Oleguer Presas
Moderator: mods
Ik vond Oleguer met name aan de bal erg slecht. Hij bracht z'n medespelers meerdermaal in de problemen.
Vermaelen speelde wel aardig maar had twee momenten die mij dan weer ontzettend irriteren. Eerst liet hij de bal bij een simpele breedtepass onder z'n voet doorlopen en daarna speelde hij zelf een breedtepass verkeerd in. Dat zijn slordigheden die echt nergens over gaan als je niet onder druk wordt gezet.
Vermaelen speelde wel aardig maar had twee momenten die mij dan weer ontzettend irriteren. Eerst liet hij de bal bij een simpele breedtepass onder z'n voet doorlopen en daarna speelde hij zelf een breedtepass verkeerd in. Dat zijn slordigheden die echt nergens over gaan als je niet onder druk wordt gezet.
Oleguer ontliep ook de duels. Hij gaat niet voorop, hij wacht eerst of de anderen het niet opknappen. Moet je maar eens op letten. Dan heb ik het nog niet over de manier waarop hij bij de achterlijn voorbijgelopen werd. Dat was werkelijk beschamend.
Vermaelen is niet degelijk, hij doet vijf dingen goed en dan gaat het weer mis. Er zit weinig verbetering in bij hem.
Vermaelen is niet degelijk, hij doet vijf dingen goed en dan gaat het weer mis. Er zit weinig verbetering in bij hem.
Het stinkt aan alle kanten!
- Daily Blind
- Cluijffert
-
- Cluijffert
-
- Daily Blind
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
De volgende weken gaan we het zien toch? vandaag toch geblesseerd uitgevallen.Benji schreef:Nee, als back lijkt het me helemaal niets, hij mist de snelheid/wendbaarheid. Als hij niet voldoet, moet je hem gewoon niet opstellen, geen compromissen met het verplaatsen van spelers.Ajax Rules schreef:Ze moeten Oleguer en Van der Wiel gaan omdraaien...
Weer op zoek naar een Interim coach..
Mee eens maar V.d.Wiel op rechtsback is ook een compromis. Hij hoort daar niet.Benji schreef:Nee, als back lijkt het me helemaal niets, hij mist de snelheid/wendbaarheid. Als hij niet voldoet, moet je hem gewoon niet opstellen, geen compromissen met het verplaatsen van spelers.Ajax Rules schreef:Ze moeten Oleguer en Van der Wiel gaan omdraaien...
Gewoon Silva rechtsback en V.d.Wiel of Oleguer in het centrum.
Nil volentibus arduum
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Wiel in het centrum. Heeft een aardige inspeelpass en ziet de ruimte ook, zo schat ik in. Verder moet er naast gewoon een hele solide mandekker komen.
Oleguer was ook weggespeeld geweest op de backpositie. Die jongen kan er namelijk niet zo heel veel van, maar zijn tekortkomingen stipte ik helaas op pagina 1 al aan.
Oleguer was ook weggespeeld geweest op de backpositie. Die jongen kan er namelijk niet zo heel veel van, maar zijn tekortkomingen stipte ik helaas op pagina 1 al aan.
Oleguer viel me erg tegen vandaag, zo afwachtend, geen gif in zijn donder.
Wat dat betreft was Enoh een verademing, die ging vol de strijd aan, ohhhh.
Volgens naast een sterke fysiek ook behoorlijk snel. Verder zien we het wel wat het met hem wordt, maar de eerste indruk was +.
Misschien kan Wiel naast Vermaelen, Oleguer doen vergeten. Misschien een geluk bij een ongeluk.
Wat dat betreft was Enoh een verademing, die ging vol de strijd aan, ohhhh.
Volgens naast een sterke fysiek ook behoorlijk snel. Verder zien we het wel wat het met hem wordt, maar de eerste indruk was +.
Misschien kan Wiel naast Vermaelen, Oleguer doen vergeten. Misschien een geluk bij een ongeluk.