Mounir El Hamdaoui

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door InnerHarbour » zo nov 20, 2011 8:29 am

De Boer denkt na over noodoplossing El Hamdaoui
19/11/2011 23:27

Nood breekt wetten. Door de blessure van Dmitriy Bulykin denkt Ajax-trainer Frank de Boer aan een terugkeer van de verbannen Mounir El Hamdaoui.

Bulykin verdween zaterdag al na minder dan een half uur naar de kleedkamer. 'We zullen het moeten afwachten, maar het zag er niet goed uit', zei De Boer. Het wegvallen bezorgt de trainer meer kopzorgen, doordat de andere spitsen Siem de Jong en Kolbeinn Sigthórsson door blessures niet beschikbaar zijn.

Het in ere herstellen van El Hamdaoui is een optie, zo vertelde De Boer na het 2-2 gelijkspel tegen NAC Breda. 'Daar zal ik over gaan nadenken. Ik ga er intern over praten.' El Hamdaoui behoort sinds juni niet meer tot de A-selectie van Ajax. In de ogen van De Boer past de Marokkaanse aanvaller niet in het plaatje dat hij voor ogen heeft.
Ach nee hè
YNWA

Le T.

Bericht door Le T. » zo nov 20, 2011 8:45 am

Het siert De Boer wel dat hij er over na wil denken, of althans, het zou hem sieren als hij in het belang van Ajax over zijn trots heen wil stappen.

Maar het kan natuurlijk wel pijnlijk voor hem worden, straks moeten El Hamdaoui en Lodeiro Ajax voor hem uit het sportieve dal trekken, terwijl hij zonodig moest afrekenen met de erfenis van Jol, en Eriksen wel altijd in de basis moest en Janssen als middenvelder erbij, terwijl De Jong, Dost, Sightorsson en Bulykin allemaal veel beter waren dan El Hamdaoui.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo nov 20, 2011 9:33 am

Ik hoef El H. niet meer bij Ajax te zien. Ook niet als er 100 geblesseerden zijn. Daarnaast überhaupt geen optie, want hij heeft al maanden niet meer gespeeld. En mocht Frank hem oproepen, dan is hij toch ziek, zwak of misselijk. :1evil.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

999

Bericht door 999 » zo nov 20, 2011 11:45 am

Tja, als ik de Boer was dan zou ik nog liever degraderen dan terugkomen op ...
Blij met de punten ...

jabu

Mounir El Hamdaoui

Bericht door jabu » wo nov 30, 2011 8:16 pm

Parool schreef:'El Hamdaoui bovenaan verlanglijst Espanyol'

©ANP
Espanyol gaat in januari een nieuwe poging wagen om Mounir el Hamdaoui naar Barcelona te halen. Ramón Planes, technisch directeur van de Spaanse club, stelt dat de bij Ajax overbodige spits bovenaan zijn verlanglijstje staat.

'Hij zit in een lastige situatie bij zijn club en het is ons streven om hem daarvan te verlossen', zegt Planes tegen Ràdio COM. 'In de zomer wilden we hem ook graag hebben, maar zijn zaakwaarnemer kwam destijds met financiële eisen waar de club niet aan wilde voldoen.'

Espanyol hoopt dat de looneisen van El Hamdaoui na een half jaar zonder competitievoetbal geslonken zijn. Toch houdt Planes zich nog op de vlakte. 'Het is nu eigenlijk nog te vroeg om over de transfermarkt te praten. Over twee à drie weken kunnen we pas echt aan de slag en dan zullen we gaan kijken er mogelijk is.'

Ride
Contacteer:

Bericht door Ride » do dec 01, 2011 8:20 am

:ajaxscarf.gif:
Vakkie 129

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » ma dec 05, 2011 8:31 pm

http://twitter.com/#!/ajaxlife

Volgens de tweets was het weer een groot succes....
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma dec 05, 2011 9:17 pm

Haha wat een baasje. Waarom wordt die vent ook überhaupt opgesteld?

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma dec 05, 2011 9:22 pm

Het heeft toch ook wel iets heel treurigs. Er zijn er toch weinig die hadden verwacht dat het zo zou eindigen nadat hij uit bij Groningen gelijk twee doelpunten maakte.

Ik hoop maar dat hij snel ergens anders gaat spelen. Want hier heeft niemand wat aan.
Nil volentibus arduum

elliquido

Bericht door elliquido » ma dec 05, 2011 10:21 pm

Kan hij niet mee met lucky ajax?
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Michael_B

Bericht door Michael_B » di dec 06, 2011 10:43 am

Peter schreef:Haha wat een baasje. Waarom wordt die vent ook überhaupt opgesteld?
Hij zal fit meer opleveren dan niet fit. Tevens zat John vd Brom op de tribune.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Lionel

Bericht door Lionel » wo dec 07, 2011 10:53 am

Reis-El Ham

Superduo!
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo dec 11, 2011 4:32 pm

Wordt het niet eens tijd dat De Boer zijn ego aan de kant zet? De beslissing om El Hamdaoui in het tweede te parkeren valt inmiddels op geen enkele manier meer te verantwoorden.

zeux

Bericht door zeux » zo dec 11, 2011 4:33 pm

Jöhnk schreef:Wordt het niet eens tijd dat De Boer zijn ego aan de kant zet? De beslissing om El Hamdaoui in het tweede te parkeren valt inmiddels op geen enkele manier meer te verantwoorden.
Eens.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo dec 11, 2011 4:34 pm

In essentie mee eens, maar heeft het nog zin? El Hamdaoui wil net zo goed niet meer.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo dec 11, 2011 4:34 pm

Ik had het eigenlijk wel een mooie stunt gevonden om El Hamdaoui op te stellen tegen Real Madrid. Hij had het verrassende konijn uit de hoge hoed kunnen zijn en sowieso beter dan Lodeiro of Ebecilio.

Maar helaas is zijn fitheid nu niet optimaal, moest zich afgelopen maandag tegen Jong AZ laten wisselen vanwege enorme kramp in beide benen.

Michael_B

Bericht door Michael_B » zo dec 11, 2011 4:37 pm

Jöhnk schreef:Wordt het niet eens tijd dat De Boer zijn ego aan de kant zet? De beslissing om El Hamdaoui in het tweede te parkeren valt inmiddels op geen enkele manier meer te verantwoorden.
Tuurlijk wel. Met die vent valt niet te werken. Punt uit.

Dat laatste potje voor de winterstop komen we ook zonder hem wel door hoor. Bovendien kloppen Siem, Sigthorsson en Bulykin weer op de deur. Opties te over na de winterstop dus.

Le T.

Bericht door Le T. » zo dec 11, 2011 4:41 pm

De Boer heeft niemand aan wie hij verantwoording moet afleggen, vandaar misschien. Maar hoezo inmiddels? Dat is toch het het hele seizoen al zo?

Ik vond de aanleiding om hem uit de selectie te zetten al niet sterk. Maar dat was uitgepraat en hij was er weer bij. Prima dat Ajax en werknemer dan beide vinden dat het beter is als hij een nieuwe club vindt (niet prima dat Ajax er dan geld op wil verdienen), maar als dat dan niet lukt dan lijkt met het logisch dat hij gewoon nog steeds bij het eerste zit. De Boer is gewoon bang dat hij voor schut staat wanneer El Hamdaoui het goed doet.

wimpey

Bericht door wimpey » zo dec 11, 2011 4:45 pm

Waar een wil is....

die er bij beiden niet is. Einde verhaal.

Le T.

Bericht door Le T. » zo dec 11, 2011 5:08 pm

wimpey schreef:Waar een wil is....

die er bij beiden niet is. Einde verhaal.
Volgens mij is de wil bij De Boer er niet.

Michael_B

Bericht door Michael_B » zo dec 11, 2011 5:33 pm

Bij Hamdaoui net zo min. Bovendien is de onwil bij FdB gecreëerd door Hamdaoui zijn eigen wangedrag.

Le T.

Bericht door Le T. » zo dec 11, 2011 5:37 pm

De Dominee schreef:Bij Hamdaoui net zo min.
Dat lijkt me een verzinsel van jou.
Bovendien is de onwil bij FdB gecreëerd door Hamdaoui zijn eigen wangedrag.
Nee. De Boer heeft hem immers weer bij de selectie gehaald. Hij had een opmerking gemaakt, dat zag De Boer dan kennelijk als wangedrag en dat was al geen sterk verhaal, maar als dat dan uitgepraat is dan vind ik het raar om iemand weer uit de selectie te zetten. Waar is De Boer bang voor?

Arthur

Bericht door Arthur » zo dec 11, 2011 5:53 pm

Dat-ie de sfeer verziekt in de selectie natuurlijk.

wimpey

Bericht door wimpey » zo dec 11, 2011 8:11 pm

Le T. schreef: Volgens mij is de wil bij De Boer er niet.
En bij EH wel. :excited.gif: Maar goed, van jou verbaast me deze reactie niet.

Neemt niet weg dat wanneer EH in de winterstop weer niet wegkomt, dat er dan maar thermoskannen met thee moeten worden gedronken. Ajax heeft op dit moment amper scorend vermogen. Kwalitatief zou EH natuurlijk welkom zijn...

Maar na 3 conflicten, het feit dat hij het bij de fans verbruid heeft, aangaf te willen vertrekken en een half jaar van inactiviteit gaat het hem niet meer worden. En da's jammer, want hij kan veel meer dan Sulejmani, Lodeiro, Bulykin, Aissati of Ebecilio. Zowel FdB als EH hebben fouten gemaakt. Jammer dat het zo heeft moeten lopen.

Le T.

Bericht door Le T. » zo dec 11, 2011 9:12 pm

wimpey schreef:
Le T. schreef: Volgens mij is de wil bij De Boer er niet.
En bij EH wel. :excited.gif: Maar goed, van jou verbaast me deze reactie niet.
Ik hou mij graag aan de feiten zoals die bekend zijn. Aanvullingen daarop zijn welkom, maar als mensen hun eigen fantasiën over wat er in iemands hoofd afspeelt als feit gaan presenteren dan hebben ze kennelijk wat kroms recht te lullen.
Neemt niet weg dat wanneer EH in de winterstop weer niet wegkomt, dat er dan maar thermoskannen met thee moeten worden gedronken. Ajax heeft op dit moment amper scorend vermogen. Kwalitatief zou EH natuurlijk welkom zijn...

Maar na 3 conflicten, het feit dat hij het bij de fans verbruid heeft, aangaf te willen vertrekken en een half jaar van inactiviteit gaat het hem niet meer worden. En da's jammer, want hij kan veel meer dan Sulejmani, Lodeiro, Bulykin, Aissati of Ebecilio. Zowel FdB als EH hebben fouten gemaakt. Jammer dat het zo heeft moeten lopen.
Die fans lullen ook maar wat de Telegraaf na en gaan zelf er van alles bij verzinnen. Ik tel twee conflictmomenten, waarbij het er alle schijn van heeft dat bij het eerste El Hamdaoui zich aangesteld heeft en het groter heeft gemaakt dan nodig, en bij het tweede De Boer. De laatste verwijdering uit de selectie had geen aanleiding volgens mij. Die fans kan ik dus niet helemaal serieus nemen.

Straks is De Jong weer fit en Janssen ook, en dan kan De Boer weer lekker doorgaan met zijn brave middelmaat en de spelers van Jol er buiten houden zodat niemand ziet dat die beter zijn dan zijn eigen keuzes. Maar als je El Hamdaoui in de spits zet en Lodeiro erachter, en Eriksen of Jansen maar een keer op de bank, of allebei, dan zullen we zien hoe spelers die snel beslissen en doelgericht zijn elkaar vinden. Maar ik vrees dat De Boer niet zo happig is om dat uit te proberen.

Plaats reactie