Demy de Zeeuw

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

LucaS

Re: Demy de Zeeuw

Bericht door LucaS » di okt 12, 2010 8:43 am

Als ik nou advocaat van de duivel speel: als iedereen zelf gaat bepalen wanneer welke wetten en voorschriften van toepassing zijn, wordt het een puinhoop. Overigens worden veel gevaarlijke situaties ook veroorzaakt door de verschillen in snelheid van weggebruikers, dus als de één zich aan de voorgeschreven 70 houdt op deze weg waar niet wordt gewerkt en de ander rijdt 120, dan levert dat een gevaarlijker situatie op dan wanneer iedereen zich aan het maximum houdt.
I think I lost my fucking headache

Baseman

Bericht door Baseman » di okt 12, 2010 9:01 am

Klopt helemaal.
Daarom hou ik me meer aan de snelheid bij onbekende plaatsen, bij wegwerkzaamheden (ivm verschil in snelheid met anderen) en bij drukte op de weg. Ik moet ook zeggen dat ik een erg snel reactievermogen heb en dat heeft me meerdere keren een aanrijding bespaard, zowel door fouten van mezelf als van anderen.

Het helpt trouwens ook als mensen zich meer als een 'heer in het verkeer' gedragen.
Om de een of andere reden schijnen veel mensen het ontzettend erg te vinden als er geritst moet worden en rijden ze gaten dicht, hierdoor moeten anderen op de rem en dat veroorzaakt files/opstoppingen. Ik heb geen idee waarom het zo verschrikkelijk zou moeten zijn om een auto voor te laten gaan...het is een kleine moeite en het kan veel verschil maken.

PS: Dit is overigens nogal offtopic :blush.gif:

Khraa

Bericht door Khraa » di okt 12, 2010 1:28 pm

Beetje offtopic kan best gezellig zijn.

En ik ben het ook eens met Lucas. Maar op een lege snelweg 70 rijden is niet leuk, dus rijd ik iets harder. Als ik geflitst wordt zal ik ook niet klagen. Het is iets waar ik me willens en wetens niet aan houd.

Wat bij ritsen ook irritant is, dat invoegende mensen ook niet helemaal snappen hoe het werkt. Wat je vaak ziet is dat je er iemand (na het bordje ritsen vanaf hier) tussenlaat en dat er vervolgens van achter die auto nog een auto komt om hem 2 auto's verder er nog tussen proberen te prakken.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

sander

Bericht door sander » ma jan 31, 2011 11:51 am

Gerucht; De Zeeuw naar Fenerbache voor 8 mil.
Bron AS en Soccernews

Rijkaard

Bericht door Rijkaard » ma jan 31, 2011 11:57 am

Ik las het ook ja.

Nou ja als we voor 5 miljoen Schaars kunnen halen zeg ik doen!! Maar als we geen vervanger kunnen halen zeg ik niet doen!! Ondanks zijn minpunten zie ik de Zeeuw toch liever spelen dan Anita of Lindgren op het middenveld.

Voor 10+ mag hij weg van mij, maar dan is dit seizoen (weer) voortijdig over.
Is 1995 echt zolang geleden??

Justin
Contacteer:

Bericht door Justin » ma jan 31, 2011 12:03 pm

Zaakwaarnemer van de Zeeuw ontkent dat er benadering is gezocht. (bron: Ajaxlife)

Rachid

Bericht door Rachid » ma jan 31, 2011 12:27 pm

Als Fenerbahce op 8 inzet, moet 10 wel eruit te halen zijn, lijkt mij.

Zou een onverwacht geschenk zijn en ik ben dol op overwachte geschenken. :blub.gif:
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma jan 31, 2011 12:31 pm

sander schreef:Gerucht; De Zeeuw naar Fenerbache voor 8 mil.
Bron AS en Soccernews
Gelijk de handtekening eronder zetten, zelfs al wil Fener in 20.000 termijnen betalen.
Whitey on the moon.

999

Bericht door 999 » ma jan 31, 2011 1:09 pm

Gerucht: 999 nieuwe spits AJAX ...

Bron: Dieje Snor van de V.I.
Blij met de punten ...

Alexander

Bericht door Alexander » ma jan 31, 2011 1:43 pm

Zou een geschenk uit de hemel zijn, maar ik geloof er niet in.

Alexander

Bericht door Alexander » ma jan 31, 2011 4:57 pm

Ajax heeft het bod op de Zeeuw afgewezen, volgens VI. Ik weet natuurlijk niet hoeveel het bod bedroeg, maar alles meer dan 4 miljoen hadden ze moeten accepteren!

Ronald!

Bericht door Ronald! » ma jan 31, 2011 5:16 pm

Zonder mogelijkheid om een vervanger te halen had ik het bod ook so wie so afgeslagen. Suarez, de Zeeuw en Emanuelson allemaal weg zonder vervanging is iets te veel van het goede. Financieel zijn we toch al weer in de zwarte cijfers, dus laten we nu toch vooral het sportieve aspect zwaar laten wegen. 8 miljoen nu is leuk, maar als we daarmee de CL mislopen heb je er geen fluit aan.

wimpey

Bericht door wimpey » ma jan 31, 2011 8:12 pm

Alexander schreef:Ajax heeft het bod op de Zeeuw afgewezen, volgens VI. Ik weet natuurlijk niet hoeveel het bod bedroeg, maar alles meer dan 4 miljoen hadden ze moeten accepteren!
Regel jij binnen een paar uur effe een opvolger? Tegen een marktconforme prijs? Ik ben geen De Zeeuw-fan, maar ik kan het billijken dat Ajax niet nog een basisspeler laat gaan 10 minuten voor het uur U.

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » ma jan 31, 2011 8:21 pm

wimpey schreef:
Alexander schreef:Ajax heeft het bod op de Zeeuw afgewezen, volgens VI. Ik weet natuurlijk niet hoeveel het bod bedroeg, maar alles meer dan 4 miljoen hadden ze moeten accepteren!
Regel jij binnen een paar uur effe een opvolger? Tegen een marktconforme prijs? Ik ben geen De Zeeuw-fan, maar ik kan het billijken dat Ajax niet nog een basisspeler laat gaan 10 minuten voor het uur U.
Schaars-Eriksen-Anita/Enoh
Weer op zoek naar een Interim coach..

wimpey

Bericht door wimpey » ma jan 31, 2011 8:22 pm

Wil Schaars naar Ajax dan? En wat kost Schaars?

M..

Bericht door M.. » ma jan 31, 2011 8:22 pm

wimpey schreef:En wat kost Schaars?
Vanavond? De hoofdprijs + 30%

wimpey

Bericht door wimpey » ma jan 31, 2011 8:24 pm

M schreef:
wimpey schreef:En wat kost Schaars?
Vanavond? De hoofdprijs + 30%
Ik bedoel maar. Je kunt niet straffeloos een basisspeler op 31/1 laten vertrekken.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jan 31, 2011 8:37 pm

Nee joh, dat ligt voor ons anders, hoor. Wij hoeven nooit extra te betalen. :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

goodfella

Bericht door goodfella » di feb 01, 2011 6:24 pm

El Hamdaoui kwam ook voor een zacht prijsje. Wellicht had men het kunnen proberen?

Hopelijk komt Fenerbahce nog een keer terug.

ferry

Bericht door ferry » ma feb 21, 2011 12:03 pm

Van Ajax Life:
Niet reserverol, maar klachten frustreren De Zeeuw
NIEUWS DOOR: REDACTIE OP 21 FEB 2011
Demy de Zeeuw kan begrip opbrengen voor het feit dat hij de laatste wedstrijden vaak op de bank zit. De middenvelder weet van zichzelf dat hij niet brengt wat mag worden verwacht en geeft aan nog steeds last te hebben van de trap in zijn gezicht tijdens het WK.

Behelpen
"Het is heel frustrerend om op de bank te zitten, maar meer omdat ik in de ene na de andere klacht val terwijl ik in vorm probeer te komen. Dat is misschien nog wel frustrerender dan wissel staan," zegt De Zeeuw in gesprek met Eredivisie Live.

"Ik weet dat ik beter kan, maar het lukt niet. Dat is frustrerend, ja. Ik breng niet wat ik moet brengen en dat merk ik zelf ook, zoals iedereen dat aan me ziet," vervolgt de Ajacied. "Ik mis de kracht voor bepaalde duels, kan niet van 'zestien naar zestien' lopen. Bij Ajax word ik daar op afgerekend, daarom zit ik nu even op de bank."

De Zeeuw voelt dat 'het' eraan zit te komen en heeft er alle vertrouwen in dat hij weer gaat spelen. Toch sukkelt hij nog steeds met allerlei pijntjes: eerst zijn gebit na een schop in het gezicht tegen Uruguay op het WK, daarna zijn lies.

"Ik ben nooit fris en pijnvrij, dat is wel vervelend. Dus kan ik op dit niveau geen wedstrijden spelen op honderd procent. Zoals zaterdag kop ik een bal op de training en dan wordt het tien seconden lang zwart voor mijn ogen. Daarna gaat het weer weg."

"Het kan wel anderhalf jaar duren voor het helemaal weg is," vertelt hij over de diagnose van de dokter. "Soms voel ik me gewoon heel erg rot en is het alsof alles langs me heen gaat, dat is irritant. Er zijn ook dagen dat het goed gaat en ik nergens last van heb, maar het is een beetje behelpen."
Nou ben ik geen arts, maar als het 10 seconden zwart voor je ogen wordt na het koppen dan lijkt het mij dat er (nog) iets aan de hand is... Koppen lijkt me dan ook niet zo gezond voor die jongen op dit moment!

Ronald!

Bericht door Ronald! » ma feb 21, 2011 12:25 pm

Beterschap Demy! Al dat gezeik over zijn prestaties dit seizoen mag voorlopig even in de ijskast. Laat hem eerst maar helemaal herstellen voordat we oordelen (en hij opgesteld wordt). Go Demy!

Justin
Contacteer:

Bericht door Justin » ma feb 21, 2011 12:43 pm

Demy de Zeeuw heeft hersentrauma'

Demy de Zeeuw heeft een hersentrauma en moet voorlopig stoppen met voetballen. Dat zegt neuropsycholoog Eric Matser op BNR.De Zeeuw kreeg zaterdag tijdens een training last van zwarte vlekken voor zijn ogen na een kopbal. ,,Een postcommotioneel syndroom, veroorzaakt door een hersentrauma’’, oordeelt Matser. ,,Als De Zeeuw hiervoor niet snel behandeld wordt, kan hij nog heel lang klachten houden’’.

De meeste clubs hebben volgens Matser de kennis niet om dit soort blessures goed te behandelen. ,,Ze weten alles van knieën en andere blessures onder de nek, maar met alles wat daarboven zit is het behelpen’’.
Volgens Matser is het belangrijk dat De Zeeuw voldoende rust krijgt. "Je moet hem pas weer laten spelen als hij helemaal genezen is’’.

Demi de Zeeuw kreeg in de halve finale van het WK 2010 tegen Uruguay een trap tegen zijn mond. Sindsdien worstelt de Ajacied met zijn vorm. In de laatste twee wedstrijden tegen VVV en Anderlecht begon hij op de bank. Als gevolg van de trap moest de middenvelder bovendien vorige maand maar liefst zes uur lang in de tandartsstoel doorbrengen. Toch was er nog een klein lichtpuntje rond het trapincident. De foto waarop De Zeeuw tegen zijn mond werd getrapt heeft de World Press Photo categorie Sports gewonnen.

999

Bericht door 999 » ma feb 21, 2011 12:49 pm

Lijkt me inderdaad ook beter om die zwarte vlekken, en het onstaan daarvan, eens goed te onderzoeken ...
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » ma feb 21, 2011 1:01 pm

Beetje laat, zeg. Hij mag natuurlijk niet voetballen.
Het stinkt aan alle kanten!

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma feb 21, 2011 1:07 pm

Mooi klote voor hem. En voor Ajax natuurlijk.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Plaats reactie