Mounir El Hamdaoui
Moderator: mods
Mounir El Hamdaoui
Je kent duidelijk Le T. nog niet. Dit is natuurlijk de goden verzoeken.
Re: Mounir El Hamdaoui
Wie is Le T.?Zlatan schreef:Na een paar steekhoudende argumenten hoor je Le T. niet meer.

‘Van alle emoties wordt angst beschouwd als de meest dwingende overtuiger’ - Silvan Tomkins
‘Van alle emoties wordt angst beschouwd als de meest dwingende overtuiger’ - Silvan Tomkins
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Fiorentina is in de running en zou onderhandelen met Ajax over een overgang van El Hamdaoui. Hij zou de komende uren in Firenze zijn om de boel af te ronden, aldus Gazzetta dello Sport.
Mounir El Hamdaoui
Ze hadden Amauri toch al aangetrokken?
Mooie club voor El Ham trouwens.
Mooie club voor El Ham trouwens.
Huh, Amauri en EH?Peter schreef:Fiorentina is in de running en zou onderhandelen met Ajax over een overgang van El Hamdaoui. Hij zou de komende uren in Firenze zijn om de boel af te ronden, aldus Gazzetta dello Sport.

Everton schijnt ook nog geinteresseerd te zijn.
FdB zou er verstandig aan doen 'de boer op te gaan'. Als ie dat mag van z'n baas natuurlijk.

- Ajaciedjuh
Ruilen met Heitinga. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Rare redenatie, omdat de Boer fout zat, zat EH het niet.. Het peope management van de Boer was niet handig. Nee. Maar het cynische, weinig cooperatieve gedrag van EH is wel de aanleiding van het hele conflict. Als EH zonder te morren op de reservebank was gaan zitten, was er niks aan de hand geweest. Dat de Boer nog niet ervaren genoeg is om het grote ego van EH te managen, oke, daar heb jij een punt. Maar dan nog begint de situatie bij het gedrag van EH. Was er anders een conflict? Ik vraag het me af..[/quote]Het leek mij eerst ook dat hij zich aanstelde, waar de De Boer dan wel mee om heeftZlatan schreef:De Boer heeft al toegegeven dat hij daar fout zat, beetje raar om er dan van te maken dat El Hamdaoui fout zat. .- Botsing rond AC Milan. Naief om te denken dat het hier slechts over een enkele opmerking gaat.
te gaan natuurlijk. Maar als je dan het vervolg bekijkt en wat De Boer gedaan heeft, dan is het duidelijk dat hij El Hamdaoui geen enkele kans bij hem maakte. En als hij dat al aanvoelde dan snap ik het ook wel weer.
Dan loog De Boer is, nou vertelt hij wel vaker pertinente onwaarheden, maar dat is in mijn beleving niet echt liegen maar mooiweerpraterij.In mijn ogen is het naief om te denken dat EH op iedere werkdag 100% geeft voor zijn riante salaris, en dat iedere dag dat EH niet op zijn werk is verschenen komt door ziekte.- Wekenlange ziekmelding, blessures, motivatieproblemen
De Boer heeft iedereen op het hart gedrukt dat hij echt ziek was, liegt De Boer? En blessures zijn ook de normaalste zaak van de wereld voor iedereen die onder De Boer traint. Ik vond ook dat El Hamdaoui zich aanstelde over die fouten van De Boer, maar ik kan me er ook wel iets bij voorstellen indien hij het gevoel had dat De Boer sowieso niet met hem verder wilde en hij geen eerllijke kans had door presteren zijn plek te behouden. Alle uitspraken en daden van De Boer sindsdien wijzen er op dat een dergelijk gevoel helemaal juist was.
Daar is in al die jaren daarvoor nooit wat van gebleken. Bovendien wilde De Boer al meteen in Januari een lantaarnpaal voorin, een lange statische spits, dat is makkelijker voor de trainer, hoef je minder automatismen te trainen, het is lekker overzichtelijk voor de spelers en de je kunt scoren uit corners en met boogballen die voor voorzet moeten doorgaan. (ik ben op zich ook niet tegen zo'n type spits, maar het is onzin dat het de enige manier is om Ajaxvoetbal te spelen). Een paar weken later liet hij immers al meer dan 5 miljoen op Dost bieden, om die een paar maanden later alweer helemaal vergeten te zijn. Dan is het duidelijk dat hij alles wel best vond behalve El Hamdaoui. Als je hem dan meteen bij binnenkomst de grote naam er meteen naast zet dan geef je een signaal af aan de hele groep: Iedereen kan zomaar er naast komen te staan als ik daar zin in heb. Dan heb je meteen spelers die braaf doen wat ze gezegd wordt.Je gaat aan een onderdeel voorbij. Als de beroepshouding van EH goed is, hij iedere dag 100% geeft voor zijn werkgever en zich fantastisch opstelt in de groep: waarom zou de Boer hem dan verbannen naar het tweede? Hij zou toch wel goed gek zijn om een van zijn meest waardevolle resources weg te gooien? Of zou EH niet zo'n professionele houding hebben als jij veronderstelt?- Incident RKC (wissel in rust, opnieuw reactie EH, verbanning Ik vind het nogal ver gaan om een speler uit de selectie te zetten vanwege een opmerking. Je kunt een speler straffen, en je kunt een ordemaatregel nemen. Dat zijn twee verschillende dingen. Het laatste doe je alleen omdat het noodzakelijk is, omdat een speler niet hand te haven is bij de trainingen. Dat bleek later weer niet het geval. Als je hem straf geeft dan meet je de straf af, dan heeft die een eindpunt, bijvoorbeeld 2 wedstrijden tribune. De Boer marchandeerde maar wat, en hoefde zich tegenover niemand te verantwoorden. Hem werd meteen gelijk gegeven omdat hij de populairste van de twee was.
Bovendien was het niet de reden waarom hij nu bij Jong Ajax traint, het was immers alweer opgelost en hij zat de laatste wedstrijd van het vorig seizoen gewoon weer bij de selectie. Dus wat was dan de reden om hem weer buiten de selectie te zetten? )
Eerst kom je met leugens, nu kom je met eigen fantasietjes. Dan heb je dus gewoon niks. Ik weet ook wel dat je alleen maar het beeld oplepelt wat je door de media is gepresenteerd. Maar dat verontschuldigt je niet.Ik ben de laatste die niet kritisch is op de Boer. Hij heeft de zaken, nogmaals, niet handig aangepakt. Zoals je hier aangeeft is EH lastig. Was hij dat niet, dan was er geen probleem. Zijn ego is buitenproportioneel groot, hij conformeert zich niet aan het team, maar hij vind de BV Mounir belangrijker dan het teamresultaat.Het is de laffe Van Basten methode. Iedereen die een beetje lastig is, die tegenspraak geeft moet kaltgestellt worden, want de trainer moet het niet van zijn inhoudelijke autoriteit hebben maar van zijn machtsmiddelen zoals het bepalen van de selectie, en het feit dat hij populair is en iemand in de pers slecht neer kan zetten. Dat is eigen aan prutsers, iemand die inhoudelijk sterk staat leest je de les als je een te grote mond hebt, iemand zonder inhoudelijke autoriteit grijpt naar de machtsmiddelen van zijn positie. Hoe vaak zetten goeie trainers die hun positie hebben te danken aan hun vakmanschap iemand uit de selectie om een opmerking?
Feit is dat hij het slachtoffer is van Ajax rare grillen. Hij kiest op een cruciaal punt van zijn carriere voor Ajax, en dan besluit die club maar weer eens om onder druk JC een onervaren trainer aan te stellen omdat die populair is en die wil per se een ander type spits hebben en graag een punt maken over de rug van hem. Daar sta je dan als recent beste voetballer van Nederland die onder elke andere trainer wel naar volle tevredenheid gefunctioneerd heeft en die ondanks een mindere periode het in het eerste halve seizoen uitstekend had gedaan.Prima, maar dan moet hij niet piepen als hij daarop afgerekend wordt. En dat was onze discussie!
Maar goed, dat soort dingen gebeueren wel eens. Het was dus Ajax dat zowel El Hamdaoui als De Boer contracteerde, en dat blijkt niet samen te gaan, en dus ligt de oorzaak bij Ajax. Dan de oplossing, die is dat ze uit elkaar gaan. Maar dan wil de schuldige aan het probleem, ook nog eens geld vangen ten koste van de salariseisen van El Hamdaoui. El Hamdaoui zou dan moeten inleveren omdat de werkgever die het probleem veroorzaakt heeft nog aan hem willen verdienen? Hij zit alweer een half jaar bij het tweede omdat Ajax van de zomer de transfer frustreerde met de hoge afkoopsom.
Een transfersom is een schadeloosstelling voor het ontbinden van het contract omdat de speler liever iets anders wil. Nu lijdt Ajax helemaal geen schade doordat hij vertrekt, dat bespaart Ajax alleen maar. De schade die Ajax geleden heeft bestond in het aanstellen van een trainer die het niet zag zitten in het aanwezige materiaal. Die kosten horen nou eenmaal bij trainerswissels.
Ik moet soms ook wel eens iets nuttigs doen. Steekhoudende argumenten doen dat de volgende dag nog steeds, die van jou niet.Zlatan schreef:Na een paar steekhoudende argumenten hoor je Le T. niet meer.
Wollt ihr den totalen Mensch?
- Ajaciedjuh
Vi
Blind: 'Opnieuw in onderhandeling met Fiorentina'
28/01/2012 15:17
Mounir El Hamdaoui vervolgt zijn loopbaan mogelijk toch in de Serie A. Danny Blind, technisch directeur van Ajax, meldt dat de Amsterdammers opnieuw onderhandelen met Fiorentina.
Fiorentina meldde zich al eerder bij Ajax, maar na het aantrekken van Amauri (Juventus) leek El Hamdaoui niet langer in beeld. Zaterdag meldden Italiaanse media ineens dat de Marokkaanse spits medisch gekeurd zou worden bij de club uit Florence. 'We zijn weer in gesprek met Fiorentina', bevestigde Blind aan Voetbal International. 'Van een akkoord met Espanyol is geen sprake.'
Het Spaanse dagblad Sport meldde eerder op de zaterdag dat Espanyol en Ajax het eens waren geworden over de overgang van El Hamdaoui, die niet in de toekomstplannen voorkomt van Ajax-trainer Frank de Boer. Alleen de spits zelf zou nog een akkoord moeten bereiken, maar zover is het volgens Blind nog niet.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Het was dus Ajax dat te veel geld vraagt en vooralsnog niet El Hamdaoui. Maar dat doet er natuurlijk niet toe, het gaat immers alleen maar om de beeldvorming en dat beeld van de geldzuchtige Marokkaan gaat er zo lekker in.
Ondergaat momenteel een medische keuring bij Fiorentina.
Die gozer heeft ruim een jaar lopen lanterfanteren. Áls ik als manager die gozer al zou halen, dan enkel huur, voor een half jaar zonder optie tot koop.D_skilled schreef:Ondergaat momenteel een medische keuring bij Fiorentina.
Het is lekker onderhandelen met Ajax over EH. Iedere euro die Ajax niet aan hem uitgeeft, is 'winst'. Dus daar kan Fiorentina een slaatje uit slaan.
Mounir El Hamdaoui
Dat lezen we inderdaad in het stukje van VI:D_skilled schreef:Ondergaat momenteel een medische keuring bij Fiorentina.
VI schreef:Zaterdag meldden Italiaanse media ineens dat de Marokkaanse spits medisch gekeurd zou worden bij de club uit Florence.
Ja, maar nu is er ook bewijs dat het écht zo is. Fiorentina heeft op hun twitter foto's geplaatst van de medische keuring en een filmpje; http://yfrog.com/0o5ppnz
- Ajaciedjuh

Maar niet te vroeg juichen, het is tenslotte El h.

Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op za jan 28, 2012 4:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Mounir El Hamdaoui
Waarom post je dat dan niet gewoon?D_skilled schreef:Ja, maar nu is er ook bewijs dat het écht zo is. Fiorentina heeft op hun twitter foto's geplaatst van de medische keuring en een filmpje; http://yfrog.com/0o5ppnz
Pff, je verveelt je kennelijk op deze zatermiddag. 

Precies. Wordt ie ook mentaal gekeurd?Ajaciedjuh schreef:hopelijk doet Ajax ook nog iets op het transferfront

- Ajaciedjuh
Hopelijk niet, want dan blijven we ermee zittenwimpey schreef:Precies. Wordt ie ook mentaal gekeurd?Ajaciedjuh schreef:hopelijk doet Ajax ook nog iets op het transferfront

Ik bedoel maar.Ajaciedjuh schreef: Hopelijk niet, want dan blijven we ermee zitten
Ruim een jaar amper gespeeld, dus fysiek loopt ie ver achter. Dus als club zou ik toch wel effe een kort testje plegen om te weten hoe meneer in elkaar steekt als mens.
Men zal hem huren. Geen club zo gek om zo'n pleeggeval definitief van Ajax over te nemen.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Krijgen daar een leuke aanval met El Hamdaou, Amauri en Jovetic.
Verwacht niets van EH. Die gozer mist fitness en ritme. Die gaat vanaf Juli gewoon weer bij Jong Ajax aan de slag.Peter schreef:Krijgen daar een leuke aanval met El Hamdaou, Amauri en Jovetic.
Hij ziet er aanzienlijk fitter uit dan de eisen die onze wereldtrainer aan spelers stelt waarmee hij het wel wil proberen, en blijven proberen, en stug doorgaan met proberen....wimpey schreef:Verwacht niets van EH. Die gozer mist fitness en ritme. Die gaat vanaf Juli gewoon weer bij Jong Ajax aan de slag.Peter schreef:Krijgen daar een leuke aanval met El Hamdaou, Amauri en Jovetic.
Is nog niks rond.