Mounir El Hamdaoui
Moderator: mods
Re: Mounir El Hamdaoui
Onze TD schijnt ook met Espanyol te praten: http://www.soccernews.nl/news/143822/Aj ... l_Hamdaoui
Mounir El Hamdaoui
Ik hoop dat hij dan wel even overlegd nu het om een speler van Jong Ajax gaat!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hehe.
Nu.nl meldt ook dat Fiorentina in onderhandeling met Juve is. Zo ook een logische keuze zijn, want een dergelijk type missen ze daar ook. El Hamdaoui past daar veel minder.
Nu.nl meldt ook dat Fiorentina in onderhandeling met Juve is. Zo ook een logische keuze zijn, want een dergelijk type missen ze daar ook. El Hamdaoui past daar veel minder.
Alleen is het volledige technische hart ook verantwoordelijk voor het spelersbeleid van de A-selectie...Jabu schreef:Ik hoop dat hij dan wel even overlegd nu het om een speler van Jong Ajax gaat!
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Mounir El Hamdaoui
Dus die contractverlenging van Ooijer hebben we aan Jonk te danken?!
Mounir El Hamdaoui
Aan De Boer natuurlijk.
Mounir El Hamdaoui
Ho ho, niet te snel hè... het volledige technische hart! Lang leve de gedeelde verantwoordelijkheden!
Was dat technische hart dan al op die manier operationeel aan het begin van dit seizoen? Ik heb dat chronologisch niet helemaal in beeld.
Is het water je laag genoeg om die spijkers te vinden, Jabu?Jabu schreef:Ho ho, niet te snel hè... het volledige technische hart! Lang leve de gedeelde verantwoordelijkheden!
- peter
Even de feitjes dan maar:
De Boer sprak lovend over Ooijer in februari en zei toentertijd dat zijn contract wordt verlengd.
Officieel werd dit bevestigd door Ajax op 15 April.
Van den Boog is dus eindverantwoordelijk.
De Boer sprak lovend over Ooijer in februari en zei toentertijd dat zijn contract wordt verlengd.
Officieel werd dit bevestigd door Ajax op 15 April.
Van den Boog is dus eindverantwoordelijk.
Goed van van de Boog, dat hij naar de adviezen van een deel van het technisch hart luistert!
I think I lost my fucking headache
- peter
Er was toen helemaal geen technisch hart.
Mounir El Hamdaoui
Die wimpey. Een dergelijk verwijt uit jouw mond?wimpey schreef:Is het water je laag genoeg om die spijkers te vinden, Jabu?Jabu schreef:Ho ho, niet te snel hè... het volledige technische hart! Lang leve de gedeelde verantwoordelijkheden!

Maar voor degenen die sarcasme niet zo goed begrijpen... Peter begreep tenminste dat de opmerking mbt het overleggen nav de interesse in een veteraan niet serieus was bedoeld. Dat anderen daar wel serieus op ingaan kan ik vervolgens ook niet helpen.
- peter
Nu maar weer over Mounir dus.
Zal die jongen ooit vertrekken? Misschien via het gerecht?

'Mij werken onmogelijk gemaakt door trainer'.Peter schreef: Zal die jongen ooit vertrekken? Misschien via het gerecht?

Samp en Espanyol worden nog genoemd.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Nu Everton.. Gratis ruilen voor Heitinga

Weer op zoek naar een Interim coach..
Hij heeft een sterkere zaak dan De Boer destijds, maar misschien kan hij de saaie oefenstof er ook nog bij noemen.Peter schreef:Nu maar weer over Mounir dus.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Die gozer gaat nooit weg.
- peter
Ajax praat weer met Espanyol over El Hamdaoui
23/01/2012 20:48
Ajax heeft maandag mailverkeer gehad met Espanyol over een mogelijke overgang van Mounir El Hamdaoui (27). De Spaanse club wilde de naar Jong Ajax verbannen spits aanvankelijk kopen, maar lijkt nu aan te sturen op een huurperiode.
'Voor Ajax en voor Mounir zou het goed zijn als het tot een definitieve transfer komt', reageert technisch directeur Danny Blind. 'We hebben Espanyol onze wensen bekend gemaakt. Verhuur is voor ons bespreekbaar mits daar een verkoop aan vastzit.'
Fiorentina meldde zich twee weken geleden ook voor El Hamdaoui en zocht afgelopen weekeinde opnieuw contact met zaakwaarnemer Sigi Lens, maar de Italianen bereikten maandag een akkoord met Juventus-aanvaller Amauri
VI.
Misschien kunnen we deze jongen goed gebruiken in de Kuip zondag. 
Ik zal zo in Kralingen eens kijken of hij vandaag in z'n sportshop staat.

Ik zal zo in Kralingen eens kijken of hij vandaag in z'n sportshop staat.
Helaas helemaal geen ontwikkelingen vandaag. Het gaat erom spannen...
Espanyol is uit de Copa del Rey gegooid door Mirandes. Misschien dat er nu behoefte is aan een nieuwe spits?
Als hij al vertrekt zal het wel op huurbasis zijn. Meer zit er denk ik niet in.

Als hij al vertrekt zal het wel op huurbasis zijn. Meer zit er denk ik niet in.
Nil volentibus arduum
-
Verhuren met optie tot koop en dan maar hopen dat hij 't, in ieder geval, een half seizoen goed doet, anders krijg je 'm nog terug ook.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Gewoon verhuren. Misschien dat EH zelf het voetbal gaat missen.
IK GELOOF!!!!!!