Klaas Jan Huntelaar

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jul 07, 2008 11:16 am

Voetske schreef:Nou ik begrijp jou dus niet meer Joey.Wat is dat toch met je KJH ?.Ik bedoel als KJH niet naar de top 4 gaat in Europa dan heeft ie het niet goed gedaan.Maakt ie zodadelijk minder als 35 goals per seizoen in een andere competitie dan heeft ie gefaald, en nu weer omdat KJH maar 1 keer mee mag doen op het EK heeft ie ineens geen goed toernooi gespeeld.Wat wil je nu al bewijzen w.b. KJH ?.
Ik wil niets bewijzen. Ik plaats een artikel uit de AS. Dat ze daarin de vraagprijs van Ajax noemen (denken te weten) is niet mijn schuld. Ik ben de boodschapper maar.

Ik vind helemaal niet dat KJH heeft gefaald als hij naar laten we zeggen Werder Bremen gaat. Hij is geen absolute top, wat natuurlijk geen schande is. De allergrootste clubs van Europa geven veel geld uit en willen de kwaliteiten van hun aankopen bevestigd zien. KJH heeft nog weinig tot niets gepresteerd op internationaal niveau.Daar had het EK verandering in kunnen brengen. Is dus niet gebeurd.
Het stinkt aan alle kanten!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma jul 07, 2008 11:41 am

Columbus schreef:
Voetske schreef:Ik mierenneuk maar door, mar wie bepaald dat ?.Mijatovic ?.
Dan ben ik ook een mierenneuker! Vroeg me hetzelfde af. Vreemd dat de waarde ineens zo drastisch moet kelderen omdat je toevallig minder speelt op een eindtoernooi. Iedereen in de voetbalwereld wist weet toch dat van Nistelrooy spits nummer 1 is. Bovendien weten ze toch dondersgoed wie Klaas-Jan Huntelaar is. Daar hebben ze echt geen EK voor nodig hoor!!!
joey schreef:Dat bepaalt de markt.

Met een goed EK had KJH meer opgeleverd. Lijkt me logisch.
Hij liep 1 op 1 tijdens het EK hoor :ajaxsmiley.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jul 07, 2008 11:45 am

:icon_biggrin.gif:

Ja, ze hebben precies kunnen zien hoe het komt dat hij één op één loopt. Weinig spelaandeel, maar hij staat wel op de goede plek.
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jul 07, 2008 11:47 am

Huntelaar was die wedstrijd bij zo'n beetje elk gevaarlijk moment betrokken, joey.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma jul 07, 2008 11:49 am

Jammer is het alleen wel dat waarschijnlijk niemand die pot heeft gezien.

wimpey

Bericht door wimpey » ma jul 07, 2008 11:56 am

joey schreef: Hij is geen absolute top, wat natuurlijk geen schande is. De allergrootste clubs van Europa geven veel geld uit en willen de kwaliteiten van hun aankopen bevestigd zien.
Alsof de topclubs enkel absolute toppers aantrekken... Zie L'pool met Babel en Kuijt. KJH is slim in de 16 en dodelijk voor de goal, dat zijn kwaliteiten die overal gevraagd worden. Bovendien heeft het EK aangetoond dat er niet al teveel jonge spitsen van exceptioneel niveau rondlopen. Benzema zou het wel effe maken, geloof ik. Viel toch even tegen...

Ik neem aan dat Villa naar Real Madrid gaat, Pavlyuchenko zal een grote club vinden. En KJH ook. Ik gok op Man U, Ronaldo en Rooney geven iedere achterhoede bergen met werk, daarvan kan een koele kikker als KJH heerlijk profiteren. Bovendien heeft Man U met Tevez en Saha geen doelpuntenmachines. En Ferguson zou Ferguson niet zijn wanneer ie niet iedere zomer minimaal 1 dure jonge spits aantrekt.
KJH heeft nog weinig tot niets gepresteerd op internationaal niveau.Daar had het EK verandering in kunnen brengen. Is dus niet gebeurd.
Is maar hoe je het bekijkt. 1 wedstrijd, 1 goal. En Robben een niet te missen kans geboden.

columbus

Bericht door columbus » ma jul 07, 2008 12:04 pm

Nou in die pot speelde hij m.i. gewoon goed. Was inderdaad bijna bij ieder gevaarlijk moment aanwezig.

Blijf erbij dat een EK echt veel zou doen qua prijskaartje wat aan Huntelaar hangt. Van Nistelrooy was spits nummer 1. Als je dan in je enige wedstrijd scoort en bij bijna ieder gevaarlijk moment betrokken bent geweest, plus speelt met 'mindere' middenvelders in je rug, zal de prijs echt niet doen stijgen...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma jul 07, 2008 12:06 pm

wimpey schreef: En Ferguson zou Ferguson niet zijn wanneer ie niet iedere zomer minimaal 1 dure jonge spits aantrekt.
Ik zou niet weten wat Ferguson met Huntelaar moet. Hij heeft net Van Nistelrooy geloosd.

wimpey

Bericht door wimpey » ma jul 07, 2008 12:18 pm

Jöhnk schreef:
wimpey schreef: En Ferguson zou Ferguson niet zijn wanneer ie niet iedere zomer minimaal 1 dure jonge spits aantrekt.
Ik zou niet weten wat Ferguson met Huntelaar moet. Hij heeft net Van Nistelrooy geloosd.
???

Hij heeft Stam ook geloost en Vidic gehaald. Zelfde laken een pak.

LucaS

Bericht door LucaS » ma jul 07, 2008 1:54 pm

Ach, Huntelaar heeft natuurlijk niet alleen nationaal gescoord. Ook in de CL en de voorronde CL scoorde hij en in het Nederlands elftal staat hij inmiddels op 5 wedstrijden op rij een doelpunt maken.
I think I lost my fucking headache

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma jul 07, 2008 2:00 pm

wimpey schreef:
Jöhnk schreef:
???

Hij heeft Stam ook geloost en Vidic gehaald. Zelfde laken een pak.

Maar Stam moest weg omdat hij het ego van Ferguson had gekrenkt. Van Nistelrooy volgens zijn fans ook, maar dat klopt niet. Hij kwam eerst op de bank, daarna zocht hij pas de confrontatie.

Jesse

Bericht door Jesse » ma jul 07, 2008 2:23 pm

Jöhnk schreef:
Hij heeft notabene v. Nistelrooy tot de spits gemaakt die hij nu is!
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Lionel

Bericht door Lionel » ma jul 07, 2008 2:24 pm

Voetballend nog minder?
IK GELOOF!!!!!!

Jesse

Bericht door Jesse » ma jul 07, 2008 2:24 pm

Een stuk minder/anders dan de spits die hij in NL was, ja.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma jul 07, 2008 3:03 pm

Ajax.nl schreef:Het gaat maandag weer beginnen!

Amsterdam, 07 jul 2008
Ajax 1 staat maandag 14 juli voor het eerst op het trainingsveld. De eerste oefensessie onder leiding van Marco van Basten begint om 11.00 uur en vindt plaats op de Toekomst.
De eerste training is natuurlijk vrij toegankelijk voor de Ajax-supporters. Degenen die niet in staat zijn naar de Toekomst te komen, kunnen de training live zien op Ajax TV. Overigens zijn niet alle Ajacieden erbij tijdens de eerste werkdag van Ajax 1. Klaas Jan Huntelaar en Maarten Stekelenburg beginnen vanwege hun deelname aan EURO 2008 een week later.
Huntelaar heeft nog 1 week extra voor zijn transfer.

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma jul 07, 2008 3:12 pm

Ajaciedjuh schreef:
Ajax.nl schreef:Het gaat maandag weer beginnen!

Amsterdam, 07 jul 2008
Ajax 1 staat maandag 14 juli voor het eerst op het trainingsveld. De eerste oefensessie onder leiding van Marco van Basten begint om 11.00 uur en vindt plaats op de Toekomst.
De eerste training is natuurlijk vrij toegankelijk voor de Ajax-supporters. Degenen die niet in staat zijn naar de Toekomst te komen, kunnen de training live zien op Ajax TV. Overigens zijn niet alle Ajacieden erbij tijdens de eerste werkdag van Ajax 1. Klaas Jan Huntelaar en Maarten Stekelenburg beginnen vanwege hun deelname aan EURO 2008 een week later.
Huntelaar heeft nog 1 week extra voor zijn transfer.
Hoe bedoel je? Transfers mogen toch tot 31 augustus as.?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma jul 07, 2008 3:14 pm

Er ging zogenaamd niemand weer weg na de eerste training. :hypocrite.gif:

Aristides

Bericht door Aristides » ma jul 07, 2008 3:16 pm

Peter schreef:Er ging zogenaamd niemand weer weg na de eerste training. :hypocrite.gif:
Ja, ja, of na JE eerste training, in dat geval kunnen er nog twee vertrekken.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Jesse

Bericht door Jesse » ma jul 07, 2008 3:26 pm

Dat was toch een uitspraak van MvG?

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma jul 07, 2008 3:30 pm

Peter schreef:Er ging zogenaamd niemand weer weg na de eerste training. :hypocrite.gif:
Ja idd dat is waar ook.. maargoed daar geloof ik niks van.

Toppie

Bericht door Toppie » di jul 08, 2008 4:38 pm

Het is nog een kwestie van tijd en hij gaat naar http://www.manutd.com/

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di jul 08, 2008 4:48 pm

Geloof ik helemaal niets van. Ferguson wil hem niet.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di jul 08, 2008 6:37 pm

ANN schreef:8/7/2008 - Van der Aat ontkent contact met Arsenal
(Gepost door RvN)

BRON: Press Association

De laatste dagen rollen de Engelse dagen over elkaar heen om interesse te melden van Arsenal en Manchester United voor Klaas Jan Huntelaar. Daarbij werd ook veelvuldig gebruik gemaakt van oude uitlatingen van Huntelaar. Tegenover de Britse pers ontkende Ajax interim/directeur Henri van der Aat berichten dat Arsenal al een bod zou hebben uitgebracht. Volgens hem is er niet eens contact geweest met Arsenal. "We willen hem echt niet kwijt en zullen er alles aan doen om hem te behouden komend seizoen."
The Press Association schreef:Ajax play down Huntelaar link
4 hours ago

Ajax insist they have heard nothing from Arsenal concerning a possible bid for Klaas-Jan Huntelaar.

The Dutch striker has been linked to both the Gunners and Manchester United over the past week after scoring 33 goals for his club last season, although Ajax have vowed to fight any attempt to take him from Amsterdam ArenA.

"We really don't want him to leave and we are going to do everything we can to make sure he doesn't," said Ajax's acting managing director Henri van der Aat. "There has been no contact with Arsenal."

999

Bericht door 999 » di jul 08, 2008 6:38 pm

Van der Aat zegt dat ie hem niet kwijt wil, maar volgens jullie wil van Basten hem wel kwijt ..
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » di jul 08, 2008 6:46 pm

ALs je met stalen gezicht beweert dat je hem niet kwijt wil ontvang j eeen hogere transfersom
I think I lost my fucking headache

Gesloten