Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
Wel 78 kilo, wat vrij veel is voor zijn lengte. Wellicht is het een spierbonk, soort Farfan type (kwa lichaamsbouw).joey schreef:Volgens de site van ACT is hij maar 1.77 groot. Beetje apart breekijzer dan.
Laatst gewijzigd door DelToro op wo jul 04, 2007 11:55 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat was vorig jaar, ze groeien lang dooor in Zuid-Afrikajoey schreef:Volgens de site van ACT is hij maar 1.77 groot. Beetje apart breekijzer dan.

Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Namen willen we Henk, namen. En rap een beetje graag!
Een pinchhitter is wel een belangrijke toevoeging. Die hebben we afgelopen seizoen toch wel gemist. Ik durf zelfs wel te beweren dat dat ons het kampioenschap heeft gekost. Hoewel je altijd moet oppassen dat je dan niet alleen nog maar kiest voor lang en diep in plaats van combinatie voetbal is het soms toch een erg belangrijk wapen.
Een pinchhitter is wel een belangrijke toevoeging. Die hebben we afgelopen seizoen toch wel gemist. Ik durf zelfs wel te beweren dat dat ons het kampioenschap heeft gekost. Hoewel je altijd moet oppassen dat je dan niet alleen nog maar kiest voor lang en diep in plaats van combinatie voetbal is het soms toch een erg belangrijk wapen.
Nil volentibus arduum
Ik ben ook wel een beetje bang voor het scenario dat Sneijder straks op het laatste moment alsnog vertrekt en dat wij dan geen tijd meer hebben om een goede opvolger te halen. Maar ja, we kunnen pas iemand halen als je zeker weet dat hij vertrekt.
Het niveau speler dat we zoeken zal niet bereid zijn om achter Sneijder op de bank te gaan zitten. Bovendien zal het flink wat euro's kosten en die hebben we pas als Sneijder vertrekt.
Het niveau speler dat we zoeken zal niet bereid zijn om achter Sneijder op de bank te gaan zitten. Bovendien zal het flink wat euro's kosten en die hebben we pas als Sneijder vertrekt.
Nil volentibus arduum
Ik denk van niet, denk niet dat MvG dat laat gebeuren. Of hij moet op dat moment de garantie hebben dat ze een topper kunnen blijven.Duke schreef:Dat scenario is zeker reëel. Het enige waar je dan verzekerd van zult zijn is dat de hoofdprijs voor Sneijder betaald zal moeten worden, het vaak genoemde bedrag van 18 miljoen dus.
Ik neem aan dat ze een deadline hebben afgesproken tot wanneer hij uiterlijk weg mag.
Maar alleen op technisch gebied. Van Geel kan een transfer blokkeren omdat hij het aantrekken of verkopen van de betreffende speler niet ziet zitten. Over de afhandeling van het financiele gedeelte heeft hij niks te vertellen. Al gaat het in 50 termijnen, dat is niet zijn probleem.Bertje schreef:Maar hij mag het wel afblazen.
Nil volentibus arduum
Daarvoor is onze financiële man, Jeroen Slop. Van Geel kan aangeven dat een speler moet komen of mag vertrekken. Daar kan hij ook nog bij aangeven dat er alleen iemand mag vertrekken als er budget is voor een vervanger. Maar hij gaat echt niet over de termijnen waarin één en ander zal worden voldaan. Dat zou lekker zijn zeg, een technische man die beslissingen kan nemen over de financiële zaken.
Nil volentibus arduum