De Martin van Geel Topic
Moderator: mods
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo blij met dit bericht... Van Geel mag van mij zeker weg, maar het feit dat MvB nu alles gaat bepalen vind ik zorgelijk...Hij heeft zero ervaring in het beoordelen van onbekende spelers, en heeft uberhaupt geen club-ervaring...
Had liever een sterke TD gezien....
Had liever een sterke TD gezien....
Pompiedom
Niet , MvB bemoeit zich al met de aankopen , die kan pas op 01 juli beginnen te vertellen welke spelers hij wil , dan is alles al verkocht bij de clubsBertje schreef:Ik ben überhaupt benieuwd hoe men het tot 1 juli invult.
Laatst gewijzigd door Toppie op di apr 22, 2008 7:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ach, Marco heeft zich toch ook al bemoeid wie er binnen de club weg mag? Dan wil ik ook best geloven dat MVB al stiekem wat spelers heeft bekeken en aangebracht bij de tijdelijke mannen.
Maar zoals gezegd, MvB, de man zonder enige ervaring, krijgt het dus voor het zeggen.... Volgend seizoen drama seizoen? Iemand?
Maar zoals gezegd, MvB, de man zonder enige ervaring, krijgt het dus voor het zeggen.... Volgend seizoen drama seizoen? Iemand?
Pompiedom
- Ajaciedjuh
Van Basten heeft tijd zat hoor. Dat part time baantje bij de knvb neemt niet zoveel tijd in beslag. Of het een gezonde situatie is dat hij alles voor het zeggen lijkt te hebben is een ander verhaal. Maar ga er maar van uit dat Marco op het moment drukker is met Ajax dan met het Nederlands elftal.
Nil volentibus arduum
Oh, Marco (of misschien Schip) zal zich heus bezighouden met Ajax, maar wat als er straks zaken geregeld moeten worden tijdens het EK of de voorbereiding van het EK?Peter schreef:Het is wel een zooitje, maar toch is er iemand die het fiat geeft voor een transfer van Cvitanich. Er is dus iemand die zich daar nu mee bezig houdt (of mensen voor hem aan het werk zet).
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik denk dat Ajax de zaken voor die tijd voor mekaar wil hebben qua aankopen. Verkopen is een andere tak van sport, maar hoe men dat regelt weet ik inderdaad ook niet.Bertje schreef:Oh, Marco (of misschien Schip) zal zich heus bezighouden met Ajax, maar wat als er straks zaken geregeld moeten worden tijdens het EK of de voorbereiding van het EK?Peter schreef:Het is wel een zooitje, maar toch is er iemand die het fiat geeft voor een transfer van Cvitanich. Er is dus iemand die zich daar nu mee bezig houdt (of mensen voor hem aan het werk zet).
Wellicht wordt er wel op korte termijn een nieuwe AD gepresenteerd.
- Cluijffert
Bertje schreef:AjaxMartin van Geel legt functie neer
Amsterdam, 22 apr 2008
Martin van Geel vertrekt bij Ajax. De technisch directeur heeft moeten constateren dat Ajax met ingang van het nieuwe seizoen kiest voor een nieuwe weg, die niet de zijne is. Het betreft een nieuw technisch model waarin de trainer leiding geeft aan de gehele afdeling betaald voetbal.
Van Geel heeft daaraan de consequentie verbonden dat hij de eer aan zichzelf houdt en daarom heeft hij zijn functie als technisch directeur van Ajax ter beschikking gesteld. De club heeft het ontslag van Van Geel aanvaard onder dankzegging voor zijn inzet. Martin van Geel (47) trad op 1 juli 2005 in dienst bij Ajax.
Van Geel: ,,In de voorgestelde samenwerking zie ik geen plaats voor mijzelf als zelfstandig functionerende technisch directeur. Ajax en ik zijn het eens: twee kapiteins op één schip, dat is niet werkbaar.”
Uri Coronel: ,,Het spijt ons Martin van Geel te zien vertrekken, want ik weet dat hij een hardwerkende, loyale en betrouwbare directeur is. Maar wij kunnen zijn beslissing slechts respecteren. Wij hebben gesprekken met hem gevoerd om hem toch bij Ajax te behouden, maar zijn besluit stond vast.”

I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Iedere naam kan je daar invullen. Het is alleen zo dat die mensen volgens mij al 3 jaar geld lopen binnen te harken, zonder dat ze ook maar iets hoeven te doen.Bertje schreef:Vd Zee is natuurlijk niet de enige scout die in dienst is.Peter schreef:Maar wie scout die spelers dan? Is het opeens zo dat vdZee uit de hoge hoed wordt getoverd en tegen hem gezegd wordt 'doe je ding'?
Het is mij onduidelijk, hoor.