Albert Luque Martos
Moderator: mods
Dat is natuurlijk een heel ander verhaal. Ik zie ook liever een creatieve spelverdeler op het middenveld rondlopen, maar die is er niet. Ik gan dan ook uit van de huidige situatie met de spelers die nu ter beschikking zijn. Daarom ben ik ook voor de creatieve Perez en Suarez op de vleugels en dan maar helaas een wat vaster middenveld. De Jong is inderdaad dan de beste optie om naast Davids en Gabri te spelen. Ook Lindgren kan een rol op het middenveld vervullen.
Vind ik ook. Lindgren heeft zich al in de basis gespeeld. Perez krijgt voorin nog een kans om zich te bewijzen, Huntelaar en Suarez spelen sowieso. De Jong heeft op het middenveld meer laten zien dan Perez, en dus vechten Davids en Gabri uit hoe de samenstelling op het middenveld eruit komt te zien.
- Jinne
- Site Admin
Luc mag die ezel wel verwijderen als avatar, want hij stoot zich zelf wel meer dan eens tegen de steen die Suarez heet.
Laatst gewijzigd door Jinne op wo feb 27, 2008 1:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Ik zou het toejuichen als Koster Ogararu, Luque en Rommedahl alvast af zou serveren. Dan hoeft Van Basten dat straks niet meer te doen.
Het lijkt er nu op dat Koster Luque afserveert, maar je weet het maar nooit. Twee weken geleden werd Luque nog opeens basisspeler gemaakt na een jankverhaal van hem in de pers. Ogararu leek ook afgeserveerd te gaan worden en Koster kreeg daar alle credits voor, maar nu lijkt hij morgen toch weer in de basis te gaan starten. Ik wacht dus nog even af wat voor flinke beslissingen Koster uiteindelijk neemt.
Het lijkt er nu op dat Koster Luque afserveert, maar je weet het maar nooit. Twee weken geleden werd Luque nog opeens basisspeler gemaakt na een jankverhaal van hem in de pers. Ogararu leek ook afgeserveerd te gaan worden en Koster kreeg daar alle credits voor, maar nu lijkt hij morgen toch weer in de basis te gaan starten. Ik wacht dus nog even af wat voor flinke beslissingen Koster uiteindelijk neemt.
Precies, de beslissingen van Koster hebben een behoorlijk korte houdbaarheid. Iedere week tovert hij wel een nieuwe verrassing uit de hoge hoed.Thomas schreef:Het lijkt er nu op dat Koster Luque afserveert, maar je weet het maar nooit. Twee weken geleden werd Luque nog opeens basisspeler gemaakt na een jankverhaal van hem in de pers. Ogararu leek ook afgeserveerd te gaan worden en Koster kreeg daar alle credits voor, maar nu lijkt hij morgen toch weer in de basis te gaan starten. Ik wacht dus nog even af wat voor flinke beslissingen Koster uiteindelijk neemt.

LucaS schreef:Nee hoor, optreden tegen Suarez en Luque, Ogararu eruit schoppen, Suarez reserve zetten als ie kut speelt, Vertonghen op linksback zetten ipv Emanuelson, Davids passeren tfv Lindgren
Suarez reserve zetten is eerder een domme beslissing dan wat dan ook. Hoe DOM kun je zijn?!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -