Mounir El Hamdaoui
Moderator: mods
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Re: Mounir El Hamdaoui
Ik durf het bijna niet te hopen!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
www.nusport.nlGeen Afrika Cup voor El Hamdaoui
AMSTERDAM - Bondscoach Eric Gerets van Marokko zal Mounir El Hamdaoui niet opnemen in zijn selectie voor de Afrika Cup.
De spits leeft in onmin met Ajax-coach Frank de Boer en maakt al lange tijd geen deel uit van de hoofdmacht van de Amsterdammers.
“Een speler die zo lang aan de kant staat en geen wedstrijdritme heeft, kan ik onmogelijk laten spelen”, legt Gerets uit in De Telegraaf. “Mounir speelt niet. Hij komt niet in actie voor Ajax 1.”
Instinct
Volgens de Belg is El Hamdaoui in potentie zeker goed genoeg voor het Marokkaanse elftal. “Hij kan wel doelpunten maken. Die jongen heeft gewoon een doelpunteninstinct. Hij scoort zo makkelijk.”
El Hamdaoui zou in de belangstelling staan van Espanyol, terwijl ook AS Roma wellicht een poging onderneemt om de eredivisietopscorer van het seizoen 2008/2009 aan te trekken.
De Afrika Cup gaat op zaterdag 21 januari van start en wordt gehouden in Gabon en Equatoriaal Guinea.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Roma? Ik las gisteren dat Fiorentina hem op het lijstje had staan.
Ik las gisteren dat Roma hem als opvolger van Gilardino wil.Peter schreef:Roma? Ik las gisteren dat Fiorentina hem op het lijstje had staan.

Er schijnt schot in de zaak te zitten: http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en ... elen-.html
- peter
Hij staat niet bovenaan de lijst, hoor. Ze komen bij El Ham uit als Amauri niet wil.
Hopen dat Amauri niet wil dan maar. Want het zou voor beide partijen erg prettig zijn als hij na de winterstop ergens anders onder contract staat.
Nil volentibus arduum
'Fiorentina biedt 4 miljoen op El Hamdaoui'
Bron: Il Giornale |
GERUCHT - Fiorentina heeft haar bod op Mounir El Hamdaoui verhoogd. La Viola wilde aanvankelijk Amauri aantrekken, maar hij vraagt een veel te hoog salaris en daarom gaat men in Florence vol voor El Hamdaoui.
Het eerst bod, waarvan de hoogte onbekend was, is nu opgeschroefd tot vier miljoen euro. Het lijkt voor Ajax een mooie prijs voor iemand die niet eens tot de selectie behoort.
Bron: Il Giornale |
GERUCHT - Fiorentina heeft haar bod op Mounir El Hamdaoui verhoogd. La Viola wilde aanvankelijk Amauri aantrekken, maar hij vraagt een veel te hoog salaris en daarom gaat men in Florence vol voor El Hamdaoui.
Het eerst bod, waarvan de hoogte onbekend was, is nu opgeschroefd tot vier miljoen euro. Het lijkt voor Ajax een mooie prijs voor iemand die niet eens tot de selectie behoort.
-
Ajax mag blij zijn met iedere cent. 4 miljoen is een prachtig bedrag.
Whitey on the moon.
Inderdaad, zal er nog iets gedaan worden met dit geld? (mocht het waar zijn)GangstaRiB schreef:Ajax mag blij zijn met iedere cent. 4 miljoen is een prachtig bedrag.
Ik moet nog zien wat daar van waar is en wat de betalingsvoorwaarden dan zijn. Want dat klinkt onder de huidige omstandigheden bijna te goed om waar te zijn. Voor beide partijen overigens.
Nil volentibus arduum
Dit zou fantastisch zijn. Het geld kan lijkt mij niet opnieuw besteed worden, want Hamdaoui vertegenwoordigt nog waarde op de balans.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Jinne
- Site Admin
Klinkt te goed om waar te zijn.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Kan iemand mij garanderen dat het vandaag geen 1 april is?
- peter
Heb het gerucht nog nergens anders gelezen.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Kan toch ook nooit. Ze zijn niet helemaal gek bij Fiorentina, lijkt me.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Ik geloof ook niet dat dit meer dan wishful thinking is.
4 Miljoen betalen om een contract af te kopen waar Ajax sowieso graag van af wil? Denk het ook niet.Thijs schreef:Kan toch ook nooit. Ze zijn niet helemaal gek bij Fiorentina, lijkt me.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Hoorde gisteren bij Sport 1 tijdens de wedstrijd Milan-Inter dat Fiorentina Castaignos wilde huren. Zo wanhopig zijn ze daar dus al..
IK GELOOF!!!!!!
Dat blijkt dan inderdaad. Al is zelfs het huren van Castaignos nog altijd een heel stuk logischer dan de portemonnee trekken voor El Ham.
- peter
Schelvis die iets roept? Dat zou ik dan maar met een korreltje zout nemen, hoor.
Amauri is nog steeds topprioriteit. Andere namen zijn slechts loze geruchten.
Amauri is nog steeds topprioriteit. Andere namen zijn slechts loze geruchten.
Misschien kunnen we videobeelden van PSV speler Labyad naar die Italiaanse clubs opsturen en als ze de onderhandelingen willen starten El Hamdaoui op het vliegtuig zetten. Wellicht dat ze daar in trappen... 

- peter
Amauri heeft zelf aangegeven dat hij graag naar Fiorentina wil.
Slecht nieuws.
Slecht nieuws.