Miralem Sulejmani
Moderator: mods
En dan maar hopen dat Heerenveen niet een percentage van de transfersom bedongen heeft.
Ajax levert prutswerk af omdat het geen goede scouting/TD heeft. Hopelijk verandert dat ooit, maar vooralsnog zit er blijkbaar weinig anders op dan ons te laten uitkleden door clubs als Groningen en Heerenveen. En nu maar hopen dat Sulejmani niet zijn knieband scheurt of zo.
Ajax levert prutswerk af omdat het geen goede scouting/TD heeft. Hopelijk verandert dat ooit, maar vooralsnog zit er blijkbaar weinig anders op dan ons te laten uitkleden door clubs als Groningen en Heerenveen. En nu maar hopen dat Sulejmani niet zijn knieband scheurt of zo.
Het stinkt aan alle kanten!
Er is toch al aangegeven dat daar nooit serieuze interesse voor is geweest? Als Huntelaar vertrekt (wat ik denk), wordt er denk ik eerder een aanvallende middenvelder en een talentvolle spits aangetrokken dan wederom een zwaargewicht in de aanval. Cvitanich wordt gewoon de nr. 9 als Huntelaar vertrekt.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Dat denk ik ook. Er zal wel een vervanger gehaald worden, maar niet iemand van het kaliber-KJH.Jesse schreef: Als Huntelaar vertrekt (wat ik denk), wordt er denk ik eerder een aanvallende middenvelder en een talentvolle spits aangetrokken dan wederom een zwaargewicht in de aanval. Cvitanich wordt gewoon de nr. 9 als Huntelaar vertrekt.
Ja dat bedoel ik dus. We missen nog steeds een spits... Van mij mag er ook een soort Arnautovic komen. Iemand die misschien nog 2 jaar nodig heeft maar gewoon lekker in de schaduw lekker zijn invalbeurtjes meepikt...wimpey schreef:Dat denk ik ook. Er zal wel een vervanger gehaald worden, maar niet iemand van het kaliber-KJH.Jesse schreef: Als Huntelaar vertrekt (wat ik denk), wordt er denk ik eerder een aanvallende middenvelder en een talentvolle spits aangetrokken dan wederom een zwaargewicht in de aanval. Cvitanich wordt gewoon de nr. 9 als Huntelaar vertrekt.
IK GELOOF!!!!!!
Als Huntelaar een mooie aanbieding krijgt, gaat ie inderdaad gewoon weg. Is ook niks mis mee, vond het al een bonus dat ie het afgelopen seizoen nog onder contract stond bij Ajax.joey schreef:@goodfella: Ajax wil KJH verkopen en KJH 'staat open voor een andere club' (=wil weg), dus ga er maar van uit dat hij vertrekt.
Ajax kan KJH niet tegenhouden, want dan maakt hij over een half jaar gebruik van het Webster-arrest.
Nee hoor, maar die schaar ik niet in de prijscategorie van Huntelaar, Suarez, Zlatan en nu dus Sulejmani. Dat wil ik ermee zeggen.Jabu schreef:Geen enkele? Dan ben je o.a. Sikora, Soetaers, Sonck, Charisteas, Rosenberg, Ogararu en Lindenbergh alweer vergeten? De echt dure spelers die jij noemt zijn hun geld wel waard gebleken.goodfella schreef:Ajax heeft de laatste 8 jaar slechts een paar keer de knip getrokken en van geen enkele aankoop hebben ze spijt gehad. Zlatan, Huntelaar en Suarez zijn allemaal versterkingen gebleken.
-
- AT Toto winner 05/06
Volgens onder meer Thomas zou Ajax niet volgens de regels gehandeld hebben, en dat nu proberen te verdoezelen door te publiceren dat ze er met Sulejmani nog niet uit zijn.
Onderstaande zin in het bericht over de transfer van Guïza (bron: www.vi.nl) vond ik mede hierdoor toch wel opmerkelijk:
Onderstaande zin in het bericht over de transfer van Guïza (bron: www.vi.nl) vond ik mede hierdoor toch wel opmerkelijk:
Is er iemand die dit kan ophelderen? Is het vergelijkbaar met wat gesuggereerd wordt over Sulejmani?Enkele weken geleden was Güiza al persoonlijk tot overeenstemming gekomen met Fenerbahçe, maar moest wachten tot beide clubs tot een akkoord kwamen.