Colin lijkt mij ook niet de oplossing, hem heb ik nu een paar keer zie spelen.Hét probleem is: dat we in de eerste plaats spelers als Urzaiz en Colin aantrekken. Niémand was daar vantevoren ook maar enigszins blij mee. Toch worden ze aangetrokken; gevolg: jeugdspelers worden geblokkeerd door de middelmaat. Waardeloos.
De komst van Urzaiz was voor iedereen een verrassing, maar duidelijk is: hij komt als pinchhitter, meer niet, over een jaar is hij verdwenen. Hij heeft tot nu toe één keer zijn meerwaarde getoond, de bal op KJH, tegen Groningen, weinig tot nu toe.
Jeugdspelers worden geblokkeerd? Probeer een keer tijd vrij te maken om naar de A1 te kijken, ik denk dat je dan direct je mening bijstelt.
Welke jeugdspelers worden geblokkeerd? De AT'ers (ik kom zo terug op Goodfella) willen meer jeugd? Ze willen toch ook winnen! De jeugdopleiding moet de catastrophe Blind-Van de Brom zien te verwerken, daarna kan het beter worden, in de huidige B1 zitten genoeg spelers die, zoals het er nu uitziet, iets voor Ajax kunnen gaan betekenen.
@Goodfella,
Ik gooi niet alle AT'ers op één hoop, wel zie ik bij een aantal AT'ers de tendens dat v.d. Wiel maar rechtsback moet gaan staan, omdat Ogararu en Colin niet voldoen. Ik vind dat zo gemakkelijk. Nooit naar een wedstrijd gaan, lekker met een biertje voor de tv hangen en dan de oplossing weten. Hijzelf (v.d, Wiel) geeft aan (Kick-Off) daar weinig gespeeld te hebben. Wie weet dan dat rechtsback wel zijn plaats is?
Het kan, Ronald de Boer bleek als middenvelder een openbaring, ex-spits Reiziger deed het als back prima, misschien hebben zij gelijk, maar het gaat mij erom dat die mening nu is gebaseerd op gebakken lucht.