Luis Suárez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Suarez gaat weg voor 1 februari

Ja
13
100%
Nee
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 13

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » ma okt 22, 2007 3:47 pm

Jöhnk schreef:Overigens was het wel degelijk een penalty. Bij identieke situaties heeft Ajax er al minstens twee tegen gekregen, dit seizoen (Ajax-Slavia; Ajax-Zagreb). Daarna stelt Suarez zich wat aan, maar die speler van Nek moet ook gewoon met zijn tengels van 'm afblijven. :666.gif:
Idd...sjeesus wat een walgelijke aanslag, zo te bezien... :1evil.gif:

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » ma okt 22, 2007 3:50 pm

Jim schreef:
Jöhnk schreef:Overigens was het wel degelijk een penalty. Bij identieke situaties heeft Ajax er al minstens twee tegen gekregen, dit seizoen (Ajax-Slavia; Ajax-Zagreb).
Ach, bij een identieke situatie tijdens Ajax-Slavia kreeg Ajax hem wel.
En thuis tegen Heerenveen bleef Ajax bij een identieke situatie een penalty bespaard. Dat heft elkaar dus weer op. Soms zit het mee, soms zit het tegen, zo gaat dat Jöhnk.
...en dan hebben we 't maar niet over die tackle van achteren, op Davids, waarvoor 'slecht'? geel...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma okt 22, 2007 4:02 pm

Jim schreef:Ach, bij een identieke situatie tijdens Ajax-Slavia kreeg Ajax hem wel.
En thuis tegen Heerenveen bleef Ajax bij een identieke situatie een penalty bespaard. Dat heft elkaar dus weer op. Soms zit het mee, soms zit het tegen, zo gaat dat Jöhnk.
Normaal gesproken wel, ja. Alleen wil ik er wel even op wijzen dat bij iedere standaardsituatie geduwd en getrokken wordt. Daar wordt nooit voor gefloten, behalve al twee keer bij...

Nu wil ik niet de calimero uithangen, je mag ervoor fluiten, maar dan wil ik dus wel bij iedere wedstrijd meerdere penalties zien voor duwen en trekken bij standaardsituaties.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma okt 22, 2007 4:02 pm

Alleen is het helemaal niet de bedoeling dat het soms meezit en soms tegenzit, maar er gewoon rechtvaardig gehandeld wordt.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma okt 22, 2007 4:05 pm

Jöhnk schreef:Normaal gesproken wel, ja. Alleen wil ik er wel even op wijzen dat bij iedere standaardsituatie geduwd en getrokken wordt. Daar wordt nooit voor gefloten, behalve al twee keer bij...

Nu wil ik niet de calimero uithangen, je mag ervoor fluiten, maar dan wil ik dus wel bij iedere wedstrijd meerdere penalties zien voor duwen en trekken bij standaardsituaties.
Dat zei ik ook al naar aanleiding van AZ-Ajax. Nu is het wel weer leuk geweest met die ongein. Geef constant pingels, of geef ze niet.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma okt 22, 2007 4:42 pm

LucaS schreef:Wat schaamde ik me gisteren weer dood nadat Suarez deed alsof hij getrapt en/of geslagen was. Ajax onwaardig! :sad.gif:
En dan daarna nog die aanslag op Lorenzo Davids, jezus wat een kereltje zeg.

Toppie

Bericht door Toppie » ma okt 22, 2007 4:49 pm

brigade zuid schreef:
LucaS schreef:Wat schaamde ik me gisteren weer dood nadat Suarez deed alsof hij getrapt en/of geslagen was. Ajax onwaardig! :sad.gif:
En dan daarna nog die aanslag op Lorenzo Davids, jezus wat een kereltje zeg.
Schamen , voor een betaalde prof :drecul.gif:

Zlatan die hakte er tenminste oplos , 5 wedstrijden aan z'n broek.
Nee het toneelstukje moet Luis snel afleren.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma okt 22, 2007 7:46 pm

Ze lieten net bij Holland sport het toneelstukje van Suarez ook nog een keer zien. Direct daarna wat beelden van het wk rugby. Misschien dat iemand die beelden even aan Suarez kan laten zien?
Nil volentibus arduum

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » ma okt 22, 2007 7:47 pm

Dat moet ie écht afleren, anders gewoon niet meer opstellen.

jabu

Bericht door jabu » ma okt 22, 2007 7:47 pm

Zat ook net te kijken. Wat een losers zijn veel voetballers toch ook..... Die Suarez die moet echt snel stoppen met die grappen.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma okt 22, 2007 8:08 pm

Ik vind het maar overtrokken allemaal. We zijn wel van de professionele overtreding, maar dit mag niet. Hierbij heb je in ieder geval niet het gevaar dat je iemand anders blesseert.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma okt 22, 2007 8:33 pm

Tja, het is denk ik een persoonlijke kwestie. Ik vind dit soort gedrag tot het meest walgelijke op een voetbalveld horen en ik wil het dan ook absoluut niet in een Ajax shirt zien. Het is ook weer typisch iets voor voetballers. Ik kan me zo tenminste niet of nauwelijks een sport bedenken waar het ook zo erg voorkomt.
Nil volentibus arduum

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma okt 22, 2007 8:49 pm

Tja, als je slachtpartijen wilt zien ga je maar naar boksen ofzo kijken. Ik kijk om voetbal te zien en een schwalbe is zo'n beetje de enige manier voor een mooie voetballer om zich tegen honderd schoppen per wedstrijd te wapenen.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma okt 22, 2007 8:57 pm

Ik geloof niet dat ik ergens om slachtpartijen heb gevraagd.

Ik veroordeel alleen het asociale en verwerpelijke gedrag van voetballers die zich theatraal laten vallen en doen alsof ze wellicht nooit meer op kunnen staan terwijl er werkelijk niets aan de hand is. Dat heeft in mijn beleving helemaal niets met sport te maken.
Nil volentibus arduum

jabu

Bericht door jabu » ma okt 22, 2007 9:28 pm

Sorry Bertje, maar het liggen rollen op een voetbalveld en simuleren dat je in je gezicht bent geraakt terwijl er niets aan de hand is heeft helemaal niets met voetbal te maken. Om slachtpartijen, zoals jij het zo overdreven stelt, te voorkomen hebben we de scheidsrechter. Als die dan toch bezig is mag hij die matennaaierij van Suarez ook gelijk flink aanpakken.

LucaS

Bericht door LucaS » di okt 23, 2007 7:35 am

En we kunnen wel zeuren over het feit dat hij geen penalty krijgt terwijl wij ze wel tegen krijgen, maar ik vermoed dat Suarez het inmiddels voor elkaar heeft dat hij bij twijfel zeker geen beslissing mee zal krijgen. En eerlijk gezegd, dat is volkomen terecht.
I think I lost my fucking headache

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di okt 23, 2007 8:16 am

Jabu schreef:Sorry Bertje, maar het liggen rollen op een voetbalveld en simuleren dat je in je gezicht bent geraakt terwijl er niets aan de hand is heeft helemaal niets met voetbal te maken. Om slachtpartijen, zoals jij het zo overdreven stelt, te voorkomen hebben we de scheidsrechter. Als die dan toch bezig is mag hij die matennaaierij van Suarez ook gelijk flink aanpakken.
Scheidsrechters voorkomen niet, maar straffen achteraf. De mooie voetballers krijgen die schoppen dus alsnog. Daarom neem ik het ze ook niet kwalijk dat ze zich een beetje wapenen.

LucaS

Bericht door LucaS » di okt 23, 2007 8:18 am

Sorry dat ik het zeggen moet bert, maar als je denkt dat Suarez zich zo aanstelde om zich te wapenen, denk ik dat je wat naief bent in dit geval.

Zo vreselijk wordt Suarez trouwens ook niet geschopt. Affelay heeft er veel meer last van (hij zou overigens ook eens wat minder met de bal moeten lopen, maar das een andere discussie)
Laatst gewijzigd door LucaS op di okt 23, 2007 8:19 am, 1 keer totaal gewijzigd.
I think I lost my fucking headache

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di okt 23, 2007 8:19 am

Mag je vinden.

Baseman

Bericht door Baseman » di okt 23, 2007 9:13 am

Schwalbes zijn één ding, maar een duwtje op je rug krijgen en vervolgens net doen alsof je een rotschop in je gezicht hebt gekregen vind ik heel wat anders. Dat heeft niets met zelfbescherming te maken, dat is gewoon triest gedrag en pure naaierij.

Ik hoop dat Suarez dit gedrag snel afleert, zonde van zo'n goede voetballer.

jabu

Bericht door jabu » di okt 23, 2007 9:16 am

Baseman schreef:Schwalbes zijn één ding, maar een duwtje op je rug krijgen en vervolgens net doen alsof je een rotschop in je gezicht hebt gekregen vind ik heel wat anders. Dat heeft niets met zelfbescherming te maken, dat is gewoon triest gedrag en pure naaierij.
Suarez ligt natuurlijk wel de hele dag op de grond dus anders krijgt hij constant duwtjes in zijn rug. Daar moet hij zich tegen beschermen. :hypocrite.gif:

Baseman

Bericht door Baseman » di okt 23, 2007 9:19 am

Verrek ja :kwijl.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di okt 23, 2007 9:37 am

Bertje schreef:Scheidsrechters voorkomen niet, maar straffen achteraf. De mooie voetballers krijgen die schoppen dus alsnog. Daarom neem ik het ze ook niet kwalijk dat ze zich een beetje wapenen.
Goed punt, want Suarez wordt wel degelijk veel geschopt. Ik vind dan ook vooral die vreselijke aanstellerigheid het meest ergerlijke.

Overigens heeft Lucas ook wel weer gelijk dat wanneer je je zo aanstelt en het met zoveel regelmaat gaat liggen, je je geloofwaardigheid verliest en niet moet zeuren wanneer je in een seizoen ook een penalty of 5 mis loopt. En Molenaar had gelijk toen hij zei dat Suarez wel erg dom was om de scheidsrechter voor lul te zetten door op zo'n geniepige manier met z'n vuist te ballen nadat hij de pingel kreeg.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di okt 23, 2007 2:11 pm

Laat ik het zo zeggen: ik zie liever een schwalbe als reactie op het geschop van tegenstanders, dan de reacties van Sneijder.

Lionel

Bericht door Lionel » di okt 23, 2007 2:20 pm

Als je wordt geschopt en je valt is het toch geen schwalbe? Hij moet zich gewoon niet zo aanstellen als hij een tikkie krijgt. En dat Sneijder minder goed omgaat met zulke situaties betekent niet dat het gedrag van Suarez goed te praten is
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie