Mounir El Hamdaoui
Moderator: mods
Mounir El Hamdaoui
Nee M, doe dat nou niet! Nu krijg je weer voor de zesentwintigste keer dezelfde hele verhandeling van vier pagina's over hoe oneerlijk FdB en Ajax jegens de arme El H. zijn. Het is net de Cruijff-topic met het eindeloze herhalen van dezelfde standpunten zonder enig hernieuwd inzicht...
Re: Mounir El Hamdaoui
Jabu, op zich zou ik al tevreden zijn als hij 'iedereen' zou veranderen in 'ik' of eventueel in 'een paar anderen en ik'. Want ik ben arrogant genoeg om me bij 'iedereen' te rekenen terwijl ik heb kunnen vaststellen dat de schuld voor veruit het grootste deel bij El Ham ligt, daar hoeft Le T. het niet mee eens te zijn, daar hoeft niemand het mee eens te zijn, maar hij hoeft niet voor iedereen te spreken.
Sowieso zou ik het wel grappig vinden als hij een keer niet met als feiten gebrachte interpretaties van 'via via' verhalen zou komen.
Sowieso zou ik het wel grappig vinden als hij een keer niet met als feiten gebrachte interpretaties van 'via via' verhalen zou komen.
Ik wil mij best nader verklaren hoor, ook al heb ik dat hier al wel eens gedaan en val ik dan dus in herhaling. Voor het stellen van allerlei lelijks over El H. alsof het een feit is, en dan verder er niet op ingaan moet je bij mensen zijn die de schuld volledig bij El H. leggen zoals Wimpey. Ook pleit ik El Hamdaoui niet volledig vrij, maar dat doet er niet aan af dat De Boer hierin niet eerlijk is geweest. Ook al geef je hem de volledige schuld, dan nog kun je vaststellen dat De Boer niet eerlijk is geweest.M schreef:Jabu, op zich zou ik al tevreden zijn als hij 'iedereen' zou veranderen in 'ik' of eventueel in 'een paar anderen en ik'. Want ik ben arrogant genoeg om me bij 'iedereen' te rekenen terwijl ik heb kunnen vaststellen dat de schuld voor veruit het grootste deel bij El Ham ligt, daar hoeft Le T. het niet mee eens te zijn, daar hoeft niemand het mee eens te zijn, maar hij hoeft niet voor iedereen te spreken.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Als je zegt dat je hem een hele goede voetballer vindt, hem niet opgeeft en dan met schone lei begint, en dan daarna terugzet naar het tweede, dan klopt dat niet met elkaar. Als je poogt Bas Dost voor een dikke vijf miljoen op te halen is dat al geen blijk van vertrouwen in de spits die je nog hebt lopen, maar OK, als je het echt een groot talent vindt voor Ajax kun je hem natuurlijk niet laten lopen. Maar als je dan nog geen half jaar later totaal niet meer geinteresseerd bent in die Dost, dan was dat dus vooral omdat je héél graag een andere spits wilde dan El Hamdaoui. Waar bestond dan dat "niet opgeven" uit? En die schone lei?
Idem met De Jong. Vorig jaar deed hij het nog fantastisch als spits, nu is hij niet meer goed genoeg als back-up voor Sightorsson en moet Bulykin komen. Dan was hij dus alleen maar zo'n fantastische spits om El Hamdaoui uit de basis te houden. De Boer's woorden en keuzes kloppen gewoon niet met elkaar. Ook niet wat betreft het inschrijven van EH voor de CL.
Hij moet hem gewoon niet. Kun je wel eens hebben in het voetbal, dan heeft het ook niet zoveel zin om te gaan forceren, maar draai er dan niet omheen en verzin geen smoesjes. Dat doet De Boer wel.
Idem met De Jong. Vorig jaar deed hij het nog fantastisch als spits, nu is hij niet meer goed genoeg als back-up voor Sightorsson en moet Bulykin komen. Dan was hij dus alleen maar zo'n fantastische spits om El Hamdaoui uit de basis te houden. De Boer's woorden en keuzes kloppen gewoon niet met elkaar. Ook niet wat betreft het inschrijven van EH voor de CL.
Hij moet hem gewoon niet. Kun je wel eens hebben in het voetbal, dan heeft het ook niet zoveel zin om te gaan forceren, maar draai er dan niet omheen en verzin geen smoesjes. Dat doet De Boer wel.
- InnerHarbour
El Hamdaoui meldt zich weer ziek
© ANP
Mounir el Hamdaoui heeft zich weer ziek gemeld bij Jong Ajax. Dat vertelde John Bosman in Studio Ajax bij AT5.
'Hij heeft afgelopen maandag niet gespeeld omdat hij ziek was. Wij kregen een telefoontje en volgen dan de procedure waarna een bedrijfsarts gaat kijken wat er aan de hand is', aldus Bosman, assistent-trainer bij Jong Ajax..
Nadat trainer Frank de Boer in conflict kwam met El Hamdaoui en hem verbande naar kleedkamer 2 hoopte de spits in de zomer op een transfer. Deze bleef echter uit en sindsdien heeft de Ajacied voor Jong Ajax nog geen minuut gespeeld in de beloftencompetitie. (Redactie)

YNWA
InnerHarbour schreef:El Hamdaoui meldt zich weer ziek
© ANP
Mounir el Hamdaoui heeft zich weer ziek gemeld bij Jong Ajax. Dat vertelde John Bosman in Studio Ajax bij AT5.
'Hij heeft afgelopen maandag niet gespeeld omdat hij ziek was. Wij kregen een telefoontje en volgen dan de procedure waarna een bedrijfsarts gaat kijken wat er aan de hand is', aldus Bosman, assistent-trainer bij Jong Ajax..
Nadat trainer Frank de Boer in conflict kwam met El Hamdaoui en hem verbande naar kleedkamer 2 hoopte de spits in de zomer op een transfer. Deze bleef echter uit en sindsdien heeft de Ajacied voor Jong Ajax nog geen minuut gespeeld in de beloftencompetitie. (Redactie)
Het schijnt te heersen...

Eén club. Eén stad. Ajax Amsterdam.
Nog een paar wedstrijden en hij kan weer mee doen bij de 1e selectie 

Nu snap ik de inschrijving voor CL.. wat zei Frank.. professioneel want als hij bijvoorbeeld voortijdig vertrekt zou El Hammie mee kunnen doenToppie schreef:Nog een paar wedstrijden en hij kan weer mee doen bij de 1e selectie

Vakkie 129
Mounir El Hamdaoui
Het probleem zit niet in de spitspositie, dus Mounir mag zich lekker ziek blijven melden.
EspanJOL wil hem hebben.
Zou toch wel heel mooi zijn. 

'El Hamdaoui per direct naar Barcelona'
06/10/11, 15:07
’Espanyol wil spits alsnog bij Ajax wegplukken’
Ajax en Mounir El Hamdaoui lijken aan de laatste weken van een slecht huwelijk bezig. De spits staat weer in de belangstelling van Espanyol, dat hem zo snel mogelijk naar Barcelona wil halen.
© anp
Dat meldt het Catalaanse dagblad Sport vandaag.
Fit
De Spanjaarden zouden El Hamdaoui per direct bij de club willen laten meetrainen, zodat hij na de winterstop volledig fit is om aan de tweede seizoenshelft in de Primera División te beginnen.
Conflict
El Hamdaoui traint momenteel mee met het tweede elftal van Ajax, omdat hij niet meer welkom is bij de A-selectie van Frank de Boer. De trainer botste vorig jaar december vrijwel direct na zijn aanstelling met de Marokkaanse international, toen deze aangaf niet blij te zijn met een plek op de reservebank en zich daarna enkele keren ziek meldde.
Augustus
Espanyol wilde El Hamdaoui al eerder aantrekken. Eind augustus was een deal tijdens het slot van de transfermarkt in de maak, maar kwam de oud-speler van Excelsior, Tottenham Hotspur, Derby County, Willem II en AZ niet tot een overeenstemming met de Zuid-Europeanen.
Bron: De Volkskrant
I think I lost my fucking headache
Die maakt er zeker 15 in Spanje.
Daar stond ik niet bij stil toen ik dat aantal in mijn hoofd had zitten. Maar alsnog sluit ik het niet uit: zeker in die eerste maand zal hij ontzettend gedreven zijn om alle frustraties van zich af te scoren. Dan zet ik in op minimaal tien doelpunten. Bovendien is de Liga natuurlijk na de winterstop nog steeds goed voor zeker twintig wedstrijden.Jinne schreef:In dat halve seizoen straks?
- Daily Blind
Snel laten oprotten.. want hij is zelfs bij Jong Ajax de sfeer aan het verpesten.
Gewoon laten gaan voor drie miljoen , dan moet die zelf maar water bij de wijn doen, anders voetbalt minimaal tot 1 Juli 2012 nog bij jong Ajax'Atletico Madrid informeert naar El Hamdaoui'
Volgens de Spaanse krant Sport heeft Espanyol in de strijd om Mounir El Hamdaoui concurrentie gekregen van Atletico Madrid. De tweede club uit Madrid heeft een probleem met het scorend vermogen en is daarvoor op zoek naar versterking. De krant meldt dat Atletico in dat verband geïnformeerd heeft naar de haalbaarheid van de aanvaller van Ajax. Concrete gesprekken, zoals tussen Espanyol en El Hamdaoui, zouden er nog niet hebben plaatsgevonden met Atletico Madrid.

Het liep allemaal goed af, maar ik had het idee dat de wedstrijd van gisteren wel één goed been voorin had kunnen gebruiken.
Verder lijkt het ontvangen van een noemenswaardige transfersom mij een gepasseerd station. Ajax was te hebberig en onredelijk, en heeft daardoor zijn hand overspeeld.
Verder lijkt het ontvangen van een noemenswaardige transfersom mij een gepasseerd station. Ajax was te hebberig en onredelijk, en heeft daardoor zijn hand overspeeld.
Prima, dan laten we die luie hond lekker wegrotten in het tweede.
Het is de beste beslissing van de Boer geweest om deze jongen naar het tweede te sturen. Zelden zo een luie voetballer voorin bij Ajax in de spits gezien. Had helemaal niks met een Ajax spits te maken.
Het is de beste beslissing van de Boer geweest om deze jongen naar het tweede te sturen. Zelden zo een luie voetballer voorin bij Ajax in de spits gezien. Had helemaal niks met een Ajax spits te maken.
Zo klopt ieLe T. schreef:Verder lijkt het ontvangen van een noemenswaardige transfersom mij een gepasseerd station. El Ham (edit M) was te hebberig en onredelijk, en heeft daardoor zijn hand overspeeld.
Dus omdat Ajax een beginneling aanstelt die zijn autoriteit moet vestigen en niet met hem wil werken moet de speler salaris inleveren zodat Ajax een flinke transfer kan vangen voor een speler die Ajax toch niet gebruikt?M schreef:Zo klopt ieLe T. schreef:Verder lijkt het ontvangen van een noemenswaardige transfersom mij een gepasseerd station. El Ham (edit M) was te hebberig en onredelijk, en heeft daardoor zijn hand overspeeld.
Raar idee van redelijk heb jij.
- Daily Blind
Die laffe buitenkantjes van hem hadden ook geen doelpunt opgeleverd. Gewoon tot het einde van het contract de schoenen van de a selectie laten poetsen!Le T. schreef:Het liep allemaal goed af, maar ik had het idee dat de wedstrijd van gisteren wel één goed been voorin had kunnen gebruiken.