Moderator: mods
Waar heb je het over man, het gaat mij er niet om dat hij overtredingen maakt, het gaat mij erom dat wanneer die spits van Feyenoord dat ook doet hij gaat liggen rollen en schreeuwen om toch maar zo veel mogelijk kans te hebben dat de scheidsrechter een kaart voor de tegenstander trekt. Spanje is vergeven met dat soort griezels.Thijs schreef:Wat mij betreft wel ja, maargoed, anders had je het wel weer uitgelegd als juffertje Veltman blablablabla. Ik ken het nu onderhand wel.
InnerHarbour schreef:@ Wim en Ramona, jullie hebben gelijk, back to ignore.
Jij moet echt eens naar specsavers (en een psychiater)InnerHarbour schreef:In 60 min hem/haar driemaal een schwalbe zien maken, wordt tijd dat iemand hemhaar eens een longschop geeft, dan heeft hij/zij echt iets om te janken.
Hij speelt de laatste tijd prima, maar brengt aanvallend weinig hoor. Van een back mag je tegenwoordig meer aanvallende impulsen verwachten, maar daar liggen zijn kwaliteiten helaas niet.Gezond verstand schreef:vandaag de uitblinker aan Ajax kant.
Nogmaals: wat doet een Ajax hater zoals jij op een Ajax forum?InnerHarbour schreef:Goh is er net zoals vorige zomer nu weer geen belangstelling voor matennaaier Veldmuis, je verwacht het niet hè.
En jij maar reageren. In iedere posting weer. Is dat de reden dat je een account hebt aangemaakt?Gezond verstand schreef:En daar is de blinde Veltman en Ajax hater weer.