wordt dat je steeds mindere spelers gaat aantrekken , en dat gaat ten koste van je kwaliteit in je elftal.
En dat is dus een gevaar dat je in het begin van de voorronde CL , en de competitie dat je de deksel op je neus krijgt en dan zijn we verder van huis. Morrend publiek en witte zakdoekjes
Daarvoor vind ik dit uit het parool een goed stukje:
Met de verkoop van Ryan Babel, Kenneth Perez en Tom de Mul Ajax strijkt Ajax binnen vier dagen zo'n 24 miljoen euro op. Maar de club levert ook 21 doelpunten en zestien assists in.
En dat is dus een gevaar dat je in het begin van de voorronde CL , en de competitie dat je de deksel op je neus krijgt en dan zijn we verder van huis. Morrend publiek en witte zakdoekjes

Daarvoor vind ik dit uit het parool een goed stukje:
Met de verkoop van Ryan Babel, Kenneth Perez en Tom de Mul Ajax strijkt Ajax binnen vier dagen zo'n 24 miljoen euro op. Maar de club levert ook 21 doelpunten en zestien assists in.