De rest van zijn carriere... heb jij eni g idee hoe oud chivu is?Alexander schreef:Chivu heeft bij AS Roma aangegeven dat hij niet wilt vertrekken naar Real Madrid. Let op mijn woorden, Christian komt volgend jaar zomer over naar Ajax en gaat daar de rest van zijn carriere afsluiten.
Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Volgens mijn bronnen wil AS Roma Chivu nu, om nog IETS aan hem te kunnen verdienen, voor een paar miljoentjes verkopen, en zal Chivu volgende week naar Amsterdam komen om het contract te tekenen. Hierom heeft hij ook Real afgezegd. Chivu zou hebben gezegd dat hij het een grotere uitdaging vindt om Ajax te helpen te overwinteren in de Champions League dan met Real Madrid in zee te gaan.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Volgens mij staat in deze post duijdelijk dat de bron Chivu zelf is! Dan moet het wel waar zijn!Daniel_vT schreef:Nogmaals:Raymond schreef:Toen mijn bron mij dit vertelde moest ik ook hard lachen, todat hij met z'n mobieltje Chivu opbelde en Cristian mij persoonlijk vertelde dat het waar is.Dr. Living Stoned schreef:
En nee, mijn bron heet geen Alexander.![]()
Hoe heet je bron dan? WijsNeus?

I think I lost my fucking headache
... oh ja! Zie je wel dat het waar is!LucaS schreef:Volgens mij staat in deze post duijdelijk dat de bron Chivu zelf is! Dan moet het wel waar zijn!Daniel_vT schreef:Nogmaals:Raymond schreef: Toen mijn bron mij dit vertelde moest ik ook hard lachen, todat hij met z'n mobieltje Chivu opbelde en Cristian mij persoonlijk vertelde dat het waar is.

Alleen hebben wij er niets aan en hoe moeten wij geloven dat het waar is? Misschien dat Chivu dacht, ey zal ik die Alexandra eens ff lekker in de zeik nemen?LucaS schreef:Volgens mij staat in deze post duijdelijk dat de bron Chivu zelf is! Dan moet het wel waar zijn!Daniel_vT schreef:Nogmaals:Raymond schreef: Toen mijn bron mij dit vertelde moest ik ook hard lachen, todat hij met z'n mobieltje Chivu opbelde en Cristian mij persoonlijk vertelde dat het waar is.
Daniel, kom op zeg. Neem je een vrouw niet eens serieus? Dacht je nou echt dat ik dat niet in zijn stem zou horen als hij tegen mij zou liegen?Daniel_vT schreef:Alleen hebben wij er niets aan en hoe moeten wij geloven dat het waar is? Misschien dat Chivu dacht, ey zal ik die Alexandra eens ff lekker in de zeik nemen?LucaS schreef:Volgens mij staat in deze post duijdelijk dat de bron Chivu zelf is! Dan moet het wel waar zijn!Daniel_vT schreef: Nogmaals:![]()
Partnership Vroegsignalering Alcohol of Psychische Vermoeidheid in de Arbeidssituatie?Alexandra schreef:Laat ik dan maar zijn initialen geven; P. v. A.
Laatst gewijzigd door jabu op do jul 12, 2007 1:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Vrouwen met baarden betalen het bier toch altijd?Raymond schreef:Dank je wel, lekker ding. Zullen we eens een biertje doen?Bertje schreef:Wel een lekker wijf, die Alexandra! Die baard staat je goed!

Laatst gewijzigd door Bert op do jul 12, 2007 1:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Merkwaardig dat Alexander nog wordt toegelaten in dit topic trouwens.Peter schreef:Laten we gewoon weer lekker over voetbal praten en hopen dat er wat betrouwbaars doorsijpelt. Ik zit nu bijvoorbeeld al weer te zoeken naar mexicaanse kranten waar de naam Delgado wordt genoemd. Waarschijnlijk tevergeefs, maar je weet maar nooit.

Chivu is een echte grappenmaker, die heeft wel leren toneelspelen in Italië.Raymond schreef:Daniel, kom op zeg. Neem je een vrouw niet eens serieus? Dacht je nou echt dat ik dat niet in zijn stem zou horen als hij tegen mij zou liegen?Daniel_vT schreef:Alleen hebben wij er niets aan en hoe moeten wij geloven dat het waar is? Misschien dat Chivu dacht, ey zal ik die Alexandra eens ff lekker in de zeik nemen?LucaS schreef: Volgens mij staat in deze post duijdelijk dat de bron Chivu zelf is! Dan moet het wel waar zijn!
Kennelijk heb jij meer kennis/ervaring met het uitnemen van behaarde vrouwen dan ik. Of is dit zo'n Urban Myth?Bertje schreef:Vrouwen met baarden betalen het bier toch altijd?Raymond schreef:Dank je wel, lekker ding. Zullen we eens een biertje doen?Bertje schreef:Wel een lekker wijf, die Alexandra! Die baard staat je goed!
Wat toevallig, ik ook.Daniel_vT schreef:Chivu is een echte grappenmaker, die heeft wel leren toneelspelen in Italië.Raymond schreef:Daniel, kom op zeg. Neem je een vrouw niet eens serieus? Dacht je nou echt dat ik dat niet in zijn stem zou horen als hij tegen mij zou liegen?Daniel_vT schreef: Alleen hebben wij er niets aan en hoe moeten wij geloven dat het waar is? Misschien dat Chivu dacht, ey zal ik die Alexandra eens ff lekker in de zeik nemen?